|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 7:19 am
kittyocean Volgens mij is dat zoooooooo fake XD Een gewaarschuwd mens telt voor 2, maar ik denk niet dat een programma een automatisch PM bericht naar je friendslist kan sturen XD •♥• jawel ik heb er een gehad, van Fawa die stuurt nooit friends pm's of spam, daarbij stuurde ze later een pm om er voor te waarchuwen. het is een link geen programma. ik ken meerdere mensen die er gehad hebben van mensen die anders nooit spam toesturen. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 10:48 pm
Zoals ik al zei, een gewaarschuwd mens telt voor twee smile Is dan wel voor het eerst dat zo'n ding echt is XD Ten minste, in mijn beleving
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 8:31 am
•♥• Hoezo? eigenlijk heb ik nooit dergelijk vergelijkbaars meegemaakt. in de pm staat zelf niks, tis alleen maar een link naar de homepage of een fake homepage, een onvrijwillige kettingbrief als je er op klikt. Ik vraag me af of dit er ook iets mee te maken heeft dat @friends is disabled. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 10:29 am
Ah dat weet ik wel ^_^ Jep :3 Het is een van de main oorzaken naast de botters ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 10:44 am
Zakou Nenharma Ah dat weet ik wel ^_^ Jep :3 Het is een van de main oorzaken naast de botters ^_^ botters irritante gasten zijn dat
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 10:46 am
en moeilijk te stoppen :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 10:56 am
Zakou Nenharma en moeilijk te stoppen :3 dat helemaal
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 3:31 pm
Darlaa •♥• Hoezo? eigenlijk heb ik nooit dergelijk vergelijkbaars meegemaakt. in de pm staat zelf niks, tis alleen maar een link naar de homepage of een fake homepage, een onvrijwillige kettingbrief als je er op klikt. Ik vraag me af of dit er ook iets mee te maken heeft dat @friends is disabled. •♥• Ja dat klopt inderdaad. Het kan namelijk soms ook zijn dat codes in bepaalde brieven wit zijn. jeweetwel, de simpele truuc "color=white". Ik weet nog dat het toen mogelijk was om dat soort spam te activeren. Maar volgens mij is dat niet meer mogelijk... Ach nou ja. Je k**t zoiets niet stoppen he? Er zijn altijd wel herrieschoppers, of het nou een groot community is of heel klein.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|