Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 1067 1068 1069 1070 1071 1072 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Myosotis Muse

Friendly Goat

PostPosted: Sat Sep 23, 2017 5:44 am

Ik heb momenteel alle tijd van de wereld naast job hunten en tekenen. Dus ik kan zeker toch een tijdje heel actief zijn hier User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Formatted by GaiaUpgrade
PostPosted: Sat Sep 23, 2017 10:52 am

en bij mij helaas wat drukker XP mag 12 workshops in het weekend geven XP

kittyocean
Captain

Myosotis Muse

Friendly Goat

PostPosted: Sun Sep 24, 2017 2:55 am

oh tof!! wat voor workshops?
Formatted by GaiaUpgrade
PostPosted: Sun Sep 24, 2017 3:03 am

Manga Tekenen voor Beginners - In het Volkenkunde Museum te Leiden, tijdens Cool Japan (laatste 3 weekenden van Oktober)

kittyocean
Captain

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Sun Sep 24, 2017 1:42 pm

Ohh.... klinkt als... daar moet ik misschien toch eens langs heart
PostPosted: Sat Sep 30, 2017 1:48 am

Haha, mijn workshops zijn met voorinschrijving, als het goed is smile En vol is vol, dus misschien wil je dat eerst uitzoeken =D
Maar het museum zelf is ook wel de moeite waard, hoor wink

kittyocean
Captain

Norwood

PostPosted: Thu Oct 12, 2017 8:36 am

Kit, dat katje in je inktober challenge is echt super cute gonk
PostPosted: Fri Oct 13, 2017 12:23 am

Awe, dank je Norwood =D Op het juiste moment teruggekomen in de Guild XP

(had een teamuitje afgelopen weekend. Did not go well)

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Oct 17, 2017 1:45 am

Oef een heel weekend lang? xd De ultieme test haha, daar moet je wel echt een leuk team voor hebben
PostPosted: Fri Oct 20, 2017 2:22 am

het was niet eens mijn team, maar van Lemau. Zijn werk had een uitje met aanhang georganiseerd.

Ik kan me geen enkel teamuitje of kamp herinneren waar iets niet extreem fout is gegaan. Dit keer werd ik LETTERLIJK in de steek gelaten door mijn team en zo sta je opeens alleen op Terschelling.

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Oct 24, 2017 1:02 am

Zo weet je meteen wat je (niet) aan die mensen hebt... sad Alleen niet leuk om dan nog de rest van de dagen met hen door te brengen kan ik me voorstellen.

Ik had het vroeger wel regelmatig dat ik buiten de groep viel.. tegenwoordig minder, maar daar doe ik denk ik ook wel onbewust een beetje mijn best voor sweatdrop
PostPosted: Fri Nov 03, 2017 12:34 am

Nou, mijn drukke weken zijn eindelijk voorbij. Hopelijk kan ik nu ook weer eens iets meer in de guild zijn XP

kittyocean
Captain

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Mon Nov 20, 2017 1:33 am

Hier ook! Afstuderen is achter de rug, mijn werk sluit ik vanmiddag definitief af en er moeten nog wat dozen uitgepakt worden... en dan... ehm.... ja job hunten en gamen? rolleyes
PostPosted: Tue Nov 21, 2017 2:50 am

Nou, de DCC kwam er even tussendoor XD En nu weer Sinttijd... ik ben nu aan het wachten op de sintcadeaus... postbode, kom snel! Dan kan ik dat ook afronden smile

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Nov 22, 2017 1:13 am

Hier juist een drukke week.. 8 dagen in 9 dagen werken. Vrije tijd besteden aan schilderen, huishouden en afspreken met vriendinnen. sweatdrop
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 1067 1068 1069 1070 1071 1072 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games