|
|
| :O Een nieuwe poll! |
| Jeah:D |
|
76% |
[ 36 ] |
| Moest dat? |
|
23% |
[ 11 ] |
|
| Total Votes : 47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 02, 2006 12:08 pm
Ik ben jarig op 17 januari, kben van 1989
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 03, 2006 5:40 am
Niemand is ouder dan 1983!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 03, 2006 5:58 am
ButtonFly Whoopiedoo! Ik hobbel alweer 15 jaartjes op deze rare planeet rond! En goed nieuws (voor de mensen die me gemist hebben): Ik ben binnenkort weer online! M'n computer is nu leeg gehaald en m'n broer heeft beloofd dattie er vrijdag wat aan zou doen! een dag te laat (oeioei) maar nog een dikke proficiat!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 03, 2006 6:06 am
Zakou Nenharma ButtonFly Whoopiedoo! Ik hobbel alweer 15 jaartjes op deze rare planeet rond! En goed nieuws (voor de mensen die me gemist hebben): Ik ben binnenkort weer online! M'n computer is nu leeg gehaald en m'n broer heeft beloofd dattie er vrijdag wat aan zou doen! een dag te laat (oeioei) maar nog een dikke proficiat!Beter laat dan nooit! (Staat ook in het fotoalbum van ik als baby: Ik was namelijk 13 dagen te laat geboren XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 03, 2006 6:35 am
ButtonFly Zakou Nenharma ButtonFly Whoopiedoo! Ik hobbel alweer 15 jaartjes op deze rare planeet rond! En goed nieuws (voor de mensen die me gemist hebben): Ik ben binnenkort weer online! M'n computer is nu leeg gehaald en m'n broer heeft beloofd dattie er vrijdag wat aan zou doen! een dag te laat (oeioei) maar nog een dikke proficiat!Beter laat dan nooit! (Staat ook in het fotoalbum van ik als baby: Ik was namelijk 13 dagen te laat geboren XD) :3 je moet nog een trade accepteren 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 04, 2006 3:38 am
Alzheimer + ButtonFly GEFELICITEERT met jullie verjaardag smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 04, 2006 9:11 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 04, 2006 11:35 am
------------ {my mood: crying } XDmastersays:
alzheimer en buttonfly van harte gefeliciteerd en proficiat *gooit met taarten* ------------
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 05, 2006 1:27 am
ik ben jarig op 28 maart en geboren in 1987
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 05, 2006 4:48 am
28 maar smile Ik ook smile cool!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 06, 2006 2:52 pm
Bell is nog 8 minuten jarig vandaag xD
happy b-day 2 me xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 07, 2006 2:40 am
Bell-sama Bell is nog 8 minuten jarig vandaag xD
happy b-day 2 me xD ow man ik vergeet ook alles en iedereen de laatste tijd... srry maar ook voor jou nog van harte gefeliciteerd en nog vele jaren!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 07, 2006 3:09 am
Happy birthday Bell ^_^
Nog precies 1 maand tot ik 17 wordt... klinkt veels te oud >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 07, 2006 3:16 am
Oranjekorfbalpizza! Happy birthday Bell ^_^ Nog precies 1 maand tot ik 17 wordt... klinkt veels te oud >.< ik nog *begint op haar hand te tellen* zo ongeveer 6 maanden. dat duurt nog wel even ^_^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|