|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 12, 2006 3:44 am
QYDrop kittyocean QYDrop kittyocean QYDrop kittyocean Helaas sad Hij doet het dan zelfs erger!! Nou ja, heb ik 2 Data mp3 CD's. Kan ik er 1 weggeven en de andere via mijn PC afspelen dan maar...... Ik zoek wel later uit hoe het nou kan. Mijn andere mp3 CD's doet hij prima!! bestanden over zeten op de pc en dan braden van af de pc ook nog een optie Heh?! Nu stoort hij opeens ook bij andere nummers! O.o En andere CD's! How kan dat toch? Ik ga er normaal mee om en heb hem een hele tijd niet gebruikt! En typisch, garantie is natuurlijk al 2 jaar verlopen stare De reden dat ik geen mp3 speler wil is vanwege die beschermde CD's waarvan je geen MP3 kan maken. mischien word het dan tijd om de speler schoon te maken sweatdrop Ik had hem al 2x schoongemaakt met zo'n speciale cd :S en toen haperde hij alleen maar bij die ene mp3 CD. Maar nu ook bij mijn gewone CD's =S Zou het misschien kunnen omdat ik hem per ongeluk een treinreis van een uur verticaal heb gehouden? zou kunnen misschien word het wel tijd voor een nieuwe , en is die aan het ijnde van z'n "leven " ( of zo iets , man wat ben ik slecht in die praat zooi) Maar ik heb hem amper gebruikt! crying gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 12, 2006 6:06 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 12, 2006 6:55 am
kittyocean QYDrop kittyocean QYDrop kittyocean Heh?! Nu stoort hij opeens ook bij andere nummers! O.o En andere CD's! How kan dat toch? Ik ga er normaal mee om en heb hem een hele tijd niet gebruikt! En typisch, garantie is natuurlijk al 2 jaar verlopen stare De reden dat ik geen mp3 speler wil is vanwege die beschermde CD's waarvan je geen MP3 kan maken. mischien word het dan tijd om de speler schoon te maken sweatdrop Ik had hem al 2x schoongemaakt met zo'n speciale cd :S en toen haperde hij alleen maar bij die ene mp3 CD. Maar nu ook bij mijn gewone CD's =S Zou het misschien kunnen omdat ik hem per ongeluk een treinreis van een uur verticaal heb gehouden? zou kunnen misschien word het wel tijd voor een nieuwe , en is die aan het ijnde van z'n "leven " ( of zo iets , man wat ben ik slecht in die praat zooi) Maar ik heb hem amper gebruikt! crying gonk doen de cd's en zoo en in een andere speler wel goed dan ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 12, 2006 8:41 am
QYDrop kittyocean QYDrop kittyocean QYDrop kittyocean Heh?! Nu stoort hij opeens ook bij andere nummers! O.o En andere CD's! How kan dat toch? Ik ga er normaal mee om en heb hem een hele tijd niet gebruikt! En typisch, garantie is natuurlijk al 2 jaar verlopen stare De reden dat ik geen mp3 speler wil is vanwege die beschermde CD's waarvan je geen MP3 kan maken. mischien word het dan tijd om de speler schoon te maken sweatdrop Ik had hem al 2x schoongemaakt met zo'n speciale cd :S en toen haperde hij alleen maar bij die ene mp3 CD. Maar nu ook bij mijn gewone CD's =S Zou het misschien kunnen omdat ik hem per ongeluk een treinreis van een uur verticaal heb gehouden? zou kunnen misschien word het wel tijd voor een nieuwe , en is die aan het ijnde van z'n "leven " ( of zo iets , man wat ben ik slecht in die praat zooi) Maar ik heb hem amper gebruikt! crying gonk doen de cd's en zoo en in een andere speler wel goed dan ? Ja, en in mijn pc ook. Maar het is toch idioot dat je iets duurs koopt, en amper gebruikt, en dan kapot gaat! Ik ben altijd zuinig op mijn spullen. Mijn zus koopt een camera en die gaat tig keer kapot, ik koop eens iets en het blijft flippen!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 12, 2006 8:55 am
kittyocean QYDrop kittyocean QYDrop kittyocean Ik had hem al 2x schoongemaakt met zo'n speciale cd :S en toen haperde hij alleen maar bij die ene mp3 CD. Maar nu ook bij mijn gewone CD's =S Zou het misschien kunnen omdat ik hem per ongeluk een treinreis van een uur verticaal heb gehouden? zou kunnen misschien word het wel tijd voor een nieuwe , en is die aan het ijnde van z'n "leven " ( of zo iets , man wat ben ik slecht in die praat zooi) Maar ik heb hem amper gebruikt! crying gonk doen de cd's en zoo en in een andere speler wel goed dan ? Ja, en in mijn pc ook. Maar het is toch idioot dat je iets duurs koopt, en amper gebruikt, en dan kapot gaat! Ik ben altijd zuinig op mijn spullen. Mijn zus koopt een camera en die gaat tig keer kapot, ik koop eens iets en het blijft flippen!!! daar heb ik nou echt geen last van , als ik iets koop en ik verneukhet ( sorry voor het taalgebruik) doet die het nog steeds meestal zelfs beter sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 12, 2006 11:01 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 12, 2006 11:57 am
Heej ons nieuwe hoofdkwartier. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 12, 2006 12:46 pm
Darlaa Heej ons nieuwe hoofdkwartier. ^_^ in aan bouw xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 13, 2006 6:57 am
een eigenste kantoor! xD yeeeey!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 13, 2006 11:28 am
QYDrop kittyocean QYDrop kittyocean QYDrop kittyocean Ik had hem al 2x schoongemaakt met zo'n speciale cd :S en toen haperde hij alleen maar bij die ene mp3 CD. Maar nu ook bij mijn gewone CD's =S Zou het misschien kunnen omdat ik hem per ongeluk een treinreis van een uur verticaal heb gehouden? zou kunnen misschien word het wel tijd voor een nieuwe , en is die aan het ijnde van z'n "leven " ( of zo iets , man wat ben ik slecht in die praat zooi) Maar ik heb hem amper gebruikt! crying gonk doen de cd's en zoo en in een andere speler wel goed dan ? Ja, en in mijn pc ook. Maar het is toch idioot dat je iets duurs koopt, en amper gebruikt, en dan kapot gaat! Ik ben altijd zuinig op mijn spullen. Mijn zus koopt een camera en die gaat tig keer kapot, ik koop eens iets en het blijft flippen!!! daar heb ik nou echt geen last van , als ik iets koop en ik verneukhet ( sorry voor het taalgebruik) doet die het nog steeds meestal zelfs beter sweatdrop Weet je wat nog erger is? 1 van de cd's stoorde in het begin wel, en nu opeens niet meer........ zou het misschien door de repeat optie kunnen komen? Dat ie daarvan in de war raakt? En wat dacht je dan van dit: OUDE mp3 CD's draait ie als een tierelier, maar de enige nieuwe NIET.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 13, 2006 11:29 am
QYDrop Darlaa Heej ons nieuwe hoofdkwartier. ^_^ in aan bouw xd IK WIL HET TRAPPENHUUUUUUUUUUISSSS!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 13, 2006 12:56 pm
kittyocean QYDrop Darlaa Heej ons nieuwe hoofdkwartier. ^_^ in aan bouw xd IK WIL HET TRAPPENHUUUUUUUUUUISSSS!!! nou hier heb je hem zelfs in het goud GOED ?? question
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 14, 2006 11:49 am
Yaaaaaaaaaaay!!!!
.......mag ie in het blauw XD?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 14, 2006 10:54 pm
kittyocean Yaaaaaaaaaaay!!!! .......mag ie in het blauw XD?  zo goed ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|