|
|
| Omdat je lid van mijn Guild bent: |
|
|
| Total Votes : 37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 01, 2006 11:50 am
Bedankt! En als je wat weet, laat het dan maar horen =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 02, 2006 1:08 pm
Ik ben niet zo actief in de guild [ik lees eigenlijk meer de topics dan dat ik er zelf in post], maar voor de momenten dat ik er ben, heb ik eigenlijk alleen maar postitieve dingen over jou en de guild. Vooral leuk vind ik dat jullie zo open zijn en gewoon iedereen binnen laten. En dat jullie iedereen accepteren zoals hij of zij is [tenminste dat gevoel krijg ik hier, en dat klopt ook wel denk ik]. Op jou persoonlijk heb ik niet zoveel op of aan te merken, maar dat komt ook omdat ik je niet zo goed ken denk ik. Wat ik wel merk, is dat je bij alle dingen betrokken bent. In elke topic zie ik jou wel eens langskomen. Dus ik ben erg postitief over de guild.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 18, 2006 2:51 pm
Ik vind je persoonlijk iets te burgerlijk.
Maar daar hoef je je helemaal niets van aan te trekken. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 18, 2006 5:07 pm
k weet niet, ik ben vrij behoorlijk actief, maar ben laatste tijd expres niet meer aan het posten omdat ik dan overal meteen bovenop zit en de rest dus zoiets heeft van.. pfffff laat maar zitten, maar ik moet zeggen dat ik t soms wel jammer vind (met name van de guild leadster) dat sommige sub fora's gewoon ''dood'' zijn terwijl der toch nog bv een vraag word gesteld.
Echter ben jij ook maar eens mens (nja niet maar uiteraard ben der zelf ook 1 razz ) en kan je ook niet heksen. buiten dat heb je ook zoiets als een leven smile dus ik kan het je niet kwalijk nemen ofzo (wat ik ook niet deed).
maar buiten dat vind ik t soms ook jammer dat er vrij snel oftopic word geroepen en/of sloten op topics word gezet ZONDER dat de maker daarvan zich kan verklaren hoe wat en waarom. want mischien is er wel een reden smile ( ik had ergens een voorbeeld ben m alleen kwijt en ben te moe om t op te zoeken... sorry)
maar goed, dit was puur om even kritiek te geven, want ik vind je verder wel ok als persoon en als guild leader smile je houd de boel gezellig en levendig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 24, 2006 2:58 pm
Laat niets je tegen ziten om veel te posten hoor ^_^; als jij als een gek post kunnen anderen dat ook gaan doen,
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 2:19 am
Eastvane, hoe kan ik subfora actiever maken, als ik er zelf niets over te zeggen heb? sad En ik heb mods die daarvoor verantwoordelijk zijn gestelt sad Hoe kan ik het dan actiever maken?
Oh ja, en gesloten topics blijven een maand lang open ^_^ Als leden hem weer open willen, hebben ze een maand lang om mij of een mod te PMen en uit te leggen waarom ze die topic graag open willen ^_^ Misschien moet ik dat eens extra in de announcements zetten; leden weten waarschijnlijk niet dat zij kunnen protesteren!
Maar toch bedankt! *hugs*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 2:47 am
En als dingen gesloten worden zijn het vaak alleen maar dubbele topics of kleine vraagjes, we zullen niet vaak zeggen wat een onzin weg ermee, dan is er nog altijd het offtopic forum.. of het moet echt alleen spam geweest zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 3:07 am
True, of kwetsend ^_^ Daar heb ik ook ooit eens een topic over gesloten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 11:50 am
ik vind dat je het goed doet, je doet aan vele discussies zelf mee en niet alleen aan die van jou
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 1:48 am
kittyocean Eastvane, hoe kan ik subfora actiever maken, als ik er zelf niets over te zeggen heb? sad En ik heb mods die daarvoor verantwoordelijk zijn gestelt sad Hoe kan ik het dan actiever maken? Oh ja, en gesloten topics blijven een maand lang open ^_^ Als leden hem weer open willen, hebben ze een maand lang om mij of een mod te PMen en uit te leggen waarom ze die topic graag open willen ^_^ Misschien moet ik dat eens extra in de announcements zetten; leden weten waarschijnlijk niet dat zij kunnen protesteren! Maar toch bedankt! *hugs* oh ja dat wist ik niet ( van die mods) d8 dat ze er meer waren om te controleren, laat staan dat er meerdere waren. d8 dat darlaa de 1igste was. verder dat van die topics... tjah streng, mja t maakt me ook niet zo veel uit bedoel ik vermaak me wel razz . * hugs terug.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 9:56 am
Eastvane kittyocean Eastvane, hoe kan ik subfora actiever maken, als ik er zelf niets over te zeggen heb? sad En ik heb mods die daarvoor verantwoordelijk zijn gestelt sad Hoe kan ik het dan actiever maken? Oh ja, en gesloten topics blijven een maand lang open ^_^ Als leden hem weer open willen, hebben ze een maand lang om mij of een mod te PMen en uit te leggen waarom ze die topic graag open willen ^_^ Misschien moet ik dat eens extra in de announcements zetten; leden weten waarschijnlijk niet dat zij kunnen protesteren! Maar toch bedankt! *hugs* oh ja dat wist ik niet ( van die mods) d8 dat ze er meer waren om te controleren, laat staan dat er meerdere waren. d8 dat darlaa de 1igste was. verder dat van die topics... tjah streng, mja t maakt me ook niet zo veel uit bedoel ik vermaak me wel razz . * hugs terug. XD ik en Zakou zijn van het entertainment forum, number_17 van offtopic, buttonfly van het artforum, horsie anne van het hotel, uumie chan van discussies en hulp. maar we letten overal op.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 10:03 am
sommige van die zie ik nooit/zeer zelden.. bv buttonfly, horsie anne (zelden) nja eigenlijk alleen hun razz wanneer is der weer n meeting ( in gaiatowns) eigenlijk... lijkt me leuk om n groeps pic te maken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 11:14 am
Leuk idee hoor =D Maar weet niet of mijn pc zoveel users wel aankan XD No kidding, om optimaal van Gaia Towns te genieten moet ik MSN uitzetten XD
Zodra mijn werkstukken afgerond zijn zal ik mijn mods motiveren wat vaker te komen. Ik weet dat Buttonfly een goede reden had, ik weet alleen niet meer WAT XD
Uumie staat op het punt haar P te halen (duimen allemaal) en kan niet altijd even gemakkelijk bij de PC en heeft daar verdraaid goede redenen voor ^_^
Maar de tijd dat ze hier zijn, besteden ze goed =D
Maar Horsie Anne...... ja, ik zie haar nog wel eens.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 11:36 am
op het punt haar p te halen ?? wat is dat ? p (sorry weet niet goed waar het mee te maken heeft)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 11:45 am
Propedeuse smile Soort van.......... tussenexamen, wat je moet halen om uberhaupt verder te mogen met je studie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |