|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 1:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 4:10 am
Het is goed bijgehouden 3nodding Eigenlijk had ik nog een paar extra moeten reserveren: ik heb niet genoeg ruimte! Misschien moet ik een nieuwe maken en deze deleten sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 4:26 am
•♥• Anders kunnen wij de postjes op de tweede pagina ook wel veranderen •♥•Love the spirit, Merry Christmas
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 4:35 am
Darlaa •♥• Anders kunnen wij de postjes op de tweede pagina ook wel veranderen •♥•Love the spirit, Merry Christmas Dat is lastig voor mij om te updaten 3nodding Ik denk dat ik een nieuwe maak, deze is heel erg rommelig geworden, vind je ook niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 4:38 am
•♥• Ja best wel, we hebben al eerder het idee gehad de tweede pagina te gaan gebruiken maar we zijn er niet aan toegekomen.
Als je maar niet alle oude info compleet weggooit of zoiets, Zakou en ik hebben er erg veel werk aangehad alles te typen en te vertalen en dergelijke. •♥•Love the spirit, Merry Christmas
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 4:39 am
Darlaa •♥• Ja best wel, we hebben al eerder het idee gehad de tweede pagina te gaan gebruiken maar we zijn er niet aan toegekomen.
Als je maar niet alle oude info compleet weggooit of zoiets, Zakou en ik hebben er erg veel werk aangehad alles te typen en te vertalen en dergelijke. •♥•Love the spirit, Merry Christmas Nee, die informatie heb ik nodig. Ik moet het gewoon op een goede volgorde leggen en af en toe even wat netter. Al die kleuren door elkaar maken het heel rommelig. Ben je een mod, trouwens?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 4:44 am
•♥• Oke ^_^
Ja •♥•Love the spirit, Merry Christmas
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 4:46 am
Darlaa •♥• Oke ^_^
Ja •♥•Love the spirit, Merry Christmas Geef je me toestemming om een nieuwe te maken? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 4:52 am
•♥• Nou vooruit dan maar.
Als je belooft er niet weer twee jaar tussenuit te knijpen blaugh •♥•Love the spirit, Merry Christmas
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 4:55 am
Darlaa •♥• Nou vooruit dan maar.
Als je belooft er niet weer twee jaar tussenuit te knijpen blaugh •♥•Love the spirit, Merry Christmas Sorry hoor ;_; Ik had eerst examen en daarna verbannen mn ouders me crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 4:58 am
•♥• Was grapje wink •♥•Love the spirit, Merry Christmas
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 7:40 am
Deze kan al gedelete worden.
De andere is nog niet klaar, maar ik stop ff voor vandaag. Ik heb er nogal lang achter gezeten nou.
Als je iets wilt zeggen of vragen, PM het dan ff. Je k**t nog niet posten bij die andere.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 2:02 pm
•♥• Als die andere klaar is, geef je het dan even aan? dan zetten we hem terug.
•♥•
Als er iemand een vreemde pm heeft gekregen van iemand van zijn friendslist. met de naam en inhoud "check this out" KLIK NIET OP DE LINK!! gooi de pm weg. als je wel heb geklikt verander dan voor de zekerheid je password. als je op deze link klikt word de mail automatish doorgestuuurd naar je hele friendlist.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 6:52 am
En loop voor alle zekerheid ook even een virusscan!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 6:58 am
Volgens mij is dat zoooooooo fake XD Een gewaarschuwd mens telt voor 2, maar ik denk niet dat een programma een automatisch PM bericht naar je friendslist kan sturen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |