Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)
Het grote "Wat luister je nu" topic Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 167 168 169 170 171 172 ... 199 200 201 202 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Leuke topic ?
ja
55%
 55%  [ 61 ]
nee
8%
 8%  [ 9 ]
mischien
35%
 35%  [ 39 ]
Total Votes : 109

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Thu Jan 14, 2010 8:50 am

kittyocean
Dat is best een leuk nummer =D

ik luister graag naar de Italiaanse liedjes van Winx :3 (het komt ook uit Italiƫ als ik het goed heb XD)
PostPosted: Thu Jan 14, 2010 10:33 am

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Thu Jan 14, 2010 4:47 pm

Skye Marsden - Broken Leash (anime: Princess Ai)
PostPosted: Fri Jan 15, 2010 11:08 am

Neo MOF
kittyocean

ik luister graag naar de Italiaanse liedjes van Winx :3 (het komt ook uit Italiƫ als ik het goed heb XD)

Dat klopt smile De nederlandse vertalingen zijn meestal niet zo super XD Unica is erg leuk en Jij bent cool is een leuke vertaling... Maar Italian is the best!

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Sun Jan 17, 2010 2:59 pm

PostPosted: Mon Jan 18, 2010 7:00 am

Ratatoille

kittyocean
Captain

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Mon Jan 18, 2010 12:31 pm

kittyocean
Neo MOF
kittyocean

Dat klopt smile De nederlandse vertalingen zijn meestal niet zo super XD Unica is erg leuk en Jij bent cool is een leuke vertaling... Maar Italian is the best!

ik ben door Winx fan geworden van Mary Dima XD die zingt de Italiaanse liedjes van de Winx Power show en van Winx on Ice.
toen ik de nederlandse versie van "Una Di Noi" (Magische Winx) hoorde moest ik lachen XD hoor je opeens zo'n zin 'het kwaad zullen we keren, maar wel in leuke kleren' -of zoiets- rofl
als je met een vertaalsite de Italiaanse liedjes vertaalt, krijg je best mooie / leuke teksten XD de Nederlandse zijn echt heel erg kinderachtig in vergelijking met de Italiaanse
PostPosted: Mon Jan 18, 2010 12:34 pm

Winx en Concert - Tu es la seule (Frans eens uitproberen XD)

Neo Sideralis

Desirable Genius

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jan 19, 2010 1:05 am

Neo MOF
kittyocean
Neo MOF
kittyocean

ik ben door Winx fan geworden van Mary Dima XD die zingt de Italiaanse liedjes van de Winx Power show en van Winx on Ice.
toen ik de nederlandse versie van "Una Di Noi" (Magische Winx) hoorde moest ik lachen XD hoor je opeens zo'n zin 'het kwaad zullen we keren, maar wel in leuke kleren' -of zoiets- rofl
als je met een vertaalsite de Italiaanse liedjes vertaalt, krijg je best mooie / leuke teksten XD de Nederlandse zijn echt heel erg kinderachtig in vergelijking met de Italiaanse

Heb je Love en Pet al gehoord? Om je oren bij uit te steken! En Believix heb ik ook al zin om mijn oren bij dicht te stoppen.
PostPosted: Wed Jan 20, 2010 10:19 am

kittyocean
Neo MOF

Heb je Love en Pet al gehoord? Om je oren bij uit te steken! En Believix heb ik ook al zin om mijn oren bij dicht te stoppen.

geloof het! jij hebt magie!!! maar je moet ook absoluut geloven, dat jij de sterkste bent.. JIJ HEBT THE POWER! -etc etc-
Owo''.. XD dan word je het woord "geloven" een beetje zat

Komatsu Ayaka - C'est La Vie

Neo Sideralis

Desirable Genius

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 12:32 pm

Dat kinderen van 9 hun oren nog niet uitsteken...

Listening to: Docu over Octomom
PostPosted: Fri Jan 22, 2010 11:02 am

zullen ze vast proberen als de ouders niet kijken..

Winx Power Show - Balla Con Me

Neo Sideralis

Desirable Genius

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Jan 23, 2010 2:37 am

'We were born to shine' - nou ja, of zoiets XD Andrea Bocelli XD en Marco Borsato misschien?
PostPosted: Sat Jan 23, 2010 5:43 am

kittyocean
'We were born to shine' - nou ja, of zoiets XD Andrea Bocelli XD en Marco Borsato misschien?

We Believe
volgens mij heet dat liedje zo XD ben niet zeker

Olivia Lufkin - Winter Sleep

Neo Sideralis

Desirable Genius

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jan 24, 2010 12:38 pm

Neo MOF
kittyocean

We Believe
volgens mij heet dat liedje zo XD ben niet zeker

Olivia Lufkin - Winter Sleep

Kans is groot XP Je wist ten minste over welke ik het had XP
Reply
Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 167 168 169 170 171 172 ... 199 200 201 202 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games