Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Tijdelijk DiscussiePunt: Sint Bekogelt met eieren?!! Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Dit is.....
...iets wat NIET mag
33%
 33%  [ 5 ]
...iets van deze tijd
26%
 26%  [ 4 ]
...iets waar ik niet van opkijk
6%
 6%  [ 1 ]
...iets waarvan ik schrik
6%
 6%  [ 1 ]
...iets waar ik geen woorden voor heb
20%
 20%  [ 3 ]
...iets wat me totaaaaaal niets kan schelen
6%
 6%  [ 1 ]
Total Votes : 15

number_17

PostPosted: Wed Nov 29, 2006 12:06 pm

ButtonFly
number_17
kittyocean
Dames en heren, het gaat hier niet over allochtonen in NL XD Het gaat hier over sint die bekogelt is XD Graag on topic blijven (zeker omdat allochtonen in NL een zeer gevoelig onderwerp is) Maak er anders een andere topic voor aan.

Oh, en mensen, het is niet bekend of allochtonen de sint hebben bekogelt, dus trek aub niet die conclusie! Het kunnen net zo goed een stel kaaskoppen zijn geweest (wat ik eigenlijk nog waarschijnlijker vind ook).

Dus graag back on topic, zoals ik al eerder vroeg.
lijkt me bijna zeker dat er wel allochtonen bij zaten.
die halen het namelijk eerder in hun hoofd sinterklaas te bekogelen omdat ze de betekenis van sinterklaas niet kennen.
Het waren ook allochtonen die tijdens Doodenherdenking het ´lollig vonden´ bloemetjes op gedenktekens plat te trappen en om te schoppen.
je heel grappig.

bij ons deden ze bij doden herdenking met scooters herrie maken tijdens de minuut stilte
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 12:07 pm

Wie heeft onze Sint besmeurd? Ik heb alvast wat extra grote zakken besteld voor de misdadigers!

En ik heb ook een paar zakken gereserveerd voor de mensen die heel snel klaar staan met vooroordelen over in dit geval allochtonen en hun betrokkenheid bij rellen in dit geval het besmeuren van onze baas.

Hij heeft trouwens drie keer! moeten douchen voor al het eigeel uit zijn baard was!

coolepiet

QYDrop

PostPosted: Wed Nov 29, 2006 12:25 pm

hey coole wat zie je er vet uit mrgreen
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 12:35 pm

coolepiet
Wie heeft onze Sint besmeurd? Ik heb alvast wat extra grote zakken besteld voor de misdadigers!

En ik heb ook een paar zakken gereserveerd voor de mensen die heel snel klaar staan met vooroordelen over in dit geval allochtonen en hun betrokkenheid bij rellen in dit geval het besmeuren van onze baas.

Hij heeft trouwens drie keer! moeten douchen voor al het eigeel uit zijn baard was!

wahahahahaha licht dubbel.... ok grappig XD en origineel..

Digipyro

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 12:46 pm

*bows to thee QY* Het was mogelijk dankzij jou!

Thank you Eastvane xD
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 1:08 pm

Zakou Nenharma
*bows to thee QY* Het was mogelijk dankzij jou!

Thank you Eastvane xD

naja de eer is ook aan jouw jij hebt hem ontworpen rofl
anders was het nooit geluckt

QYDrop

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 1:30 pm

Helaas QY moet ik die eer ook uit handen geven xD
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 1:35 pm

Voor mensen die de subtiele hint nog niet begrepen:

BACK ON TOPIC GRAAG!

Zorg niet dat ik genoodzaakt ben om posts te verwijderen tot het weer op topic is. Ik vind het erg jammer dat de meesten met een oordeel klaar staan over de geaardheid van de daders. Wedden dat iedereen ook denkt dat het jongens zijn? Want meiden doen zoiets nooit!! rolleyes

Kortom, hou er nu eens mee op om te discussieren over iets waar geen feiten over zijn. Daar is deze topic niet voor.

Ik kom terug op een uitspraak die iemand deed:

"Dat wat er gebeurd is, is van deze tijd. We moeten er maar aan wennen."

Is dat zo? Mogen wij hier wel aan wennen?

Mijn mening is dat we hier niet aan gewend mogen raken. Dit mag gewoon niet!!

