|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 5:21 am
in welke reclame zit jan klomp?
hoer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 5:26 am
kiek kittyocean Aangezien niemand wat post: Een natuurkundige wet die veel kijkt op 18 andere wetten, maar is gemaakt door een een Nieuwe Ton Strikken dat klopt niet helemaal.. althans.... ik maak er niet zoveel uit op .... Isaac newton (wie heeft niet van hem gehoort) heeft 3 'krachtwetten' geformuleerd, met behulpen van deze wetten wist hij toen de voornaamste bewegingen te verklaren (wiskundig beschrijven) en als je de kracht van iets wilt meten/berekenen druk je dat in 'aantal' newton. Bijvoorbeeld: opgave boek F. r = m * a dat wil zeggen: resulterende (r) kracht (F) = massa * versnelling dus als je een massa van 1.6 kg hebt en een snelheid van 3.0 m/s� (meter per seconde kwadraat) geeft dat 4.8 newton Newton is dus de eenheid van kracht (simpel gezegt) sweatdrop eh, ik geloof dat, dat lollig bedoeld was, nieuwe ton, moet ik nu ook gaan uitleggen dat pangea niet bepaald een reisbureau is? Het zit achter een raam in rood licht en doet met goede zaken de gorijnen nouwelijks open, rara kangaroe
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 5:30 am
Darlaa kiek kittyocean Aangezien niemand wat post: Een natuurkundige wet die veel kijkt op 18 andere wetten, maar is gemaakt door een een Nieuwe Ton Strikken dat klopt niet helemaal.. althans.... ik maak er niet zoveel uit op .... Isaac newton (wie heeft niet van hem gehoort) heeft 3 'krachtwetten' geformuleerd, met behulpen van deze wetten wist hij toen de voornaamste bewegingen te verklaren (wiskundig beschrijven) en als je de kracht van iets wilt meten/berekenen druk je dat in 'aantal' newton. Bijvoorbeeld: opgave boek F. r = m * a dat wil zeggen: resulterende (r) kracht (F) = massa * versnelling dus als je een massa van 1.6 kg hebt en een snelheid van 3.0 m/s� (meter per seconde kwadraat) geeft dat 4.8 newton Newton is dus de eenheid van kracht (simpel gezegt) sweatdrop eh, ik geloof dat, dat lollig bedoeld was, nieuwe ton, moet ik nu ook gaan uitleggen dat pangea niet bepaald een reisbureau is? sorry, ik was er sirieus in, >< maar ik had het kunnen wete.... ik met mijn stomme kop razz Tnx darlaa... wat hupst rond in Australie? reisbureau
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 5:37 am
waar kun je een reis boeken?
ijsjes
((het is ook een reisbureau blaugh maar ik wist de bedoelde betekenis niet sweatdrop ))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 6:10 am
waar heb ik nu heel erg zin in?
regen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 6:21 am
wat wil ik maar komt maar niet? (hier dan sweatdrop )
koe
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 6:25 am
het loopt heel erg veel rond in nederland en is gevlekt...(hier regent het egt heel erg stressed )
skutseltje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 1:16 pm
Darlaa kiek kittyocean Aangezien niemand wat post: Een natuurkundige wet die veel kijkt op 18 andere wetten, maar is gemaakt door een een Nieuwe Ton Strikken dat klopt niet helemaal.. althans.... ik maak er niet zoveel uit op .... Isaac newton (wie heeft niet van hem gehoort) heeft 3 'krachtwetten' geformuleerd, met behulpen van deze wetten wist hij toen de voornaamste bewegingen te verklaren (wiskundig beschrijven) en als je de kracht van iets wilt meten/berekenen druk je dat in 'aantal' newton. Bijvoorbeeld: opgave boek F. r = m * a dat wil zeggen: resulterende (r) kracht (F) = massa * versnelling dus als je een massa van 1.6 kg hebt en een snelheid van 3.0 m/s� (meter per seconde kwadraat) geeft dat 4.8 newton Newton is dus de eenheid van kracht (simpel gezegt) sweatdrop eh, ik geloof dat, dat lollig bedoeld was, nieuwe ton, moet ik nu ook gaan uitleggen dat pangea niet bepaald een reisbureau is? Het zit achter een raam in rood licht en doet met goede zaken de gorijnen nouwelijks open, rara kangaroe Het gedeelte Nieuwe Ton valt onder de Cryptogrammen!!!! blaugh En verder had ik gemiddeld een 5 voor Natuurkunde .......... xp Skutseltje: Een woord wat Fries klinkt, onbekend voor mij is, waar ik graag de betekenis van wil weten, mij aan Skutse Sielen (ofzo) doet denken, en misschien daar ook mee te maken heeft? Idioom-uitbreiding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 3:58 am
Van welk woord heb ik nog nooit iets gehoord?
Gaia
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 4:02 am
wat is 1 van de groteste websites te wereld?
insomnia
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 5:48 am
Hoe noem je chronische slapeloosheid?
Huis-aan-huis-verkoop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 5:54 am
waar kan ik echt niet tegen?
hopi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 10:42 am
Wat klinkt als een surinaams woord dat ze je in de klas proberen te leren, en wat dus vaalles kan betekenen?
Lolbroek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 10:59 am
wat is een ander woord voor grapjas?
kikkerbil
hopi-indiaanen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 3:58 am
De bijnaam van een fransman op een camping, die ik regelmatig bezoek (rara wat eet hij?)
Sint Juttemus
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|