| :O Een nieuwe poll! |
| Jeah:D |
|
76% |
[ 36 ] |
| Moest dat? |
|
23% |
[ 11 ] |
|
| Total Votes : 47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 22, 2006 12:17 am
Heel erg bedankt ^_^ Sorry dat ik ziek was sad Ik kon niet eens online komen om te zeggen dat ik ziek was XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 23, 2006 11:48 am
Een laattijdige proficiat van hier zo
Ik zou op 25 09 1980 in de lijst moeten staan
Goh Ik kan guild oma spelen *grin*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 28, 2006 6:25 am
Nog gefeliciteerd: Shin Asuka en Tekkengirl! En een fijne verjaardag vandaag toegewenst voor: Elfinzu en goldenbullit!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 28, 2006 9:51 am
dankuwel sinds vandaag weer internet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 28, 2006 10:23 am
Leico Een laattijdige proficiat van hier zo Ik zou op 25 09 1980 in de lijst moeten staan Goh Ik kan guild oma spelen *grin* WAUW! Eindelijk iemand die een paar jaar ouders is dan ikzelf XD No offense XD Maar ik voelde me hier de oudste XD (al ben ik volgens mij de een-na-oudste...twee na oudste nu XD) En aan de anderen: CONGRATS!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 7:07 am
Veel mensen zijn mij denk ik vergeten......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 31, 2006 12:58 pm
ik verjaar op 1 feb ksta der nog nie op XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 8:35 am
ikuuh op 17 september en sta er ook niet op razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 8:49 am
Wie is tegenwoordig verantwoordelijk voor het updaten van de B-day lijst?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 9:42 am
ik wil het wel doen, maar ik denk dat de verantwoordelijkheid bij cassidy92 ligt =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 9:44 am
saiyen_bra ik verjaar op 1 feb ksta der nog nie op XP Welk jaar ben je geboren? ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 9:45 am
moniool ikuuh op 17 september en sta er ook niet op razz Ook aan jou de vraag: in welk jaar ben je geboren? ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 10:26 am
Zakou Nenharma ik wil het wel doen, maar ik denk dat de verantwoordelijkheid bij cassidy92 ligt =3 Vond zij het niet vervelend dat iemand anders de lijst update? Maar ik zie haar zo weinig crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 10:35 am
kittyocean Zakou Nenharma ik wil het wel doen, maar ik denk dat de verantwoordelijkheid bij cassidy92 ligt =3 Vond zij het niet vervelend dat iemand anders de lijst update? Maar ik zie haar zo weinig crying ik geloof niet dat ze het heel erg vond, maar ze is idd weinig hier.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 11:02 am
Zakou Nenharma kittyocean Zakou Nenharma ik wil het wel doen, maar ik denk dat de verantwoordelijkheid bij cassidy92 ligt =3 Vond zij het niet vervelend dat iemand anders de lijst update? Maar ik zie haar zo weinig crying ik geloof niet dat ze het heel erg vond, maar ze is idd weinig hier. Tja, ik vind dat als je het zelf niet regelmatig update, je anderen die kans maar moet geven 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |