Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 224 225 226 227 228 229 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Mar 12, 2006 3:44 am

QYDrop
kittyocean
QYDrop
kittyocean
QYDrop
kittyocean

Helaas sad Hij doet het dan zelfs erger!! Nou ja, heb ik 2 Data mp3 CD's. Kan ik er 1 weggeven en de andere via mijn PC afspelen dan maar...... Ik zoek wel later uit hoe het nou kan. Mijn andere mp3 CD's doet hij prima!!

bestanden over zeten op de pc en dan braden van af de pc
ook nog een optie

Heh?! Nu stoort hij opeens ook bij andere nummers! O.o En andere CD's! How kan dat toch? Ik ga er normaal mee om en heb hem een hele tijd niet gebruikt!

En typisch, garantie is natuurlijk al 2 jaar verlopen stare De reden dat ik geen mp3 speler wil is vanwege die beschermde CD's waarvan je geen MP3 kan maken.

mischien word het dan tijd om de speler schoon te maken sweatdrop

Ik had hem al 2x schoongemaakt met zo'n speciale cd :S en toen haperde hij alleen maar bij die ene mp3 CD. Maar nu ook bij mijn gewone CD's =S

Zou het misschien kunnen omdat ik hem per ongeluk een treinreis van een uur verticaal heb gehouden?

zou kunnen misschien word het wel tijd voor een nieuwe , en is die aan het ijnde van z'n "leven " ( of zo iets , man wat ben ik slecht in die praat zooi)

Maar ik heb hem amper gebruikt! crying gonk
PostPosted: Sun Mar 12, 2006 6:06 am

Toshti! 4laugh

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

QYDrop

PostPosted: Sun Mar 12, 2006 6:55 am

kittyocean
QYDrop
kittyocean
QYDrop
kittyocean

Heh?! Nu stoort hij opeens ook bij andere nummers! O.o En andere CD's! How kan dat toch? Ik ga er normaal mee om en heb hem een hele tijd niet gebruikt!

En typisch, garantie is natuurlijk al 2 jaar verlopen stare De reden dat ik geen mp3 speler wil is vanwege die beschermde CD's waarvan je geen MP3 kan maken.

Ik had hem al 2x schoongemaakt met zo'n speciale cd :S en toen haperde hij alleen maar bij die ene mp3 CD. Maar nu ook bij mijn gewone CD's =S

Zou het misschien kunnen omdat ik hem per ongeluk een treinreis van een uur verticaal heb gehouden?

zou kunnen misschien word het wel tijd voor een nieuwe , en is die aan het ijnde van z'n "leven " ( of zo iets , man wat ben ik slecht in die praat zooi)

doen de cd's en zoo en in een andere speler wel goed dan ?
PostPosted: Sun Mar 12, 2006 8:41 am

QYDrop
kittyocean
QYDrop
kittyocean
QYDrop
kittyocean

Ja, en in mijn pc ook. Maar het is toch idioot dat je iets duurs koopt, en amper gebruikt, en dan kapot gaat! Ik ben altijd zuinig op mijn spullen. Mijn zus koopt een camera en die gaat tig keer kapot, ik koop eens iets en het blijft flippen!!!

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Sun Mar 12, 2006 8:55 am

kittyocean
QYDrop
kittyocean
QYDrop
kittyocean

Ja, en in mijn pc ook. Maar het is toch idioot dat je iets duurs koopt, en amper gebruikt, en dan kapot gaat! Ik ben altijd zuinig op mijn spullen. Mijn zus koopt een camera en die gaat tig keer kapot, ik koop eens iets en het blijft flippen!!!

daar heb ik nou echt geen last van , als ik iets koop en ik verneukhet ( sorry voor het taalgebruik) doet die het nog steeds meestal zelfs beter sweatdrop
PostPosted: Sun Mar 12, 2006 11:01 am

update
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

QYDrop

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Mar 12, 2006 11:57 am

Heej ons nieuwe hoofdkwartier. ^_^
PostPosted: Sun Mar 12, 2006 12:46 pm

Darlaa

in aan bouw xd

QYDrop

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Mon Mar 13, 2006 6:57 am

een eigenste kantoor! xD yeeeey!
PostPosted: Mon Mar 13, 2006 11:28 am

QYDrop
kittyocean
QYDrop
kittyocean
QYDrop
kittyocean

daar heb ik nou echt geen last van , als ik iets koop en ik verneukhet ( sorry voor het taalgebruik) doet die het nog steeds meestal zelfs beter sweatdrop

Weet je wat nog erger is? 1 van de cd's stoorde in het begin wel, en nu opeens niet meer........

zou het misschien door de repeat optie kunnen komen? Dat ie daarvan in de war raakt?

En wat dacht je dan van dit: OUDE mp3 CD's draait ie als een tierelier, maar de enige nieuwe NIET.

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Mar 13, 2006 11:29 am

QYDrop
Darlaa

in aan bouw xd

IK WIL HET TRAPPENHUUUUUUUUUUISSSS!!!
PostPosted: Mon Mar 13, 2006 12:56 pm

kittyocean
QYDrop
Darlaa

in aan bouw xd

IK WIL HET TRAPPENHUUUUUUUUUUISSSS!!!

nou hier heb je hem zelfs in het goud GOED ??
question

QYDrop

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Mar 14, 2006 11:49 am

Yaaaaaaaaaaay!!!!

.......mag ie in het blauw XD?
PostPosted: Tue Mar 14, 2006 10:54 pm

kittyocean
Yaaaaaaaaaaay!!!!

.......mag ie in het blauw XD?

zo goed ?

QYDrop

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Mar 15, 2006 2:14 am

oOOOO !~ BLAUW!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 224 225 226 227 228 229 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games