| Leuke topic ? |
| ja |
|
55% |
[ 61 ] |
| nee |
|
8% |
[ 9 ] |
| mischien |
|
35% |
[ 39 ] |
|
| Total Votes : 109 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 14, 2010 8:50 am
kittyocean Dat is best een leuk nummer =D ik luister graag naar de Italiaanse liedjes van Winx :3 (het komt ook uit Italiƫ als ik het goed heb XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 14, 2010 10:33 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 14, 2010 4:47 pm
Skye Marsden - Broken Leash (anime: Princess Ai)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 15, 2010 11:08 am
Neo MOF kittyocean Dat is best een leuk nummer =D ik luister graag naar de Italiaanse liedjes van Winx :3 (het komt ook uit Italiƫ als ik het goed heb XD)Dat klopt smile De nederlandse vertalingen zijn meestal niet zo super XD Unica is erg leuk en Jij bent cool is een leuke vertaling... Maar Italian is the best!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 17, 2010 2:59 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 18, 2010 7:00 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 18, 2010 12:31 pm
kittyocean Neo MOF kittyocean Dat is best een leuk nummer =D ik luister graag naar de Italiaanse liedjes van Winx :3 (het komt ook uit Italiƫ als ik het goed heb XD)Dat klopt smile De nederlandse vertalingen zijn meestal niet zo super XD Unica is erg leuk en Jij bent cool is een leuke vertaling... Maar Italian is the best! ik ben door Winx fan geworden van Mary Dima XD die zingt de Italiaanse liedjes van de Winx Power show en van Winx on Ice. toen ik de nederlandse versie van "Una Di Noi" (Magische Winx) hoorde moest ik lachen XD hoor je opeens zo'n zin 'het kwaad zullen we keren, maar wel in leuke kleren' -of zoiets- rofl als je met een vertaalsite de Italiaanse liedjes vertaalt, krijg je best mooie / leuke teksten XD de Nederlandse zijn echt heel erg kinderachtig in vergelijking met de Italiaanse
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 18, 2010 12:34 pm
Winx en Concert - Tu es la seule (Frans eens uitproberen XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 19, 2010 1:05 am
Neo MOF kittyocean Neo MOF kittyocean Dat is best een leuk nummer =D ik luister graag naar de Italiaanse liedjes van Winx :3 (het komt ook uit Italiƫ als ik het goed heb XD)Dat klopt smile De nederlandse vertalingen zijn meestal niet zo super XD Unica is erg leuk en Jij bent cool is een leuke vertaling... Maar Italian is the best! ik ben door Winx fan geworden van Mary Dima XD die zingt de Italiaanse liedjes van de Winx Power show en van Winx on Ice. toen ik de nederlandse versie van "Una Di Noi" (Magische Winx) hoorde moest ik lachen XD hoor je opeens zo'n zin 'het kwaad zullen we keren, maar wel in leuke kleren' -of zoiets- rofl als je met een vertaalsite de Italiaanse liedjes vertaalt, krijg je best mooie / leuke teksten XD de Nederlandse zijn echt heel erg kinderachtig in vergelijking met de ItaliaanseHeb je Love en Pet al gehoord? Om je oren bij uit te steken! En Believix heb ik ook al zin om mijn oren bij dicht te stoppen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 20, 2010 10:19 am
kittyocean Neo MOF ik ben door Winx fan geworden van Mary Dima XD die zingt de Italiaanse liedjes van de Winx Power show en van Winx on Ice. toen ik de nederlandse versie van "Una Di Noi" (Magische Winx) hoorde moest ik lachen XD hoor je opeens zo'n zin 'het kwaad zullen we keren, maar wel in leuke kleren' -of zoiets- rofl als je met een vertaalsite de Italiaanse liedjes vertaalt, krijg je best mooie / leuke teksten XD de Nederlandse zijn echt heel erg kinderachtig in vergelijking met de Italiaanse Heb je Love en Pet al gehoord? Om je oren bij uit te steken! En Believix heb ik ook al zin om mijn oren bij dicht te stoppen. geloof het! jij hebt magie!!! maar je moet ook absoluut geloven, dat jij de sterkste bent.. JIJ HEBT THE POWER! -etc etc- Owo''.. XD dan word je het woord "geloven" een beetje zat
Komatsu Ayaka - C'est La Vie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 20, 2010 12:32 pm
Dat kinderen van 9 hun oren nog niet uitsteken...
Listening to: Docu over Octomom
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 22, 2010 11:02 am
zullen ze vast proberen als de ouders niet kijken..
Winx Power Show - Balla Con Me
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 23, 2010 2:37 am
'We were born to shine' - nou ja, of zoiets XD Andrea Bocelli XD en Marco Borsato misschien?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 23, 2010 5:43 am
kittyocean 'We were born to shine' - nou ja, of zoiets XD Andrea Bocelli XD en Marco Borsato misschien? We Believe volgens mij heet dat liedje zo XD ben niet zeker
Olivia Lufkin - Winter Sleep
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 12:38 pm
Neo MOF kittyocean 'We were born to shine' - nou ja, of zoiets XD Andrea Bocelli XD en Marco Borsato misschien? We Believe volgens mij heet dat liedje zo XD ben niet zeker
Olivia Lufkin - Winter SleepKans is groot XP Je wist ten minste over welke ik het had XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |