|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 7:32 am
Ok, weet niks te vertellen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 7:59 am
Darlaa surprised hij ziet er echt mooi uit! ( whee weer veertjes) veertje heb ik er even bijgedaan zodat anderen weten dat ie van mij afkomt sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 1:07 pm
Oranjekorfbalpizza! Darlaa surprised hij ziet er echt mooi uit! ( whee weer veertjes) veertje heb ik er even bijgedaan zodat anderen weten dat ie van mij afkomt sweatdrop Eigenlijk moet ik er ook nog een maken *als ik er ooit de tijd voor maak ><*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 1:13 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! Darlaa surprised hij ziet er echt mooi uit! ( whee weer veertjes) veertje heb ik er even bijgedaan zodat anderen weten dat ie van mij afkomt sweatdrop Eigenlijk moet ik er ook nog een maken *als ik er ooit de tijd voor maak ><* je vindt vast wel een keertje tijd blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 1:15 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! Darlaa surprised hij ziet er echt mooi uit! ( whee weer veertjes) veertje heb ik er even bijgedaan zodat anderen weten dat ie van mij afkomt sweatdrop Eigenlijk moet ik er ook nog een maken *als ik er ooit de tijd voor maak ><* je vindt vast wel een keertje tijd blaugh tuurlijk... tijd zat >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 1:18 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! Darlaa surprised hij ziet er echt mooi uit! ( whee weer veertjes) veertje heb ik er even bijgedaan zodat anderen weten dat ie van mij afkomt sweatdrop Eigenlijk moet ik er ook nog een maken *als ik er ooit de tijd voor maak ><* je vindt vast wel een keertje tijd blaugh tuurlijk... tijd zat >.< idd, jij hebt nog vakantie gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 1:20 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! Darlaa surprised hij ziet er echt mooi uit! ( whee weer veertjes) veertje heb ik er even bijgedaan zodat anderen weten dat ie van mij afkomt sweatdrop Eigenlijk moet ik er ook nog een maken *als ik er ooit de tijd voor maak ><* je vindt vast wel een keertje tijd blaugh tuurlijk... tijd zat >.< idd, jij hebt nog vakantie gonk *kadooing ><* ja... dat is waar..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 1:24 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! Darlaa surprised hij ziet er echt mooi uit! ( whee weer veertjes) veertje heb ik er even bijgedaan zodat anderen weten dat ie van mij afkomt sweatdrop Eigenlijk moet ik er ook nog een maken *als ik er ooit de tijd voor maak ><* je vindt vast wel een keertje tijd blaugh tuurlijk... tijd zat >.< idd, jij hebt nog vakantie gonk *kadooing ><* ja... dat is waar.. *schuift gong achter je weg* hoop dat je van je vakantie kan genieten 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 1:25 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 1:32 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! Darlaa surprised hij ziet er echt mooi uit! ( whee weer veertjes) veertje heb ik er even bijgedaan zodat anderen weten dat ie van mij afkomt sweatdrop Eigenlijk moet ik er ook nog een maken *als ik er ooit de tijd voor maak ><* je vindt vast wel een keertje tijd blaugh tuurlijk... tijd zat >.< idd, jij hebt nog vakantie gonk *kadooing ><* ja... dat is waar.. *schuift gong achter je weg* hoop dat je van je vakantie kan genieten 3nodding nog maar een week crying crying *zucht* *ziet op tegen de vlucht van dondedag*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 1:38 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! Darlaa surprised hij ziet er echt mooi uit! ( whee weer veertjes) veertje heb ik er even bijgedaan zodat anderen weten dat ie van mij afkomt sweatdrop Eigenlijk moet ik er ook nog een maken *als ik er ooit de tijd voor maak ><* je vindt vast wel een keertje tijd blaugh tuurlijk... tijd zat >.< idd, jij hebt nog vakantie gonk *kadooing ><* ja... dat is waar.. *schuift gong achter je weg* hoop dat je van je vakantie kan genieten 3nodding nog maar een week crying crying *zucht* *ziet op tegen de vlucht van dondedag* in een week kan je nog veel doen hoor smile waarom zie je op tegen je vlucht naar huis?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 1:43 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! Darlaa surprised hij ziet er echt mooi uit! ( whee weer veertjes) veertje heb ik er even bijgedaan zodat anderen weten dat ie van mij afkomt sweatdrop Eigenlijk moet ik er ook nog een maken *als ik er ooit de tijd voor maak ><* je vindt vast wel een keertje tijd blaugh tuurlijk... tijd zat >.< idd, jij hebt nog vakantie gonk *kadooing ><* ja... dat is waar.. *schuift gong achter je weg* hoop dat je van je vakantie kan genieten 3nodding nog maar een week crying crying *zucht* *ziet op tegen de vlucht van dondedag* in een week kan je nog veel doen hoor smile waarom zie je op tegen je vlucht naar huis? omdat we pas om 21:40 hier vertrekken.. als er geen vertraging is >,< dat zou betekenen dat ik was na 12e thuis ben
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 1:46 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! Darlaa surprised hij ziet er echt mooi uit! ( whee weer veertjes) veertje heb ik er even bijgedaan zodat anderen weten dat ie van mij afkomt sweatdrop Eigenlijk moet ik er ook nog een maken *als ik er ooit de tijd voor maak ><* je vindt vast wel een keertje tijd blaugh tuurlijk... tijd zat >.< idd, jij hebt nog vakantie gonk *kadooing ><* ja... dat is waar.. *schuift gong achter je weg* hoop dat je van je vakantie kan genieten 3nodding nog maar een week crying crying *zucht* *ziet op tegen de vlucht van dondedag* in een week kan je nog veel doen hoor smile waarom zie je op tegen je vlucht naar huis? omdat we pas om 21:40 hier vertrekken.. als er geen vertraging is >,< dat zou betekenen dat ik was na 12e thuis ben ai, das ook niet zo prettig.... >_< moet toch nog net wel te overleven zijn als je die dag gewoon lang uitrust? of is er een andere reden dan slaapgebrek?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 1:49 pm
Oranjekorfbalpizza! ai, das ook niet zo prettig.... >_< moet toch nog net wel te overleven zijn als je die dag gewoon lang uitrust? of is er een andere reden dan slaapgebrek? Jah, het gewoon een hele irritante tijd, omdat je er de hele dag naar toe werkt en er dus ok tegen aan zit te hikken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 1:53 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! ai, das ook niet zo prettig.... >_< moet toch nog net wel te overleven zijn als je die dag gewoon lang uitrust? of is er een andere reden dan slaapgebrek? Jah, het gewoon een hele irritante tijd, omdat je er de hele dag naar toe werkt en er dus ok tegen aan zit te hikken. vervelend..... ik heb zelf eig nog nooit gevlogen, dus kan je lastig helpen / geruststellen / nogiets.... >_< wel weer zin om naar huis te gaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |