Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
The Halloween ADPE Mansion Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

[Sky-Angel]

PostPosted: Wed Nov 01, 2006 9:11 am

Hoe krijg ik van die event items, die Eastvane ook heeft?
Ik snap nog niet zoveel van het event sweatdrop
PostPosted: Wed Nov 01, 2006 11:57 am

ok ^^ het is vrij makkelijk. Bij towns, moet je langs de deuren naar die gekke dingetjes om candy te krijgen ( denk aan trick or treat.) als je er 100 heb ga je naar het midden waar iedere keer zwaar toevallig jack zal rondlopen om je bang te maken, als je dan niet voor location maar voor save kiest dan moet je nog ff 1 of 2 x door klikken en krijg je in je my stuff een zakje waar de item inzit biggrin biggrin biggrin biggrin ...

andere event is in shops, iedere x door shops heen gaan en dan 10 x candy krijgen krijg je een item als je naar world gaat en jack vind (dit is echter moeilijker en het zijn dezelfde items)

en 3 is het event forum waar allemaal aliens koeien en mensen zijn,
je moet dan dus koeien die bv nog niet gezapped zijn zappen als alien, als mens moet je ze omduwen. zo moet je als alien ook mensen die nogniet neer geschocked zijn neer schokken/schieten en andersom... je kan dit zien doordat er onder de ava een oogje is en de text wat te doen.

je kan alien worden door het drankje wat je van gambino en die zerg kan kopen te drinken smile . voor vragen ben je altijd welcome dus vraag maar raak !!

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Nov 01, 2006 1:05 pm

User Image
User ImageUser Image
List of items? sweatdrop Sorry! Ik kan niets vinden XD Meestal heb je wel zo'n thread

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image
PostPosted: Wed Nov 01, 2006 1:07 pm

kittyocean
Captain

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Nov 01, 2006 1:13 pm

number_17
Zakou Nenharma
En het is ook nog eens een vet goed event!!! Doet me wel denken aan H2k4. ^_^
2k4? was je er toen al?
die zombies waren echt cool whee

Toen was ik er net een kleine twee maanden. Ik wist net hoe ik moest posten en aankleden. Heb dus zowat het hele event gemist xD

Kan we wel herinneren dat ik een zombie was met human uiterlijk. Kon dus gewoon iedereen bijten, terwijl niemand door had dat ik zombie was xDD
PostPosted: Wed Nov 01, 2006 3:04 pm

Zakou Nenharma
number_17
Zakou Nenharma
2k4? was je er toen al?

Toen was ik er net een kleine twee maanden. Ik wist net hoe ik moest posten en aankleden. Heb dus zowat het hele event gemist xD

Kan we wel herinneren dat ik een zombie was met human uiterlijk. Kon dus gewoon iedereen bijten, terwijl niemand door had dat ik zombie was xDD
ik wist niet dat je al zo oud was :p

number_17

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Nov 01, 2006 10:55 pm

User Image
User ImageUser Image
Ik was ook bij dat eerste zombie event. Niemand heeft me gebeten!!!... ik heb ook nergens gepost XD

Iemand opgevallen dat Jack nu WEER niet kan tellen? Ik heb steeds setje 1!

User Image
PostPosted: Wed Nov 01, 2006 11:26 pm

Eastvane
ok ^^ het is vrij makkelijk. Bij towns, moet je langs de deuren naar die gekke dingetjes om candy te krijgen ( denk aan trick or treat.) als je er 100 heb ga je naar het midden waar iedere keer zwaar toevallig jack zal rondlopen om je bang te maken, als je dan niet voor location maar voor save kiest dan moet je nog ff 1 of 2 x door klikken en krijg je in je my stuff een zakje waar de item inzit biggrin biggrin biggrin biggrin ...

andere event is in shops, iedere x door shops heen gaan en dan 10 x candy krijgen krijg je een item als je naar world gaat en jack vind (dit is echter moeilijker en het zijn dezelfde items)

en 3 is het event forum waar allemaal aliens koeien en mensen zijn,
je moet dan dus koeien die bv nog niet gezapped zijn zappen als alien, als mens moet je ze omduwen. zo moet je als alien ook mensen die nogniet neer geschocked zijn neer schokken/schieten en andersom... je kan dit zien doordat er onder de ava een oogje is en de text wat te doen.

je kan alien worden door het drankje wat je van gambino en die zerg kan kopen te drinken smile . voor vragen ben je altijd welcome dus vraag maar raak !!

Bedankt! En wat gebeurt er als je die mensen zappt, tippt of weet ik veel wat?

[Sky-Angel]

Digipyro

PostPosted: Wed Nov 01, 2006 11:46 pm

nouja, de avatar bij die post ( die post alleen) veranderd naar 1 dat ze gezapped/tipped/whatever zijn... en na 30 sec kan je de volgende/ander doen. of zelfs het zelfde persoon mocht je optijd zijn. maar ik zou m altijd net voor je iets doet ff refreshen want t gaat idioot snel.
PostPosted: Thu Nov 02, 2006 12:04 am

kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Ik was ook bij dat eerste zombie event. Niemand heeft me gebeten!!!... ik heb ook nergens gepost XD

Iemand opgevallen dat Jack nu WEER niet kan tellen? Ik heb steeds setje 1!

User Image
moet je een andere volghorde proberen?
ik krijg wel van alles.

number_17

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Thu Nov 02, 2006 5:03 am

Hebben ze expres gedaan kitty xD Vanaf nu is dat traditie xD

Of ben je al aan je tweede set begonnen? Ik hoorde iets van random uitdelen na eerste set...
PostPosted: Thu Nov 02, 2006 5:05 am

number_17
Zakou Nenharma
number_17
Zakou Nenharma
2k4? was je er toen al?

Ik ook niet xD Ik vergeet het steeds xD Laatst zei iemand tegen mij dat ik bijna een oldbie was. Ik lachte hem uit en zei dat dat best mee viel. Ik was pas 2 jaar.. Wow wacht ik ben al twee jaar lid? 0.o

Zo gaat het constant :3

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

number_17

PostPosted: Thu Nov 02, 2006 5:51 am

Zakou Nenharma
number_17
Zakou Nenharma
number_17
Zakou Nenharma
2k4? was je er toen al?

Ik ook niet xD Ik vergeet het steeds xD Laatst zei iemand tegen mij dat ik bijna een oldbie was. Ik lachte hem uit en zei dat dat best mee viel. Ik was pas 2 jaar.. Wow wacht ik ben al twee jaar lid? 0.o

Zo gaat het constant :3
2003 is olbie :p
daarna is gewoon lid anders ben ik ook bijna olbie 0.o
PostPosted: Thu Nov 02, 2006 6:51 am

Ach al die statussen, mij zeggen ze niet veel meer dan dat die mensen de kans hebben gehad om goedkoop DI's te kopen. De meeste zijn zelfs niet meer actief of zitten op een mule account...

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

number_17

PostPosted: Thu Nov 02, 2006 9:04 am

Zakou Nenharma
Ach al die statussen, mij zeggen ze niet veel meer dan dat die mensen de kans hebben gehad om goedkoop DI's te kopen. De meeste zijn zelfs niet meer actief of zitten op een mule account...
zonde eigelijk :p
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas