|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 14, 2009 8:36 am
Ik wacht af, casper is een lief spook dus wie weet wil het spook met ons in contact komen. Gaya is in ieder geval niet bezweken onder het spook maar misschien kamt dat nog (of er is gewoon iets heel anders aan de hand...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 1:18 am
Spoken zijn gewoon onbegrepen. Ze zijn eigenlijk altijd lief, maar omdat de meeste mensen zeggen dat ze evil zijn, gaan ze zich ook zo gedragen (self fulfulling prophecy)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 11:03 am
kittyocean Spoken zijn gewoon onbegrepen. Ze zijn eigenlijk altijd lief, maar omdat de meeste mensen zeggen dat ze evil zijn, gaan ze zich ook zo gedragen (self fulfulling prophecy) ik geloofde pas dat spoken evil zijn toen ze mijn geest er voor de helft uit hadden gezogen toen mijn oom me van die spook redde was dat de reden voor mij om spookjager te worden. een deel van die geest ben ik trouwens nog steeds niet zeker van dat die terug is
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 11:38 am
Ha! straks is dat het spook!!
edit: ik denk dat ik me ergens maar bij aan moet sluiten... maar nog even afwachten ninja als het verhaal verder gaat weet ik meer...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 1:24 pm
-claims Calahara- ninja =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 1:38 pm
-grijpt de arm van calahara-
Nee! Calahara is duidelijk een Spook supporter. In ieder geval een Gaya supporter!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 1:39 pm
je mag haar arm hebben... dan neem ik de rest... =3
-glompt allebij-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 2:11 pm
hey rustig, ik wil nog heel blijven als dat kan! trouwens de spoken partij heeft inderdaad meer kans.. twisted (een mix van deze 2) whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 11:06 pm
waarom hebben de spoken meer kans? En je gaat me veraden crying emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 11:26 pm
een soort van vriendin van mij... wil ook bij de spoken emo (ze heeft alleen geen gaia rolleyes ) en ze heeft me veraden emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 2:59 am
wij hebben in ieder geval stofzuigers, dat kunnen jullie niet zeggen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 10:40 am
Calahara Ha! straks is dat het spook!! edit: ik denk dat ik me ergens maar bij aan moet sluiten... maar nog even afwachten ninja als het verhaal verder gaat weet ik meer... Nu zit ik dus ook te twijfelen xD...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 10:44 am
Angel Essayez Calahara Ha! straks is dat het spook!! edit: ik denk dat ik me ergens maar bij aan moet sluiten... maar nog even afwachten ninja als het verhaal verder gaat weet ik meer... Nu zit ik dus ook te twijfelen xD... je zit al bij ons....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 11:12 am
Dashinator Angel Essayez Calahara Ha! straks is dat het spook!! edit: ik denk dat ik me ergens maar bij aan moet sluiten... maar nog even afwachten ninja als het verhaal verder gaat weet ik meer... Nu zit ik dus ook te twijfelen xD... je zit al bij ons.... En daar blijf ik nu ook biggrin ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 12:46 pm
radolf_hunter kittyocean Spoken zijn gewoon onbegrepen. Ze zijn eigenlijk altijd lief, maar omdat de meeste mensen zeggen dat ze evil zijn, gaan ze zich ook zo gedragen (self fulfulling prophecy) ik geloofde pas dat spoken evil zijn toen ze mijn geest er voor de helft uit hadden gezogen toen mijn oom me van die spook redde was dat de reden voor mij om spookjager te worden. een deel van die geest ben ik trouwens nog steeds niet zeker van dat die terug is ah... dat verklaard alles... hehehe xp twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |