|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 10:51 am
Zakou Nenharma Darlaa poessiej had het eerder moeten weten van die rare items stare •♥• Hoezo?
(moet deze topic is updaten ^_^; laatste keer was 9 februari) •♥• ik heb allerlei plaatjes enzo voor de update :3 •♥• oeh? was je er al mee bezig dan? redface •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 12:58 pm
Ehm in maart en april, maar toen ben ik het helemaal vergeten xD Heb net de laatste tien plaatjes af gemaakt. Zal ze morgen uploaden. en ik moet er nog een stuk of 8 opnieuw maken in verband met de nieuwe layout. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 8:48 am
•♥• Ik had ook nog een voordeel bedacht.. dacht ik.. ik weet het niet meer. •♥•Darlaa Oke,
Voordelen firefox..
Extensies, en alle extra mogelijken daarvan, van bijvoorbeeld de gaiabar. Thema's, je kan de layout en kleurtjes helemaal aanpassen als je zelf wilt. custumizen de verschillen de toolbars door elkaargooien e.d combinatiewerking, de bovenstaanden zorgen voor heel veel creativiteit en voordeel, mogelijkheden. favorieten kunnen worden geopend in nieuwe schermen/tabs. tabs, houd het wat overzichtelijker en je hebt meer ruimte in je taakbalk, en je kan met de tabjes slepen. : ) je hebt het probleem met de cookies en de niet verniewende pagina's niet. hij laat niet de browser crashen soms tijdens het posten (tenminste hij heeft het me nog niet geflikt XD) Als je je hotmail bekijkt start ie niet automatisch messenger op.. dat starten van messenger is zo'n drama bij mij terwijl ik alleen even snel men mail wil checken.
Nadelen firefox
zinnen worden niet automatsch afgeknipt waardoor je moet gaan lopen scrollen en pagestrech krijgt waar ie zinnen afknipt bij streepjes of bbcodes, in het invoerscherm is het erg moeilijk overzicht over urls te krijgen. Selecteren wordt verdomt moeilijk aangezien het scherm niet uit zichzelf doorrold. als bij bovenstaande pagestretch in het postsscherm, en naar beneden. Of het schiet juist door. En bij slepen hetzelfde rolt ie ook niet door waarnaar je moet gaan lopen knippen en plakken. (in lange posts gebruik ik vaak urls en zo) smilies worden altijd onderaan in je post gezet. en waar je ook staat, als je iets invoegt schiet het scherm alle kanten op waarnaar je weer moet gaan zoeken waar je ook al weer was in lange posts. Je kan plaatjes niet rechts klikken en in verkennen plakken, ik wil het niet opslaan omdat je dan mogelijk kwaliteits afbraak krijgt of een grotere filesize het is ook gewoon meer werk. Wel kun je slepen maar dan moet je eerst met schermpjes gaan schuiven. geavanceerd html/css wordt niet ondersteund, zoals gedeeltelijke doorzictigheid en effecten op objecten (waarvan ik er veel in mijn custum profiel heb) ik kan geen snelkoppeling naar mijn favorieten op mijn bureablad plaatsen. (dan zal je FF wel als je standaard browser moeten instellen maar dat wil ik niet) het stoord op mijn sound ( XD ? ) je moet mijn mediaplayer en towns horen jengelen als firefox bezig is. verdwijnende schermpjes, ze gaan de hele tijd uit mijn taakbalk en dan moet ik het scherm zelf aanklikken, waardoor ze achteraan en doorelkaar komen te staan en als ze geminimaliseert zijn moet ik de taskmanager gebruiken om ze weer terug te krijgen. ik word er gek van.. (probleem bij het open hebben van meerdere schermen) normale windows toetsen combinaties werken niet, hoe vernieuw je precies een pagina zonder toolbar? De speciale Gaia poststyle werken absoluut niet met firefox o.o
ik zal dit listje aanpassen als ik meer ontdek/herinner.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 12:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 1:16 pm
kittyocean    Darlaa, 1 voordeel kun je weghalen. Ik laat mijn MSN altijd opstarten zodat ik op offline sta ^_^ Niemand kan me aanspreken want niemand ziet me razz Maar ik kan wel gewoon makkelijk e-mail checken! Art Auction/Quest heart I made all the images myself! Do not steal them please!  •♥• Ik bedoelde met drama dat mijn computer er zo verschrikelijk langzaam van gaat draaien. het duurd iets van vijf minuten voordat goed en wel opgestart is. Het legt er een beetje aan wat ik aan heb staan verder maar als ik gewoon aan het internetten ben wil ik gewoon mijn mail kunnen checken zonder dat msn gaat zeuren. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 1:19 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 1:22 pm
•♥• Start hij dan ook niet op als je naar hotmail.nl gaat via IE? Ik heb al de automatische opstart afgezet maar dat doet hij toch wel, erg vreemt. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 1:23 pm
nog een voordeel, als je firefx weghaalt is niet meteen je hele besturings systeem naar de #@$@#&... met explorer wel XD (zou t niet uitproberen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 1:24 pm
Darlaa •♥• Start hij dan ook niet op als je naar hotmail.nl gaat via IE? Ik heb al de automatische opstart afgezet maar dat doet hij toch wel, erg vreemt. •♥• ik heb dat probleem echt niet =S Kan er natuurlijk aan liggen dat ik een idioot oude versie heb en windows 98 waardoor ik niet kan updaten.....staat er ook niet zo'n optie als: "automatische aanmelden bij hotmail.nl"?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 1:31 pm
kittyocean Darlaa •♥• Start hij dan ook niet op als je naar hotmail.nl gaat via IE? Ik heb al de automatische opstart afgezet maar dat doet hij toch wel, erg vreemt. •♥• ik heb dat probleem echt niet =S Kan er natuurlijk aan liggen dat ik een idioot oude versie heb en windows 98 waardoor ik niet kan updaten.....staat er ook niet zo'n optie als: "automatische aanmelden bij hotmail.nl"? •♥• neej ik kon niks vinden maar ik heb wel XP en verzie 6van IE. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 1:32 pm
Weird. Ik heb nog gekeken, maar het enige wat ik kon vinden was de optie: "automatisch verbinding maken met internet"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 11:38 am
Darlaa poessiej had het eerder moeten weten van die rare items stare •♥• Hoezo?
(moet deze topic is updaten ^_^; laatste keer was 9 februari) •♥•op mijn vorige account had ik die dingen een paar keer dat er niet zon popptje kwammet zon rare item.. dus ik ging naar een andere pagina.. en toen zag ik ze dus niet meer....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 2:13 am
•♥• De housing arena is weer terug, maarre sweatdrop niet echt handig gedaan. probeer NOOIT de laatste winnaars aan te klikken. want wat doet hij? hij laad alle huisjes per item niet als een plaatje. dus als je daar heen gaat wild ie tien huisjes tegelijk laden, mijn browser liep echt ontzettend vast. sweatdrop •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 16, 2006 2:52 pm
Ik ben terug! heart En ik ga eens goed updaten...!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 16, 2006 3:26 pm
•♥• Kan handig xD de laatste grote revamp die we gedaan hebben was 2 februarie sweatdrop en er is weer veel veranderd •♥•Love the spirit, Merry Christmas
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |