|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:20 am
Blixtra TessiTuss Blixtra *vinkar tillbaka* Hej! =3 Hej Hej! Hur 䲠det med dig d忛/quote] Det 䲠bara bra med mig.. Sjalv d忡 ^^! Jag önskar att jag kunde säga detsamma, men nu går ju inte det eftersom att jag inte mår så bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:21 am
TessiTuss Blixtra TessiTuss Blixtra *vinkar tillbaka* Hej! =3 Hej Hej! Hur 䲠det med dig d忛/quote] Det 䲠bara bra med mig.. Sjalv d忡 ^^! Jag önskar att jag kunde säga detsamma, men nu går ju inte det eftersom att jag inte mår så bra. varför inte??! *orolig* Kan jag hjälpa till med något?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:23 am
Blixtra TessiTuss Blixtra TessiTuss Blixtra *vinkar tillbaka* Hej! =3 Hej Hej! Hur 䲠det med dig d忛/quote] Det 䲠bara bra med mig.. Sjalv d忡 ^^! Jag önskar att jag kunde säga detsamma, men nu går ju inte det eftersom att jag inte mår så bra. varför inte??! *orolig* Kan jag hjälpa till med något? min far och mor får mig att må jätte dåligt och sen jag själv. Jag tänker saker som jag inte borde tänka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:23 am
Sostrate ~Rufus-kun~ Awww *klappa* vad hände? gonk han snackar om kr宧liga formler xD men nu har vi slutat bra ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:24 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:24 am
TessiTuss Blixtra TessiTuss Blixtra TessiTuss Blixtra *vinkar tillbaka* Hej! =3 Hej Hej! Hur 䲠det med dig d忛/quote] Det 䲠bara bra med mig.. Sjalv d忡 ^^! Jag önskar att jag kunde säga detsamma, men nu går ju inte det eftersom att jag inte mår så bra. varför inte??! *orolig* Kan jag hjälpa till med något? min far och mor får mig att må jätte dåligt och sen jag själv. Jag tänker saker som jag inte borde tänka. Jobbigt.. Pressar dom dig eller?? typ skolan och sant?? Sag inte att du har sjalvmords tankar?? >> << *krama*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Jobbigt.. Pressar dom dig eller?? typ skolan och sant?? Sag inte att du har sjalvmords tankar?? >> << *krama* Dels det men dem hotar mig med en massa saker och så grälar dem nästan varje dag. Jo det är precis dem tankarna jag har.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:31 am
Wow.. nu ska jag improvisera i 10 minuter.. har bok- redovisning o har inte läst nån bok xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:32 am
~Rufus-kun~ Wow.. nu ska jag improvisera i 10 minuter.. har bok- redovisning o har inte läst nån bok xd poor rufus. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:34 am
Filthy ~Rufus-kun~ Wow.. nu ska jag improvisera i 10 minuter.. har bok- redovisning o har inte läst nån bok xd poor rufus. xp xDDDD funderar på att ta harry potter 1 xDDDDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:35 am
omg ägde 3 senaste ica sidorna ninja
EDIT: OMG det var 6st O___O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:36 am
TessiTuss Blixtra Jobbigt.. Pressar dom dig eller?? typ skolan och sant?? Sag inte att du har sjalvmords tankar?? >> << *krama* Dels det men dem hotar mig med en massa saker och så grälar dem nästan varje dag. Jo det är precis dem tankarna jag har. Jobbigt.. Mina latsas foraldrar brakar ganska ofta.. Det ar svin jobbigt.. Fattar inte hur dom kan hota dig.. Det moste va oerhort jobbigt.. >> Jag har vall ocksa haft sona tankar men inte so extrema so att jag verkligen har forsokt.. Men vafaen ska man gora ot sona har saker egentligen? man vagar ju inte prata med foraldrarna.. Har du ingen kusin eller natt som du kan bo hos da?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|