|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 2:09 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 2:10 am
Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ Chibi Strawberry varför rufus rollar eyes på mig? oO Du mrrrgggg mad :ade p堭ig tyckte jag rolleyes inte p堤ig. whee Men ehhh... då rollade jag ögon på mig själv rolleyes Hur är det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 2:11 am
~Rufus-kun~ Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ Chibi Strawberry varför rufus rollar eyes på mig? oO Du mrrrgggg mad :ade p堭ig tyckte jag rolleyes inte p堤ig. whee Men ehhh... då rollade jag ögon på mig själv rolleyes Hur är det?det förklarar saken. jag vet inte hur jag mår. har inte tid att fundera på det. är stressad och trött.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 2:13 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 2:15 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 2:15 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 2:16 am
Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ w䤤䤨 En till som 䲠stressad >.< Usch hata stress .___. fan 3 uppsatstatser och ett prov till p堏nsdag gonk gonk vad 䲠du stressad ?? that sucks. gonk v岴 f?ag ska vara med p堥n m䳳a imorgon och vi har j䴴emycket att g? m峴e till och med hoppa ? de andra lektionerna. stressed oje x.x.. det västa är att jag dras till datorn när ja sitter med läxan.. vill sitta på gaia o msn T.T vill hitta lösning x.x vad är det för företag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 2:17 am
~Rufus-kun~ oje x.x.. det västa är att jag dras till datorn när ja sitter med läxan.. vill sitta på gaia o msn T.T vill hitta lösning x.x vad är det för företag? argh. känner igen det problemet. gonk vi gör bordsunderlägg med egna mangaserier på. ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|