| valt gaya nog te redden denk je? |
| ja natuurlijk |
|
80% |
[ 12 ] |
| nee vrees van niet |
|
20% |
[ 3 ] |
|
| Total Votes : 15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 7:15 am
oops! sorry topic niet goed gelezen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 9:59 am
ehm nou het staat nergens in de regels dat je lid moet zijn... wel staat er volgens mij dat je het naar radolf moet sturen. al is het dacht ik neit de bedoeling dat je bij beide teams de opdrachten uitvoerd.
ziet er wel goed uit hoor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 10:38 am
Calahara neeeeeeeeeeeeeeeeey Angel Essayez... weet je zeker wat je doet?? wees wijs en verstandig geen overhaastige beslissingen nemen!! Kan je dan ook bij de spoken gaan staan? edit: ik lees het juist... ja dus... xD (kan ik nog veranderen... m'n spookoutfit is vele cooler ^^)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 10:39 am
als ik dat uniform niet hoef te dragen... count me in! waar koop ik btw zo'n stofzuiger?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 10:45 am
je kan niet switchen tussen 2 teams... dat staat als goed is op front page
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 10:47 am
Dashinator je kan niet switchen tussen 2 teams... dat staat als goed is op front page Owh xd , njah... het zij zo xD... (maar k'mag m'n outfit toch aanhouden é? biggrin ... mag ik dan geen spokenjagend spook zijn? In de tekenfilm van de ghostbusters is er ook zo één biggrin )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 10:56 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 11:05 am
Jup ^^ (zoals in de ghostbusters serie... een spook dat ze'n eigen volk veraad door de ghostbusters mee te helpen (a) ninja )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 12:48 pm
Angel Essayez Dashinator je kan niet switchen tussen 2 teams... dat staat als goed is op front page Owh xd , njah... het zij zo xD... (maar k'mag m'n outfit toch aanhouden é? biggrin ... mag ik dan geen spokenjagend spook zijn? In de tekenfilm van de ghostbusters is er ook zo één biggrin ) hey, aanbieding voor een dubbelspion?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 2:12 pm
wat ze ook is... ze is tegen jouw kitty =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 2:24 pm
kittyocean Angel Essayez Dashinator je kan niet switchen tussen 2 teams... dat staat als goed is op front page Owh xd , njah... het zij zo xD... (maar k'mag m'n outfit toch aanhouden é? biggrin ... mag ik dan geen spokenjagend spook zijn? In de tekenfilm van de ghostbusters is er ook zo één biggrin ) hey, aanbieding voor een dubbelspion? Jaaah ik kom Gaya en haar mascotte team bespioneren! ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 1:59 am
Angel Essayez kittyocean Angel Essayez Dashinator je kan niet switchen tussen 2 teams... dat staat als goed is op front page Owh xd , njah... het zij zo xD... (maar k'mag m'n outfit toch aanhouden é? biggrin ... mag ik dan geen spokenjagend spook zijn? In de tekenfilm van de ghostbusters is er ook zo één biggrin ) hey, aanbieding voor een dubbelspion? Jaaah ik kom Gaya en haar mascotte team bespioneren! ninja Dan ben je een enkele spion XD Je bent pas een dubbelspion als je voor Gaya bespioneert XP ... maar we weten het nu wel al?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 2:58 am
kittyocean Angel Essayez kittyocean Angel Essayez Dashinator je kan niet switchen tussen 2 teams... dat staat als goed is op front page Owh xd , njah... het zij zo xD... (maar k'mag m'n outfit toch aanhouden é? biggrin ... mag ik dan geen spokenjagend spook zijn? In de tekenfilm van de ghostbusters is er ook zo één biggrin ) hey, aanbieding voor een dubbelspion? Jaaah ik kom Gaya en haar mascotte team bespioneren! ninja Dan ben je een enkele spion XD Je bent pas een dubbelspion als je voor Gaya bespioneert XP ... maar we weten het nu wel al? dat komt waarschijnlijk doordat de elke team basiskamps erg toegankelijk is voor het tegenstanders team en dat daar ook erg gebruik van wordt gemaakt razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|