|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 11:58 am
QYDrop Zakou Nenharma QYDrop Zakou Nenharma zeg ben nog niet klaar ^_^ *haalt enkele triplex platen te voroschijn en begint die over de hordes te leggen*
Zo meid, begin maar met rondjes te kruipen xD * begint sneller telopen en loopt rondes over de muur * als de deur nou maar niet open gaat sweatdrop , of ga je hier nou ook hordes neer zeten ? xp hmmm, nee daar heb ik wat beters voor *gniffel* ben zo terug even wat halen. *loopt snel naar buiten en komt even later terug met een blik en een kwast** begint nog sneller te lopen zo dat ze neit eens de kwast op de muur kan zeten * oke euh... * kijkt heel goed op het blik " op terpentine basis " AHA ben zo terug .... loopt naar buiten en komt terug met een paar lappen met terpentine er in en begint weer te lopen twisted of zal ik tog maar op houden rofl zolang je niet moe of duizelig wordt, zou ik zeggen : ga je gang xD maar ik denk niet dat het met terpetine lukt... ik heb namelijk een andere inhoud dan het label doet vermoeden ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 12:07 pm
sorry mensen maar ik moet er vandoor ^_^; en morgen ben ik er 's avonds in ieder geval niet... sorry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 12:15 pm
springt van de muur af en gaat in het miden staan .... het is gewoon niet leuk meer stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 12:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 12:17 pm
Mou.... ik wilde het actief maken... maar ben nogal depri. Sorry....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 12:32 pm
kittyocean Mou.... ik wilde het actief maken... maar ben nogal depri. Sorry.... Maakt niet uit... *Hug* Tenzij je van plan bent morgenavond nog depri te zijn, want dat sta ik niet toe ~_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 12:42 pm
QYDrop kittyocean Zie je er verdraaid goed uit voor een dooie!!!! PROBLEEM! Ik heb de blog http://k2meesterstuk.blogspot.com . De tekst hoort alleen in EEN SOORT VAN Inline Frame te staan. Het is GEEN Inline Frame, maar een soort.... tabelvorm. Inline Frames kan niet bij Blogger. Op http://kittyocean.blogspot.com gebruik ik EXACT dezelfde code, maar DAAR werkt het wel en bij de eerst NIET! HOE KAN DIT?! HELLUP IK WORD ER GEK VAN! dit kan mety de css codes temaken hebben als ze namelijk naarderhand zijn veranderd maat de html is niet geupdate na de wijzeging , kan dit problemen opleven of dit zoort rare dingetjes..... ( nou zeg ik niet dat dit DE oplosing is of zo maar het ZOU kunnen ) en kiek zei: Quote: Wat het leuke is... In mijn HTML-kit doet hij het (kale) script wel goed, dus ik vraag me af of je een klein dingetje hebt veranderd dat botst met de script van de server (die blogbalk denk ik). Alleen heb ik nu geen tijd om ernaar te kijken, als je wil kan ik dat vanmiddag of vanavond wel doen. Als iemand kan aangeven wat ik moet veranderen; GRAAG gonk Want in het preview scherm doet ie het perfect!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 12:44 pm
Oranjekorfbalpizza! kittyocean Mou.... ik wilde het actief maken... maar ben nogal depri. Sorry.... Maakt niet uit... *Hug* Tenzij je van plan bent morgenavond nog depri te zijn, want dat sta ik niet toe ~_^ Stond niet in mijn planning XD Nee, mijn manuscript is afgewezen. Toch wel een telleurstelling maar mijn AMV is still erg mooi....ondanks dat het amateuristisch geknutsel blijft. Maar ik krijg steeds meer ervaring
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 12:51 pm
kittyocean Oranjekorfbalpizza! kittyocean Mou.... ik wilde het actief maken... maar ben nogal depri. Sorry.... Maakt niet uit... *Hug* Tenzij je van plan bent morgenavond nog depri te zijn, want dat sta ik niet toe ~_^ Stond niet in mijn planning XD Nee, mijn manuscript is afgewezen. Toch wel een telleurstelling maar mijn AMV is still erg mooi....ondanks dat het amateuristisch geknutsel blijft. Maar ik krijg steeds meer ervaring tja van ervaring moed je het soms leren
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 12:52 pm
kittyocean Oranjekorfbalpizza! kittyocean Mou.... ik wilde het actief maken... maar ben nogal depri. Sorry.... Maakt niet uit... *Hug* Tenzij je van plan bent morgenavond nog depri te zijn, want dat sta ik niet toe ~_^ Stond niet in mijn planning XD Nee, mijn manuscript is afgewezen. Toch wel een telleurstelling maar mijn AMV is still erg mooi....ondanks dat het amateuristisch geknutsel blijft. Maar ik krijg steeds meer ervaring Aawh.... Wees blij dat je het kon proberen smile Waar staat je AMV? Misschien heb ik nog wat tips voor je cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 12:56 pm
Ik heb hem net tot 50 MB weten te reduceren XD *klein beeldje, dat wel, maar de tekst is nog wel te lezen*
Ik zou me *** niet weten waar ik hem kwijt zou moeten online XD Ik zet hem dus zsm op deze pc, en verstuur hem dan wel via de MSN XD
De AMV Halloween vind ik de beste tot nu toe (degene hiervoor), maar deze is voor het eerst op nieuwe software, dus moet ik weer leren kennen. Ik heb nu vooral met tekst dat op het beeld verschijnt gewerkt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|