|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:13 pm
Filthy Aerals Filthy Aerals Filthy Aerals hell yea! du är ju mod ju! domokun Alla hatar mods. sad klart.. r嫡r en mod d? m峴e ju yannah v䬪a ut en ny ju (me) ninja Då blir du hatad istället ju. xp ... omg, t䮫te jag inte p堺gonk: fast jag 䲠s堳n䬬 s堩ngen hatar mig! xd .. ehm ^^' Jag är snäll, alla hatar mig ändå. xd Nu ska jag gå. Cya. 3nodding Farewell *vinkar med en näsduk* crying (<-- false tears ninja )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:15 pm
Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sos, hur m岠schnigeln? gonk *plockar upp snigeln* den mår bara bra! det var nära gonk Bra, vi måste beskydda Teh Holy Schnail! domokun Yez, the mighty schnail!!! domokun !! *kastar en påse med grus i på val*>__>;; Do not hurt the mighteh schnail! Men n䠮u m峴e jag ju ta och fixa en bild p場eh holy schnail! domokun xd !Zomg...Gör du så! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:17 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:19 pm
Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sos, hur m岠schnigeln? gonk *plockar upp snigeln* den mår bara bra! det var nära gonk Bra, vi måste beskydda Teh Holy Schnail! domokun Yez, the mighty schnail!!! domokun !! *kastar en påse med grus i på val*>__>;; Do not hurt the mighteh schnail! Men n䠮u m峴e jag ju ta och fixa en bild p場eh holy schnail! domokun xd !Zomg...Gör du så! whee And we can have our own top secret.. Uhm.. N宴ing XD Wah! It is suveränt xD!! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:21 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:23 pm
Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sos, hur m岠schnigeln? gonk *plockar upp snigeln* den mår bara bra! det var nära gonk Bra, vi måste beskydda Teh Holy Schnail! domokun Yez, the mighty schnail!!! domokun !! *kastar en påse med grus i på val*>__>;; Do not hurt the mighteh schnail! Men n䠮u m峴e jag ju ta och fixa en bild p場eh holy schnail! domokun xd !Zomg...Gör du så! whee And we can have our own top secret.. Uhm.. N宴ing XD Wah! It is suveränt xD!! heart Bwahahaha! domokun Men jag inte rita s堢ra.. <.< Ärsch, det blir jue coolt whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:26 pm
Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sos, hur m岠schnigeln? gonk *plockar upp snigeln* den mår bara bra! det var nära gonk Bra, vi måste beskydda Teh Holy Schnail! domokun Yez, the mighty schnail!!! domokun !! *kastar en påse med grus i på val*>__>;; Do not hurt the mighteh schnail! Men n䠮u m峴e jag ju ta och fixa en bild p場eh holy schnail! domokun xd !Zomg...Gör du så! whee And we can have our own top secret.. Uhm.. N宴ing XD Wah! It is suveränt xD!! heart Bwahahaha! domokun Men jag inte rita s堢ra.. <.< Ärsch, det blir jue coolt whee Men wawa, du är tuff whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:29 pm
Hopey Men wawa, du är tuff whee Woot! moi eek >_o; nyuuu
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:32 pm
Sostrate Hopey Men wawa, du är tuff whee Woot! moi eek >_o; nyuuu *Be om autograf* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:33 pm
Hopey Sostrate Hopey Men wawa, du är tuff whee Woot! moi eek >_o; nyuuu *Be om autograf* whee xd !!! O_o!!! *ger dig en lussekatt*>_>?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:37 pm
Sostrate Hopey Sostrate Hopey Men wawa, du är tuff whee Woot! moi eek >_o; nyuuu *Be om autograf* whee xd !!! O_o!!! *ger dig en lussekatt*>_>? Omg! Teh holy lussekatt! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:43 pm
Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Men wawa, du är tuff whee Woot! moi eek >_o; nyuuu *Be om autograf* whee xd !!! O_o!!! *ger dig en lussekatt*>_>? Omg! Teh holy lussekatt! eek o__O! xd nahuh its unholy o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:46 pm
Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Men wawa, du är tuff whee Woot! moi eek >_o; nyuuu *Be om autograf* whee xd !!! O_o!!! *ger dig en lussekatt*>_>? Omg! Teh holy lussekatt! eek o__O! xd nahuh its unholy o.o No, I'ts teh holiest lussekatt in teh hela world! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:51 pm
Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Men wawa, du är tuff whee Woot! moi eek >_o; nyuuu *Be om autograf* whee xd !!! O_o!!! *ger dig en lussekatt*>_>? Omg! Teh holy lussekatt! eek o__O! xd nahuh its unholy o.o No, I'ts teh holiest lussekatt in teh hela world! domokun <__> ohmg!*klappar lussekatten* domokun xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:57 pm
Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Men wawa, du är tuff whee Woot! moi eek >_o; nyuuu *Be om autograf* whee xd !!! O_o!!! *ger dig en lussekatt*>_>? Omg! Teh holy lussekatt! eek o__O! xd nahuh its unholy o.o No, I'ts teh holiest lussekatt in teh hela world! domokun <__> ohmg!*klappar lussekatten* domokun xd Bwahaha, den är min nueh! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|