| :O Een nieuwe poll! |
| Jeah:D |
|
76% |
[ 36 ] |
| Moest dat? |
|
23% |
[ 11 ] |
|
| Total Votes : 47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 05, 2006 10:09 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 2:55 am
kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Zakou Nenharma ik wil het wel doen, maar ik denk dat de verantwoordelijkheid bij cassidy92 ligt =3 Vond zij het niet vervelend dat iemand anders de lijst update? Maar ik zie haar zo weinig crying ik geloof niet dat ze het heel erg vond, maar ze is idd weinig hier. Tja, ik vind dat als je het zelf niet regelmatig update, je anderen die kans maar moet geven 3nodding surprised ik vond het ook niet erg, maar ik was gewoon verbaasd. Ik ben inderdaad nog weinig hier.... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 18, 2006 7:47 am
Nog gefeliciteerd Pheylineu!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 20, 2006 5:21 am
crying ik ben van de lijst af.
ik 21 - 08 - 84.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 20, 2006 8:01 am
zetten we je er toch weer bij 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 20, 2006 8:23 am
Cassidy92 kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Zakou Nenharma ik wil het wel doen, maar ik denk dat de verantwoordelijkheid bij cassidy92 ligt =3 Vond zij het niet vervelend dat iemand anders de lijst update? Maar ik zie haar zo weinig crying ik geloof niet dat ze het heel erg vond, maar ze is idd weinig hier. Tja, ik vind dat als je het zelf niet regelmatig update, je anderen die kans maar moet geven 3nodding surprised ik vond het ook niet erg, maar ik was gewoon verbaasd. Ik ben inderdaad nog weinig hier.... sweatdrop Ah vandaar! Ik dacht dat je het niet leuk vond dat het gedaan werd. Misverstand!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 26, 2006 11:25 am
Gefeliciteerd Silverbleed =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 5:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 10:05 am
surprised *Is Tessa's verjaardag vergeten* Gefeliciteerd ^^' En ook aan hatsjepsoet surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 10:43 am
feliciteerd ze ook allebei (die twee heb ik iegenlijk niet vaak in de guild gezien )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 2:21 am
urgh... nog maar een paar weekjes.. en gezien ik ook nog de oudste member ben hier, voel ik mij echt oud..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 2:35 am
Wat doet leeftijd er nouw weer toe ^^ Zolang je lol hebt... ik heb echt een hekel aan van die mensen die zich 'te oud' voelen voor iets, terwijl ze het toch graag zouden doen. Je leeft maar een keer!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 09, 2006 6:42 am
=p ik voel me altijd vet jong...maar alleen in de OG...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 09, 2006 9:28 am
ik vind me zelf ook neit echt bepaalt aud maa rben wel een regelmatig in ge schat voor iemand van 18-20 confused ja das dus 2-4 jaar auder dan ik ben ik bedoel watmaakt het uit van die verkopers die je iets willen verkopen en ze beginen en zooi en dan krijgje van zelf leeftijt 18+ het is soms gewoon leuk hoe ze je dan aankijken als je zegt dat je nog geen 18 bent , laatst dacht er een dat ik heem in de maling zat te nemen toen ik m'n pas liet zien , kreeg ik in eens excus en zooi was wel humor ergens , dus zo erg is het niet om auder te zijn of in ge schat te worden vind ik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|