|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:04 pm
Kollar in i aff䲥n och ser pixel figurer och blir skit skraj och springer iv䧪 ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:05 pm
Valgarv Hopey: Men..Sluta.. .__. Snälla du.. Och inte bitas! gonk Sos: *Knockas* +___+ Filthy-chan: Yah,nu vet jag hur jag ska få dig på fall när vi träffas på J-Cult xd xd Om jag kommer..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Croiz Kollar in i aff䲥n och ser pixel figurer och blir skit skraj och springer iv䧪 ninja *Springa efter* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Aerals hell yea! du är ju mod ju! domokun Alla hatar mods. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:06 pm
Valgarv Hopey: Men..Sluta.. .__. Snälla du.. Och inte bitas! gonk Vadå sluta? o_O Jo, jag gör det! ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:06 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:07 pm
Sostrate Hopey Sos, hur m岠schnigeln? gonk *plockar upp snigeln* den mår bara bra! det var nära gonk Bra, vi måste beskydda Teh Holy Schnail! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:08 pm
Aerals Filthy Aerals hell yea! du är ju mod ju! domokun Alla hatar mods. sad klart.. r嫡r en mod d? m峴e ju yannah v䬪a ut en ny ju (me) ninja Då blir du hatad istället ju. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:09 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:09 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:10 pm
Hopey Sostrate Hopey Sos, hur m岠schnigeln? gonk *plockar upp snigeln* den mår bara bra! det var nära gonk Bra, vi måste beskydda Teh Holy Schnail! domokun Yez, the mighty schnail!!! domokun !! *kastar en påse med grus i på val*>__>;; Do not hurt the mighteh schnail!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:10 pm
Aerals Filthy Aerals Filthy Aerals hell yea! du är ju mod ju! domokun Alla hatar mods. sad klart.. r嫡r en mod d? m峴e ju yannah v䬪a ut en ny ju (me) ninja Då blir du hatad istället ju. xp ... omg, t䮫te jag inte p堺gonk: fast jag 䲠s堳n䬬 s堩ngen hatar mig! xd .. ehm ^^' Jag är snäll, alla hatar mig ändå. xd Nu ska jag gå. Cya. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|