Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
GAIA FAQ - laatste update; 17 dec 2006 Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Jun 21, 2006 1:09 pm

Okey, slepen gaat dus wel.. maar ik dacht dat er eerst wat vreemts mee aan de hand was want tijdens het feest met pillow werd ik er gek van.. miss dat er iets veranderd is elke keer dat ik firefox opstart wilt ie "de nieuwste versie" installeren. Maar dat met die smilies blijft irritant als je een heel lange post hebt.. miss dat ik het een kans geef maar ik vind het altijd wel handig firefox achter de hand te hebben voor speciale gevallen. En het firefox scherm heefd de vreemde gewoonte af en toe te verdwijnen meestal komt ie wel terug daar niet van..
PostPosted: Wed Jun 21, 2006 5:03 pm

ik heb geen probleem met vuur vosje :S:S:S:S....

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Jun 22, 2006 2:05 am

Er zijn aardig wat mensen die zeggen last te hebben van dat ze hoofdpijn etc van deze site krijgen. Wie heeft dat ook?

En 4 nieuwe emoticons..... now those are ugly!
PostPosted: Thu Jun 22, 2006 2:17 am

Darlaa
Okey, slepen gaat dus wel.. maar ik dacht dat er eerst wat vreemts mee aan de hand was want tijdens het feest met pillow werd ik er gek van.. miss dat er iets veranderd is elke keer dat ik firefox opstart wilt ie "de nieuwste versie" installeren. Maar dat met die smilies blijft irritant als je een heel lange post hebt.. miss dat ik het een kans geef maar ik vind het altijd wel handig firefox achter de hand te hebben voor speciale gevallen. En het firefox scherm heefd de vreemde gewoonte af en toe te verdwijnen meestal komt ie wel terug daar niet van..
geen idee wat er met jou firefox gebeurd maar er zit iets niet goed..
maar je moet maar kijken wat je liever hebt..smileys die achteraankomen of dat die vastloopt enzo

@kitty: die smileys zijn goween niet voor gaia, ze lijken nergens op.
en die voor de burnmyeyes burning_eyes is gemaakt voor leden die zeuren dat de nieuwe lay out hoofdpijn geeft.
dat komt door het witte scherm..gaia is bijna altijd wit geweest confused
alleen met de vorige lay out niet, toen begon iedereen te zeuren dat het te donker was..

number_17

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Jun 22, 2006 2:19 am

ja, de meeste mensen zeuren idd. Sommige Feedback die ik was tegen gekomen joh!!

"OMG I'M GONNA QUIT GAIA!!!!111!!!!!"

Nou GRAAG zelfs! Houden we de die hard fans over en zijn we de kleuters kwijt!
PostPosted: Thu Jun 22, 2006 2:42 am

heh idd ik zou der nie mee zitten als mensen weg gaan vanwege de lay-out.... ik bedoel ik vind t hele systeem gewoon tof en gezellig enzo. dus lay-out is maar n kleine factor vergeleken met dat.

trouwens iets waar maar weinig bij nadenken is: Weet je eigenlijk wel hoe f****ing goeie site het is, alles is interactief alles werkt BIJNA vlekkeloos in elkaar over. Ik kom weinig bugs tegen ( ik dan) en heb hier de grootste lol.
Tis geen simpele html die ze hier gebruiken hoor. Deze mensen zijn die Hard genie en en denk dat ze wat dat betreft ook wel eens wat meer respect mogen krijgen ondanks dat de vormgeving en smileys nog wel eens te wenzen over laat. smile

Digipyro

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Thu Jun 22, 2006 3:09 am

kittyocean
ja, de meeste mensen zeuren idd. Sommige Feedback die ik was tegen gekomen joh!!

"OMG I'M GONNA QUIT GAIA!!!!111!!!!!"

Nou GRAAG zelfs! Houden we de die hard fans over en zijn we de kleuters kwijt!

Goshie, waar heb ik dat eerder gehoord? Ow ja! toen we de vorige lay out pas hadden. En kijk... Ze zitten er nog steeds!!!
PostPosted: Thu Jun 22, 2006 3:41 am

de domste die ik tegen kwam:
"ja die links onder in beeld zijn onduidelijk en staan door elkaar!"
mijn antwoord:
"het is op alfabetische volghore..als dat al te moeilijk voor je is.. rolleyes "

ik kwam er in totaal 5 van zulke tegen.. >.>

en ook iemand zei: "ja gaia is helemaal niet voor anime nu. die world map enzo heeft niets met anime te maken"

dan denk ik echt van hoe idioot kun je zijn stressed

number_17

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Jun 22, 2006 8:13 am

number_17
de domste die ik tegen kwam:
"ja die links onder in beeld zijn onduidelijk en staan door elkaar!"
mijn antwoord:
"het is op alfabetische volghore..als dat al te moeilijk voor je is.. rolleyes "

ik kwam er in totaal 5 van zulke tegen.. >.>

en ook iemand zei: "ja gaia is helemaal niet voor anime nu. die world map enzo heeft niets met anime te maken"

dan denk ik echt van hoe idioot kun je zijn stressed

ze staan idd door elkaar stare aphabitishe volgorde in nog lang geen logische volgorde het was handiger geweest als ze op soort gesorteert waren, anders wist je meteen waar je ongeveer moest kijken.. ik denk niet dat ik het veel ga gebruiken.
PostPosted: Thu Jun 22, 2006 9:02 am

ik gebruik ze continue XD Heerlijk die A-Z!

*zucht* konden mensen nou maar eens gewoon verandering accepteren.... ze hebben toch weinig invloed, dus why bother??!

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Jun 22, 2006 9:05 am

kittyocean

*zucht* konden mensen nou maar eens gewoon verandering accepteren.... ze hebben toch weinig invloed, dus why bother??!

eigenlijk is al het geklaag juist de reden dat de admins het weer veranderd hebben.. Ik denk als er echt een punt is waar iedereen wat tegen hebt dat het wel beter veranderd wordt. zoals het avi dat moet gewoon groter..
PostPosted: Thu Jun 22, 2006 9:09 am

Darlaa
kittyocean

eigenlijk is al het geklaag juist de reden dat de admins het weer veranderd hebben.. Ik denk als er echt een punt is waar iedereen wat tegen hebt dat het wel beter veranderd wordt. zoals het avi dat moet gewoon groter..

mensen zullen NOOIT tevreden zijn. Admins zouden de layout moeten veranderen omdat ZIJ het nodig vinden, en niet de leden die niet tegen verandering kunnen.

Dat het wel meer Anime look mag hebben, ben ik mee eens. Dat de avatar rechtsboven groter mag, ben ik ook een voorstander van. De Roll-overs waren ook wel makkelijk.

Maar verder.... Dun Care!

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Jun 22, 2006 9:25 am

I ga toch wat bitchen... als het mag.. ik heb nog niet gebitched XD

hihi,

de avi in het hoekje dus veel te klein, en de berichtlogo's en gold te ver weg en het valt niet op als je bericht heb, ik vond die ronde van de laatste lay-out juist mooi. de lettergrootte in de guild fora en subscribed list het is ene drie keer zo lang geworden erg onoversichtelijk. de links ik vind ook dat de rollover erg handig was en het zag er ook zo mooi proffesioneel uit..

Ik heb trouwens nog geen hoofdpijn gehad XD maar ben op sommige thread pagina's wat verdwaald en die grote leegte bovenaan.. mag ik niet..
En. oh jah het oranje >_<
PostPosted: Thu Jun 22, 2006 10:17 am

User Image

alles wat ik btje minder aan de site vond heb ik rood gemaakt. mijn originele resolutie is 1600 x 1200 dus mischien dat het bij anderen toch iets anders is.

- maar om te beginnen de 2 pijlen..... ik heb gekeken 700 pixels leegte
:S:S:S:S als dit t zelfde bij iemand met de resolutie van 1024 x 768 is dan
is t BEHOORLIJK veel scroll werk.
- ik vind t logo niet echt opvallen (had wel wat groter gemogen en
jammer/raar dat ze geen echte gaia npc's hebben gebruikt :S
- Ava lijkt me duidenlijk MAAR er is gezegd dat daar nog aan gewerkt
word !!
en dat ze het dus expres hebben gedaan.
- Uitroepteken , trade,friends en pm Het vorige systeem was VELE malen
duidenlijker nu zie je slechts 1 van de dingetjes oplichten. als ik dus niet zou
verwachten dat ik n pm krijg zou ik het dus ook niet zien.
- 2 x die lijn :S:S:S....
- jammer dat ze die mouse over hebben weg gehaald en dat je moet
clicken. voorheen vond ik t nog wel eens leuk om het adpe te bezoeken
en dan ff met me muis in de navigatie op fishing te clicken..... dat is nu
dus verleden tijd k moet eerst naar games dan naar fishing en dan weer
terug (of dan pas) naar adpe.Kortom wat je ook doet er is overal een
pagina tussen gekomen en DE gouden regel van het webdesignen is nog
altijd dat de gebruiker iets in 3 clicken moet hebben gevonden dat is nu
nauwlijks haalbaar meer.

Digipyro

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Jun 22, 2006 10:30 am

Het ziet er ech heel slecht uit op jouw resolutie, ik heb 1024. ...zoals die balk die door de schermgrootte weer herhaald wordt.

User Image
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas