|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:04 pm
Men kan du fan lägga av! stare Jag tycker verkligen att nån borde ta bort dig ur Gillet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:05 pm
Petsy Men kan du fan lägga av! stare Jag tycker verkligen att nån borde ta bort dig ur Gillet Indeed. *försvinner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:07 pm
Yay, Nån håller med mig domokun *Peace*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:08 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:08 pm
*Hoppar in sjungandes* My way,highway,anything goes!*Spelar luft gitarr överdrivet* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:10 pm
Petsy Yay, Nån håller med mig domokun *Peace* som att han inte skulle hålla med dig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:10 pm
Valgarv *Hoppar in sjungandes* My way,highway,anything goes!*Spelar luft gitarr överdrivet* domokun *Hoppa på* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:11 pm
Jalkazar Petsy Yay, Nån håller med mig domokun *Peace* som att han inte skulle hålla med dig Eh, What are you talking about? =__=
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:11 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:12 pm
Petsy Valgarv *Hoppar in sjungandes* My way,highway,anything goes!*Spelar luft gitarr överdrivet* domokun *Hoppa på* domokun *Går åt sidan precis innan Pet hoppar på mig och tar hennes fjäder istället* domokun *Hoppar iväg spelandes på gitarren* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:12 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:13 pm
Just de! Lyssna på dom "äldre" domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:13 pm
Chibi Strawberry undrar hur m宧a g宧er du har blivit tillsagd nu Jalkazar. neutral att kalla n姯n sucker 䲠v䬠inte precis ett trevligt s䴴 att bryta tystnaden p宠 stare sluta bete dig s堤umt. Jag tror han gör det med flit för att verka "cool" och att folk ska "respektera honom". -.- Istället för att få folk att "respektera" honom, gör han så att fler folk inte respekterar honom. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:14 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry undrar hur m宧a g宧er du har blivit tillsagd nu Jalkazar. neutral att kalla n姯n sucker 䲠v䬠inte precis ett trevligt s䴴 att bryta tystnaden p宠 stare sluta bete dig s堤umt. Jag tror han gör det med flit för att verka "cool" och att folk ska "respektera honom". -.- Istället för att få folk att "respektera" honom, gör han så att fler folk inte respekterar honom. neutral precis. han får bara alla emot sig. ._.; sick.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:14 pm
Valgarv Petsy Valgarv *Hoppar in sjungandes* My way,highway,anything goes!*Spelar luft gitarr överdrivet* domokun *Hoppa på* domokun *Går åt sidan precis innan Pet hoppar på mig och tar hennes fjäder istället* domokun *Hoppar iväg spelandes på gitarren* ninja What the! gonk Alla tar min precious! :< *Jagar Valgarv* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|