|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 09, 2005 6:34 am
Het zelfde als dragonfly, en dat ze hier nog niet zo lang is en nog geen tijd gehad om een sigplaatje te maken.
(ben benieuwed wat mijn nieuwe siggie over mij zegd razz )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 09, 2005 6:58 am
dat je graag meer nederlanders in de guild wil hebben en dat je er erg cute uitziet met die kleding beter dan mij ikke de arme girl lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 09, 2005 9:30 am
ze wil graag dat iedereen die nederlands kan, haar zelf geschreven boek gaat lezen (online) en dat het nog niet af is
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 09, 2005 9:34 am
Heeft kennelijk een chocobo obsessie? o.O'' ( of is het een kip ._. sorry, ben niet echt goed in onderscheiden van een kip en een chocobo xO )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 09, 2005 9:37 am
houd van paarden? confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 09, 2005 9:37 am
Lucifer Luscious Heeft kennelijk een chocobo obsessie? o.O'' ( of is het een kip ._. sorry, ben niet echt goed in onderscheiden van een kip en een chocobo xO ) waarom moet het nou gelijk weer een obsessie zijn ^_^'' (ja het is een chocobo..) ^ vindt silent hill leuk en is een vrouw (en heeft een random signature dus waarschijnlijk verandert het zo meteen razz )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 09, 2005 9:44 am
^ der signature werkt volgens mij niet helemaal sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 09, 2005 10:22 am
^ is de eerste klant geweest in mijn aviartshop en heeft een nieuwe ava op aanraden van zijn vriendin ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 09, 2005 11:48 am
^houd van kleine draakjes ????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 09, 2005 11:49 am
^ wil weten welke outfit het leukste is (maar < > ziet de outfits niet heel erg goed... )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 09, 2005 1:57 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 10, 2005 6:25 am
^ forces me to worship Noa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 10, 2005 11:21 pm
Ehhh... Guys? Jullie zitten verkeerd stare Ymie ^je haat donker en alleen zijn ????? Ik houd ervan ninja Heeft niet echt een sig ._. Beetje text >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 11, 2005 1:24 am
^ heeft de site *laat ik het ff goed schrijven, lol* yoru-anime hij is trouwens mooi geworden ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 11, 2005 1:28 am
Yeah! Eindelijk goed xD Het duurde jaren.. Maar Neraphe/Pheylinue heeft het haar geleerd! *gaat boek schrijven*
Anyway..Thnx blaugh Me opens a designsite!!! xD Lol..
Ik weet niet wat het is.. Maarre.. Tis cute.. Like degene die de eigenaar van dat siggie is xD (Maar niemand verslaat Lucifer xD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |