|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 10:35 am
XD master new s.s.s.r. ik verveel me en het is hier een beetje uitgestorven dat valt best mee (het uitsterven)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 10:44 am
the devil-angel XD master new s.s.s.r. ik verveel me en het is hier een beetje uitgestorven dat valt best mee (het uitsterven) 3nodding Er zijn hier ook wel veel mensen, alleen niet altijd tegelijkertijd. Je kan hier lopen roepen ''hallo, hallo is er iemand?'' dan is er niemand maar dan kan het zijn dat er 10 minuten later iemand zijn neus om de hoek steekt wat post en dan weer verdergaat met andere dingen en later weer is komt kijken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 10:50 am
Darlaa the devil-angel XD master new s.s.s.r. ik verveel me en het is hier een beetje uitgestorven dat valt best mee (het uitsterven) 3nodding Er zijn hier ook wel veel mensen, alleen niet altijd tegelijkertijd. Je kan hier lopen roepen ''hallo, hallo is er iemand?'' dan is er niemand maar dan kan het zijn dat er 10 minuten later iemand zijn neus om de hoek steekt wat post en dan weer verdergaat met andere dingen en later weer is komt kijken. oh oke ik zie dat er nu mensen zijn hehe alles goed met jullie ???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 10:50 am
Darlaa the devil-angel XD master new s.s.s.r. ik verveel me en het is hier een beetje uitgestorven dat valt best mee (het uitsterven) 3nodding Er zijn hier ook wel veel mensen, alleen niet altijd tegelijkertijd. Je kan hier lopen roepen ''hallo, hallo is er iemand?'' dan is er niemand maar dan kan het zijn dat er 10 minuten later iemand zijn neus om de hoek steekt wat post en dan weer verdergaat met andere dingen en later weer is komt kijken. *steekt zijn neus om de hoek* >.> <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 10:54 am
Shin Asuka Darlaa the devil-angel XD master new s.s.s.r. ik verveel me en het is hier een beetje uitgestorven dat valt best mee (het uitsterven) 3nodding Er zijn hier ook wel veel mensen, alleen niet altijd tegelijkertijd. Je kan hier lopen roepen ''hallo, hallo is er iemand?'' dan is er niemand maar dan kan het zijn dat er 10 minuten later iemand zijn neus om de hoek steekt wat post en dan weer verdergaat met andere dingen en later weer is komt kijken. *steekt zijn neus om de hoek* >.> <.< hoi hoi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 11:45 am
*komt ook even binnenvallen* heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 11:48 am
Met of zonder phoenix achter mijn hoofd?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 11:53 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 11:55 am
kittyocean Met of zonder phoenix achter mijn hoofd? zonder
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 11:57 am
ook zonder, ben er zelf niet zo weg van.
edit: miss als halo dan gaat ie altijd zo schattig om het katje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:02 pm
Niet echt; en dan ben ik mijn bani clips kwijt. Okay, Phoenix dingen gaan weg!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:04 pm
hey mensen hoe gaat het????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:29 pm
XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma aan iedereen die zich hier heeft voorgesteld: WELKOM! en wordt geen vreemde voor ons wink oke ik zal me normaal gedragen het voelt net of ik nu een hele hop nieuwe vrienden krijg dat weet ik wel zeker =3 ik hoop dat ik er 1 van ben/word blaugh als je hier vaker komt zeker xd mij vind je hier iedere dag, dus dat zit wel snor blaugh xp ik waarschijnlijk ook heb jij een snor ???? xd xd nope en dat mag van mij ook zo blijven xp dah hoop ik ook voor je tenzij je die best duur kan verkopen een snor verkopen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:29 pm
WAAAAAAI! Ik hoef alleen nog maar mijn broek en dan heb ik mijn setje compleet!!! *ik ga niet verwachten dat mensen mij iets van 30k en hoger doneren; dat zou te veel zijn!*
|
 |
 |
|
|
|
Gaya_von_Dutch Vice Captain
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:30 pm
Gaya_von_Dutch WAAAAAAI! Ik hoef alleen nog maar mijn broek en dan heb ik mijn setje compleet!!! *ik ga niet verwachten dat mensen mij iets van 30k en hoger doneren; dat zou te veel zijn!* als 30 mensen 1k zouden doneren zit je rond blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |