|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:15 pm
Heh... what gives for the 'grah'?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:16 pm
Sostrate alltså, jag brukar reagera för minsta lilla slag reagerade knappt till det ^^ det är inget att vara orolig för....kan ändå förstå dig dock att du är det 3nodding ah. så bra. då ska det nog gå bra då. sank yuu~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:19 pm
Chibi Strawberry Sostrate alltså, jag brukar reagera för minsta lilla slag reagerade knappt till det ^^ det är inget att vara orolig för....kan ändå förstå dig dock att du är det 3nodding ah. så bra. då ska det nog gå bra då. sank yuu~ Jo då ^^ det gör det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:26 pm
Ajustja ungar! Innan jag glömmer helt, den 27 ska jag resa bort till Frankrike! Nästan TVÅ hela veckor utan mig! TJOHEJ! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:33 pm
lätt att du ska äta Sniglar!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:34 pm
Zero-Egon lätt att du ska äta Sniglar!!! HOSHIT! xd Klart jag ska!..... inte. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:36 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:37 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:37 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:38 pm
slime'igt och bleh.. nej. oO
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:38 pm
Chibi Strawberry slime'igt och bleh.. nej. oO *ryser igen* xd gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:39 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:41 pm
Zero-Egon Jetzudan Rebirth Zero-Egon lätt att du ska äta Sniglar!!! HOSHIT! xd Klart jag ska!..... inte. xp ey, det 䲠din skylldighet att 䴡 sniglar n䲠man 䲠i frankrike, s堤et s宠s堮u vill vi se en bild n䲠du har5 sniglar i munnen och tuggar g? 3nodding O_o You sick, sick person.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:43 pm
Jetzudan Rebirth Zero-Egon Jetzudan Rebirth Zero-Egon lätt att du ska äta Sniglar!!! HOSHIT! xd Klart jag ska!..... inte. xp ey, det 䲠din skylldighet att 䴡 sniglar n䲠man 䲠i frankrike, s堤et s宠s堮u vill vi se en bild n䲠du har5 sniglar i munnen och tuggar g? 3nodding O_o You sick, sick person. ey, man tar seden dit man kommer. lär av det och du kommer bli en stark Jedi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|