Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Silverbleed ish BACK! Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Digipyro

PostPosted: Sun Dec 17, 2006 3:08 pm

huh..... wat is er aan de hand ik begrijp het niet... is t een kennis van je of ken je hem van vroeger :S.... erm... sorry als ik niet zo slim ben maar wrom dit ineens 0_o
PostPosted: Sun Dec 17, 2006 3:13 pm

Digipyro
huh..... wat is er aan de hand ik begrijp het niet... is t een kennis van je of ken je hem van vroeger :S.... erm... sorry als ik niet zo slim ben maar wrom dit ineens 0_o
User Image
Tis nogal kinderachtig als iemand vraagt niet te posten, wel te posten.
Oh voor het geval een andere mod hier achteraan wilde gaan, heb het al afgehandeld.

Love the spirit, Merry Christmas

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Dec 17, 2006 3:21 pm

User ImageUch, en de post van digipyro ook (al kan ik de post zelf nog niet zien en dus ook niet deleten) het spijt me. misschien kun je beter alle posts van te voren maken en dan in een keer posten of in een subforum en dat we hem later naar het main verplaatsen.

PostPosted: Sun Dec 17, 2006 3:24 pm

Darlaa
User ImageUch, en de post van digipyro ook (al kan ik de post zelf nog niet zien en dus ook niet deleten) het spijt me. misschien kun je beter alle posts van te voren maken en dan in een keer posten of in een subforum en dat we hem later naar het main verplaatsen.

nee ik las eerst dit en toen die andere dus ik begreep dit niet. toen zag ik zijn reactie en reageerde daarop omdat ik het nogal ascosiaal vond TOEN kwam ik er achter oh $#^ hij wil niet dat iemand post dus ook ik niet dus delete ik m'n post meteen. dus i dont need any reminder had m zelf al gedelete.

Digipyro

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Dec 17, 2006 3:40 pm

User ImageMaakt niet uit als er staat "NIET POSTEN" niet.. posten, echt het stond er al de hele dag met koeien letters.

PostPosted: Sun Dec 17, 2006 3:52 pm

Ok maar er staat ook in koeien letters dat als je nog toevoegingen heb je ze kan posten. Sorry het is me duidenlijk maar ik vind dat t ook mede eigen schuld is want je kan zoiets beter in 1 x afmaken. Ik wil hiermee t echt niet beter weten, maar probeer je of jullie eerder te zeggen zorg dat je gewoon een nieuwe maakt da's 5 a 10 mins tijd omdat je alleen ff hoeft te copypasten. en dan klaar smile . 1000 maal excuses haat me maar dat ik reageerde op je reactie maar wat is gebeurd is gebeurd t was niet bepaald express. en dat van boude weet ik niet daar sta ik buiten.

Digipyro

The Forbidden Angel

PostPosted: Sun Dec 17, 2006 11:54 pm

Wat een drama, zn post is toch al gewoon verwijderd?
PostPosted: Mon Dec 18, 2006 1:47 am

Digipyro
Ok maar er staat ook in koeien letters dat als je nog toevoegingen heb je ze kan posten. Sorry het is me duidenlijk maar ik vind dat t ook mede eigen schuld is want je kan zoiets beter in 1 x afmaken. Ik wil hiermee t echt niet beter weten, maar probeer je of jullie eerder te zeggen zorg dat je gewoon een nieuwe maakt da's 5 a 10 mins tijd omdat je alleen ff hoeft te copypasten. en dan klaar smile . 1000 maal excuses haat me maar dat ik reageerde op je reactie maar wat is gebeurd is gebeurd t was niet bepaald express. en dat van boude weet ik niet daar sta ik buiten.

Je kan dan toch wel even bedenken om mijn te PMmen? Dat staat OOK in de post. En het is zo'n drama omdat ik niet verder kan tot een mod het verwijderd. Als Darlaa niet meer online was geweest voor ze naar school moest ofzo, dan zat ik mooi in de penarie en moest hij tot de dag erna wachten. Want vandaag ben ik vrij en kan ik er mooi mee verder. Ik ben wel blij dat je de post gedelete hebt, ondanks dat je blind bent en de koeienletters niet hebt gelezen blaugh .
Mja ik kan in elk geval verder dus ik begin maar vast -.-;

Silverbleed

Digipyro

PostPosted: Mon Dec 18, 2006 1:58 am

Silverbleed
Digipyro

Je kan dan toch wel even bedenken om mijn te PMmen? Dat staat OOK in de post. En het is zo'n drama omdat ik niet verder kan tot een mod het verwijderd. Als Darlaa niet meer online was geweest voor ze naar school moest ofzo, dan zat ik mooi in de penarie en moest hij tot de dag erna wachten. Want vandaag ben ik vrij en kan ik er mooi mee verder. Ik ben wel blij dat je de post gedelete hebt, ondanks dat je blind bent en de koeienletters niet hebt gelezen blaugh .
Mja ik kan in elk geval verder dus ik begin maar vast -.-;

ik mag dan mischien blind zijn maar ik heb tenminste wel een wat effectievere gedachte gang dan jou kleine meid. als je dan toch met zo'n grootschalig om het zo maar even te noemen project bezig bent zorg dan voor opbouw en neem de tijd ipv het na 5 minuten af te kappen omdat je weg moet. want dan vraag je gewoon om problemen/fouten. En dan nog @ de rest die nu stoer zal doen en mee zal lopen door te zeggen dat we blind zijn geloof me ik zit hier nual een tijdje en het valt me wel vaker op dat mensen dingen niet of slecht lezen. Dus dont blame me for this accident s**t happens. En nou eff dimmen graag want je komt me iets TE agresief over en dat pik ik niet. Beter gezegd niet door iemand die bij het minste of geringste een grootschalige natuurramp voorspelt.
PostPosted: Mon Dec 18, 2006 1:59 am

p.s men zal wel nu aan jou kant staan enzo, maar ik laat zo niet tegen me spreken ik sta wel op voor m'n principes en vind dat je een ander wel met respect mag aanspreken zoals ik ook altijd doe of probeer te doen. vandara die zeer geiriteerde post.

Digipyro

Silverbleed

PostPosted: Mon Dec 18, 2006 3:46 am

Digipyro
p.s men zal wel nu aan jou kant staan enzo, maar ik laat zo niet tegen me spreken ik sta wel op voor m'n principes en vind dat je een ander wel met respect mag aanspreken zoals ik ook altijd doe of probeer te doen. vandara die zeer geiriteerde post.

Sinds wanneer blame ik jou. Wil je misschien wat beter lezen wat ik gepost heb voor je me gaat vertellen dat IK geen respect heb? En hoe wil je anders dat ik zo'n project begin. Een gesloten topic werkt niet want dan kan ik niet meer eraan werken sinds ik geen mod ben. Ten tweede maakt het niet uit of het een stickie is of in een forum sinds er dan nog steeds gepost kan worden.
Dat jij per ongeluk gepost hebt laat zien dat je het eens bent met mijn project, dus dan hoef je me ook niet te vertellen dat ik verkeerd bezig ben. Is dat wel het geval dan moet je me dat vertellen, maar niet op deze manier.
Opbouw heb ik gebruikt. En hoe bedoel je 'het na 5 minuten af te kappen'. Ik heb er volledig 4 uur aan gewerkt, heb mijn best gedaan en heb duidelijk gepost dat er niet gepost mag worden. In de titel, in de eerste post en in de Reserved posts. Ik zou geen andere manier kunnen bedenken om dit beter te kunnen doen. Het enige wat ik kan verwachten is dat iemand sociaal meewerkt wat Boude niet heeft gedaan maar wat ik wel van hem heb verwacht. Dat valt me enorm tegen. En je hoeft me nogmaals niet een geïrriteerde post toe te gooien want ik heb al gezegd dat jij ten minste nadacht om de post te verwijderen nadat je doorhad dat ik liever niet wil dat iemand er post. Dat was positief bedoeld, dus.

Darlaa
User Imagemisschien kun je beter alle posts van te voren maken en dan in een keer posten.

Dit is een project van een paar weken. Probleem is dat ik het niet kan opslaan in Word of Kladblok sinds het vreemd genoeg helemaal messed up raakt. En ik verwacht gewoon dat mensen gaan meewerken. Als er staat dat je niet moet posten dan post je toch gewoon niet? Dat is niet zo moeilijk. Het moet ook overzichtelijk zijn voor mij en sinds de preview button er is kan ik goed controleren of alles wel goed is neergezet. Als ik zoiets in Word doe kan ik niet zien hoe het er uiteindelijk uit zal zien tenzij ik het met een post probeer en dan post ik het dus sowieso!
PostPosted: Mon Dec 18, 2006 4:00 am

O.o kbegrijp er helemaal niks van xp

lovely_pussy

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Dec 18, 2006 5:50 am

Het is heel simpel:

Als je op het Gaia forum er in de titel staat 'do not post', dan heb je je er aan te houden. Doe je het toch, dan krijg je een waarschuwing van een Gaia mod. Diezelfde regel hanteren wij hier.

Verder, kijk maar eens in de Event hall. Ja, kijk maar! En nu naar mijn topic.... vergelijk de data eens: Heee! Ik had ook een tijdelijke Do Not Post-er. En ze zijn ook niet allemaal op dezelfde dag gemaakt!

Als er staat: Do Not Post, dan is dat echt om een reden. Ik was er natuurlijk gisteren niet, dus ik weet niet alles, maar het eerste wat ik toch zag was: NIET POSTEN.

Dat hebben we allemaal te respecteren. Die regel geld op Gaia, en dus ook hier.

Silverbleed heeft knoerthard aan de thread gewerkt en haar werk is nu onderbroken en zelfs 'vernield'. Ze kan geen 15 posts meer op pagina 1 zetten. Logisch dat ze erg... tja, hoe kun je dit mild zeggen? 'Niet blij' is.

Verplaats jezelf in haar schoenen en bedenk eens even hoe het voor jou zou voelen.

Verder kies ik geen partij. Ik weet, voor sommigen voelt dit als vijandigheid, maar zie het zo niet: het is net alsof je een prachtige tekening hebt gemaakt en een ander schrijft erbij: "LEEEEEEELIJK!". De frustratie die je voelt, die niet meer ongedaan gemaakt kan worden... DAT voelt Silverbleed.

Je bedoelde het echt goed Digipyro. Je wilde haar helpen, en besefte dat je zelf deed wat je de ander op wilde corrigeren. Dat is fijn om te weten. Je was bezorgd om haar thread (Silverbleed, probeer het alsjeblieft ook zo te zien! Hij bedoelde het echt goed!).

Dit is echt geen zaak over wel of niet respect. Silverbleed uit haar gevoelens en tja, begrijpelijk komen die er niet geheel subtiel uit OMDAT ze NIET heeft kunnen lezen wat Digipyro had geplaatst. Was het een reactie? Was het een 'er staat toch niet posten'? Was het een grapje? Was het een plaatje van een koe? We gaan er van uit dat Digipyro het goed bedoelde, en ik hoop dat

IEDEREEN

er voor zal zorgen dat het niet meer in de toekomst voor zal komen.

Ondertussen zal er voor een passende oplossing gezocht worden.
PostPosted: Mon Dec 18, 2006 5:59 am

kittyocean

Je bedoelde het echt goed Digipyro. Je wilde haar helpen, en besefte dat je zelf deed wat je de ander op wilde corrigeren. Dat is fijn om te weten. Je was bezorgd om haar thread (Silverbleed, probeer het alsjeblieft ook zo te zien! Hij bedoelde het echt goed!).

Moet je mijn post ook wel goed lezen he blaugh Ik zei ook dat het duidelijk was dat hij het inderdaad eens was met mij maar er ook achter kwam dat hij nu hetzelfde deed als Boude, maar dan met een andere bedoeling. Probleem is dat Digi dat niet terugzag in mijn post en erover begon dat ik geen respect had. Zou dus fijn zijn als iedereen even wat beter ging lezen. Het is namelijk o.a. overduidelijk dat het gedeelte van "blind" een geintje was sinds ik er expres een smiley heb neergezet met z'n tong uitstekend.

En Digi, ik zie helemaal niemand die 'aan mijn kant staat'. En ik spreek je al helemaal niet tegen. Integendeel.

Silverbleed

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Dec 18, 2006 6:02 am

Silverbleed
kittyocean

Moet je mijn post ook wel goed lezen he blaugh Ik zei ook dat het duidelijk was dat hij het inderdaad eens was met mij maar er ook achter kwam dat hij nu hetzelfde deed als Boude, maar dan met een andere bedoeling. Probleem is dat Digi dat niet terugzag in mijn post en erover begon dat ik geen respect had. Zou dus fijn zijn als iedereen even wat beter ging lezen. Het is namelijk o.a. overduidelijk dat het gedeelte van "blind" een geintje was sinds ik er expres een smiley heb neergezet met z'n tong uitstekend.

En Digi, ik zie helemaal niemand die 'aan mijn kant staat'. En ik spreek je al helemaal niet tegen. Integendeel.

Zal wel komen door heftig slaapgebrek, naderende verkoudheid en misselijkheid XD Ik zou trouwens wel dat stukje van 'Sinds wanneer blame ik jou' XD
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces