|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 4:51 am
Cassidy92 moet iedereen alweer naar school?!?! gonk *moet morgen naar school voor een uurtje* *pokes* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 4:53 am
Shin Asuka Cassidy92 moet iedereen alweer naar school?!?! gonk *moet morgen naar school voor een uurtje* *pokes* domokun oh neej niet weer gonk *pokes*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 4:55 am
Cassidy92 Shin Asuka Cassidy92 moet iedereen alweer naar school?!?! gonk *moet morgen naar school voor een uurtje* *pokes* domokun oh neej niet weer gonk *pokes* eh...SORRY HOOR scream gonk *loopt zielig weg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 5:02 am
Shin Asuka Cassidy92 Shin Asuka Cassidy92 moet iedereen alweer naar school?!?! gonk *moet morgen naar school voor een uurtje* *pokes* domokun oh neej niet weer gonk *pokes* eh...SORRY HOOR scream gonk *loopt zielig weg* twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 6:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 7:36 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 8:14 am
Heey Lauwy blaugh Alles goed?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 8:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 8:19 am
Hee lullodude blaugh Hoe ist?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 8:24 am
IcedEarth Hee lullodude blaugh Hoe ist? Nieuwe klas gezien he cool zoals altijd was ik te laat whee
Het lijkt daar wel een soort feministische partij eek zo'n beetje alleen maar meiden in die klas sweatdrop
Met jou?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 8:26 am
Ice Tea Tim IcedEarth Hee lullodude blaugh Hoe ist? Nieuwe klas gezien he cool zoals altijd was ik te laat whee
Het lijkt daar wel een soort feministische partij eek zo'n beetje alleen maar meiden in die klas sweatdrop
Met jou? Nou.. ik zou zeggen: sla je slag! biggrin Met mij is het wel goed hoor, veel huiswerk gemaakt.. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 8:30 am
IcedEarth Ice Tea Tim IcedEarth Hee lullodude blaugh Hoe ist? Nieuwe klas gezien he cool zoals altijd was ik te laat whee
Met jou? Nou.. ik zou zeggen: sla je slag! biggrin Met mij is het wel goed hoor, veel huiswerk gemaakt.. confused xd ik ga wel lol met ze hebben. Ze zijn allemaal blijven zitten en ouder dan mij crying >>>> kassa xp
Huiswerk bleeh sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|