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Nov 29, 2006 2:13 pm

Oei ik durf hier amper nog op te reageren joh, tis zo streng whee

Maar goed ik heb nog genoeg reacties op die dingen over allochtonen maar die zal ik dan maar voor me houden..

Over die uitspraak, sjah, mogen wij hier aan wennen? Is het een kwestie van mogen? Als het vaak genoeg gebeurd wen je er vanzelf aan niet waar?
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 12:56 am

kittyocean
Voor mensen die de subtiele hint nog niet begrepen:

BACK ON TOPIC GRAAG!

Zorg niet dat ik genoodzaakt ben om posts te verwijderen tot het weer op topic is. Ik vind het erg jammer dat de meesten met een oordeel klaar staan over de geaardheid van de daders. Wedden dat iedereen ook denkt dat het jongens zijn? Want meiden doen zoiets nooit!! rolleyes

Kortom, hou er nu eens mee op om te discussieren over iets waar geen feiten over zijn. Daar is deze topic niet voor.

Ik kom terug op een uitspraak die iemand deed:

"Dat wat er gebeurd is, is van deze tijd. We moeten er maar aan wennen."

Is dat zo? Mogen wij hier wel aan wennen?

Mijn mening is dat we hier niet aan gewend mogen raken. Dit mag gewoon niet!!
er word toch niets aan gedaan?
zeker niet nu iedereen links gaat stemmen.. XD
en zolang er niets aan gedaan word moeten we er maar aan wennen neutral

ik zei trouwens nooit dat het alleen maar jongens waren.
de berigeten die ik nog het meest schokkent vond dit jaar gingen bijna altijd over meiden..
damn niet normaal wat die soms uitvreten..

number_17

Digipyro

PostPosted: Thu Nov 30, 2006 9:16 am

kort en krachtig.... wie het ook zijn. Zorg dat ze maar ten schande worden gezet. Dat ze op zo'n manier vernederd worden dat ze het voorlopig niet vergeten. Sinterklaas is heilig in meerdere opzichten. zowel volgens de kinderen. als volgens het gene waar hij/het voor zorgt en zo ga je niet met dit soort zaken om. Hier MAG gewoon geen lichte straf op komen. een taak straf vind ik dan ook uit den boze omdat deze meestal bestaan uit leuke/kleine/normale klusjes. en ik kan dit dan ook niet kinderachtig noemen wat ze deden want het gaat veel verder dan dat.

* gaat een topic maken over irritaties aan de jeugd van tegenwoordig(nee niet de muziek)
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 11:08 am

Wat ik een mooie taakstraf zou vinden: werken in een ziekhuis met (terminale) zieke kinderen. En dan zien hoeveel geluk die beleven aan iets simpels aan de sint.

Maar goed, F angel, je zegt als het vaak genoeg gebeurd, dat we er aan zullen wennen?

Klopt. Kijk maar naar zinloos geweld. Went ook. Is ook van deze tijd hè? Tja, mag niet, maar gebeurd ook. Kunnen we niets aan doen, toch?

We hebben altijd een keuze. Ik zeg niet dat we in een mast moeten klimmen en onszelf voor schut zetten. Maar we kunnen voor onszelf beslissen: "nee, dit willen wij niet. En als het in mijn omgeving gebeurd, dan veroordeel ik het."

Ik weiger hieraan te wennen. Net als aan zinloos geweld. (Technisch gezien was dit ook zinloos geweld, maar dan zonder dode)

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Nov 30, 2006 12:40 pm

Ja nee precies, maar volgens mij is wennen het verkeerde woord. Dingen als zinloos geweld en dit zijn niet te rechtvaardigen. Maar als het steeds meer gebeurd dan wen je er gewoon aan, je blijft niet na 100 x nog steeds verbaasd opkijken.

Ik wen er wel aan, maar zal het nooit goed vinden, denk dat ie zo wel klopt razz
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 1:24 pm

*bows with respect*

kittyocean
Captain

Alma the Younger

PostPosted: Sun Dec 03, 2006 8:22 am

Nou ja, zeg! Wat een belhamels! Ik snap niet dat Sint ze niet meteen in de zak heeft gedaan!
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces