|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 9:36 am
Eigenlijk vind ik groot helemaal niet leuk, vond dit al redelijk wat, maar toch net genoeg om elkaar te leren kennen... als je met zn bv 8en bent krijg je al gouw opsplitsingen e.d.... Besides that, de mensen van andere guilds ken ik geen eens ^^;
@DavidGemmell: Dat was mijn hand, als ik het goed heb xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 10:35 am
Technikal xd xp Niet zo'n grote meeting... number_17 had een idee om eens alle NL guilds bijelkaar te laten komen heart    Klopt, maar het was de allereerste dus dan is 5 best veel voor een eerste opkomst smile En als 17 graag zoiets zou willen organiseren dan mag hij van mij smile Weet alleen niet of ik zal komen; ik hou het liever bij klein maar fijn. I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 07, 2006 7:05 am
Met z'n 5e was best gezellig ^^ maar misschien is de volgende keer met z'n 6e of 7e ook leuk! Is altijd gezellig als je komen wilt! Weet alleen niet of ik aanwezig ben bij de volgende meeting :
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 07, 2006 7:08 am
kiek Met z'n 5e was best gezellig ^^ maar misschien is de volgende keer met z'n 6e of 7e ook leuk! Is altijd gezellig als je komen wilt! Weet alleen niet of ik aanwezig ben bij de volgende meeting : Waarom niet als ik vragen mag? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 07, 2006 7:10 am
Oranjekorfbalpizza! kiek Met z'n 5e was best gezellig ^^ maar misschien is de volgende keer met z'n 6e of 7e ook leuk! Is altijd gezellig als je komen wilt! Weet alleen niet of ik aanwezig ben bij de volgende meeting : Waarom niet als ik vragen mag? surprised Van mij mag je smile Wil je ook nog een antwoord?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 07, 2006 7:13 am
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Met z'n 5e was best gezellig ^^ maar misschien is de volgende keer met z'n 6e of 7e ook leuk! Is altijd gezellig als je komen wilt! Weet alleen niet of ik aanwezig ben bij de volgende meeting : Waarom niet als ik vragen mag? surprised Van mij mag je smile Wil je ook nog een antwoord? Alleen als je een antwoord wílt geven 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 07, 2006 7:18 am
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Met z'n 5e was best gezellig ^^ maar misschien is de volgende keer met z'n 6e of 7e ook leuk! Is altijd gezellig als je komen wilt! Weet alleen niet of ik aanwezig ben bij de volgende meeting : Waarom niet als ik vragen mag? surprised Van mij mag je smile Wil je ook nog een antwoord? Alleen als je een antwoord wílt geven 3nodding =P jaja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 07, 2006 7:22 am
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Met z'n 5e was best gezellig ^^ maar misschien is de volgende keer met z'n 6e of 7e ook leuk! Is altijd gezellig als je komen wilt! Weet alleen niet of ik aanwezig ben bij de volgende meeting : Waarom niet als ik vragen mag? surprised Van mij mag je smile Wil je ook nog een antwoord? Alleen als je een antwoord wílt geven 3nodding =P jaja Is dat een nee? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 07, 2006 2:14 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Met z'n 5e was best gezellig ^^ maar misschien is de volgende keer met z'n 6e of 7e ook leuk! Is altijd gezellig als je komen wilt! Weet alleen niet of ik aanwezig ben bij de volgende meeting : Waarom niet als ik vragen mag? surprised Van mij mag je smile Wil je ook nog een antwoord? Alleen als je een antwoord wílt geven 3nodding =P jaja Is dat een nee? razz Ik weet het eerlijk gezegt nog niet.. maargoed, tis wel na m'n toetsweek dus zou wel kunnen smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 2:19 am
Ok smile Naja, horen we dan nog wel...^^ Als het ergens aan ligt zeg je het maar ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 11:18 am
Oranjekorfbalpizza! Ok smile Naja, horen we dan nog wel...^^ Als het ergens aan ligt zeg je het maar ^^ als het ergens aan ligt is het mezelf =P want vond de vorige meeting super gezellig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 12:53 pm
   Beslis voor jezelf maar of je wilt komen of niet smile Het is helemaal aan jou =D I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 8:50 pm
kittyocean    Arme Kiek XD Ze word wel vaak vergeten en verwisseld XD I made all the images myself! Do not steal them please!
 Ga me nou neit aanspreken dat ik kiek was vergeten in da smsje! ik heb nog heel vaak srry gezegt! sweatdrop blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 10:40 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 7:17 am
Kiek en ik lijken zoveel op elkaar :3 Als we nu een tweeling wedstrijd zouden hebben, zouden wij winnen :3
xDD
Ow en nog een vraagje, hoe lang willen jullie dit topic open houden? Het begint meer en meer een combinatie te worden van de CB en de nieuwe meeting topic. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |