|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:48 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy ;-; Ingen julklapp till dig i år stare xp Jag hade inte väntat mig någon heller. razz Jag hade tänkt ge dig en >o>;Jaha. surprised heart Det trodde man inte. Heh 3nodding Men jag är ju så fattig, x.x;; så nån fin julklapp blir det nog inteDet 䲠tanken som r䫮as. <. < Inte alla som fattar det, tyvärr =__=;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:48 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Jag minns bara sådant som hänt för längesen, och onödiga saker. Jag minns aldrig typ någon sa igår eller något. >_>;; sweatdrop guldfisk.. en sak minns jag iaf från förut. när du köpte mina röda socks i marketplace. domokun Har dom kvar. whee heart Oo fortfarande? är det inte dags att sälja dem snart? varför då? surprised man får bara 125g för dom. behöver inte pengar, dessutom har jag ingen sak kvar från dig då längre. sweatdrop har alla class socks ju.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:49 am
Valgarv Sostrate Valgarv Sostrate Valgarv Sostrate Valgarv *Sätter sig i ett hörn och gråter för jag får sand i ögonen och blir petad på* crying crying crying Aww T___T *tar bort s堭ycket sand som m?gt och h䭴ar ?sk? x_X; *Sob,sob* cry T__o *petar lätt på och hjälper till att skölja ur sanden ur ögonen* *Krama om Sos ben* D?! whee heart domokun xd Nemas problemas whee whee *Hålla fast* ninja xP..<__<; *försöker gå till hyllan med choklad och släpar med sig valgarv som håller i ens ben*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:50 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy ;-; Ingen julklapp till dig i år stare xp Jag hade inte väntat mig någon heller. razz Jag hade tänkt ge dig en >o>;Jaha. surprised heart Det trodde man inte. Heh 3nodding Men jag är ju så fattig, x.x;; så nån fin julklapp blir det nog inteDet 䲠tanken som r䫮as. <. < Inte alla som fattar det, tyvärr =__=;Mmhm.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:51 am
Filthy varför då? surprised man får bara 125g för dom. behöver inte pengar, dessutom har jag ingen sak kvar från dig då längre. sweatdrop har alla class socks ju. sälja dem eftersom de var mina ifrån början förstår du väl. oO;; sådant är läskigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:51 am
Sostrate Valgarv Sostrate Valgarv Sostrate Valgarv Sostrate Valgarv *Sätter sig i ett hörn och gråter för jag får sand i ögonen och blir petad på* crying crying crying Aww T___T *tar bort s堭ycket sand som m?gt och h䭴ar ?sk? x_X; *Sob,sob* cry T__o *petar lätt på och hjälper till att skölja ur sanden ur ögonen* *Krama om Sos ben* D?! whee heart domokun xd Nemas problemas whee whee *Hålla fast* ninja xP..<__<; *försöker gå till hyllan med choklad och släpar med sig valgar som håller i ens ben* domokun FORWARD SKOTTLAND!!*Pekar mot Chocklad hyllan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:52 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy ;-; Ingen julklapp till dig i år stare xp Jag hade inte väntat mig någon heller. razz Jag hade tänkt ge dig en >o>;Jaha. surprised heart Det trodde man inte. Heh 3nodding Men jag är ju så fattig, x.x;; så nån fin julklapp blir det nog inteDet 䲠tanken som r䫮as. <. < Inte alla som fattar det, tyvärr =__=;Mmhm. . . *Ser lite avundsjukt på Ice Gauntlet's* sweatdrop gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv domokun FORWARD SKOTTLAND!!*Pekar mot Chocklad hyllan* Lmao XDDDD *kommer fram till chokladhyllan* PAX FÖR CHOKLADEN >_>;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:54 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:55 am
Sostrate Valgarv domokun FORWARD SKOTTLAND!!*Pekar mot Chocklad hyllan* Lmao XDDDD *kommer fram till chokladhyllan* PAX FÖR CHOKLADEN >_>; We fight for it. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:55 am