Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Tijdelijk DiscussiePunt: Sint Bekogelt met eieren?!! Goto Page: 1 2 3 4 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Dit is.....
...iets wat NIET mag
33%
 33%  [ 5 ]
...iets van deze tijd
26%
 26%  [ 4 ]
...iets waar ik niet van opkijk
6%
 6%  [ 1 ]
...iets waarvan ik schrik
6%
 6%  [ 1 ]
...iets waar ik geen woorden voor heb
20%
 20%  [ 3 ]
...iets wat me totaaaaaal niets kan schelen
6%
 6%  [ 1 ]
Total Votes : 15

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Nov 27, 2006 11:51 am

Bij mij in de stad is Sinterklaas door een stel jongeren bekogelt met eieren. 2 Pieten moesten zichzelf zelfs meteen weer gaan verkleden. In de krant stond dat jongeren de pieten van hun motoren af probeerden te slaan en de sint ook met van alles en nog wat probeerden te bekogelen.

HOE KAN DIT??!

Ik wil het begrijpen; wat kan iemand bewegen om zoiets te doen?! Ik snap dat de jeugd soms wil laten zien hoe stoer ze zijn... maar dit mag toch niet eens in je op komen??!

Your opinions please....
PostPosted: Mon Nov 27, 2006 12:36 pm

Kinderen.. kattekwaad.. er wordt gewoon niet nagedacht maar doen gewoon wat er op dat moment in ze opkomt.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Mon Nov 27, 2006 1:34 pm

onzin

mischien jaloers omdat ze te oud zijn ofzo
PostPosted: Mon Nov 27, 2006 2:06 pm

Denk dat het meer stoer doen dan jaloers is. Maar sja het mag wel in je opkomen, kan je immers niet veel aan doen, alleen moet je dan wel genoeg zelfbeheersing hebben, oftewel slim genoeg zijn, om het niet te doen.

The Forbidden Angel

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Mon Nov 27, 2006 2:21 pm

tis de kik die ze krijgen hé
slechte dingen doen is echt iets voor stoere/coole jochies, de rest van de gang laten zien dat je er nog steeds bijhoort.

Maarja....dom is het wel ^^;
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 1:42 am

Dit hoort niet!! De Sint hoort een feest te zijn, geen mikpunt!!

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Nov 28, 2006 3:01 am

ik vind het zo belachelijk. Ik noem dit niet eens kattekwaad, want dit is echt van te voren geplanned. Waar halen ze anders eieren vandaan? Dat is niet iets wat opeens in je op komt.
Als ik die jochies in mijn handen krijg.... OH! Ik zal ze er dan even van langs geven (woordelijk).

"Heel knap jongens. Jullie gaan een icoon wat staat voor vriendelijkheid en geven bekogelen met eieren! Dat niet alleen, jullie doen het vanaf een brug waar niemand jullie kan terechtwijzen. Dapper hoor! Oh zo dapper! Ik heb nu echt respect en achting voor jullie. Oh wat wil ik graag bij jullie horen. En even voor jullie duidelijkheid, dat is sarcasme! Heerlijk hoe een stel kleuters een feest voor kinderen verknalt. Echt humor. Echt knap. Wat zullen mensen trots op jullie zijn!"

Ik zie niet eens wat er stoer aan is!!
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 4:38 am

kijk dat noem ik nou petjes mannen.
meestal te herkennen aan scooters en "stoer" gedrag.

ik heb al meerdere keren alle petjesmannen vervloekt. maarja dat lukt toch niet xp

was er trouwens iets bekent over de jongeren?
verder dat ze nu nog vrij rondlopen en dat iedereen doet alsof er niets gebeurd.. (ja zo gaat het in nederland, als je ze namelijk oppakt schreeuwd iedereen namelijk dat het maar kwa jongens streken zijn, of dat de wouten altijd achter de marokkanen aanzitten, niet tegen marokkanen maar ik durf bijna mijn leven er op te wagen van dat er tenminste 1 mee deed)

number_17

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Nov 28, 2006 6:02 am

mijn vader wilde me niet vertellen wie het in mijn stad had gedaan; en zij lopen nog vrij rond. In de krant hadden ze er eentje opgepakt. Te weinig; veel te weinig!

Geef ze maar een taakstraf!!
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 6:14 am

Dat zou ik niet erg vinden als ze een taakstraf kregen.

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 6:52 am

kassiopeia
Dit hoort niet!! De Sint hoort een feest te zijn, geen mikpunt!!
hehe ik schoot zo in de lag van deze

maar inderdaad erg belachelijk
en wim dat kun je nooit met zekerheid zeggen

en hoe komt het in je op als het goed is hebben je ouders zeker 5 jaar lang je opgevoed met dat sinterklaas de liefste man op aarde is ofzo hoe komt het dan in je op om hem met eieren te bekogelen dan ben je toch ook niet goed snik ??

en ik vindt dat daar geen taakstraf op hoort hoor ik vindt het poging tot moord XD (
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 8:44 am

Hoe oud waren ze eigenlijk? dat maakt wel een verschil. kinderen denken er gewoon niet bij na als ze zo iets doen het zal in dat geval geen aanslag tegen een sybool van vrijgevigheid en respect zijn maar kinderachtigheid, spanned oorzaak en gevolg, wat zou er gebeuren. als het echt eind tiener waren of zo waren dan is het wat anders dan moet je toch wel al een beetje verandwoordelijkheid hebben.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

number_17

PostPosted: Tue Nov 28, 2006 9:30 am

kittyocean
mijn vader wilde me niet vertellen wie het in mijn stad had gedaan; en zij lopen nog vrij rond. In de krant hadden ze er eentje opgepakt. Te weinig; veel te weinig!

Geef ze maar een taakstraf!!
neutral

denk je dat een taakstraf ook maar 1 ding verandert aan het gedrag van zo een persoon?
zo ja dan neem ik je de komende maanden niet meer serieus rofl

van mij mogen ze er ook 1 hebben hoor, laat maar werken, maar echt nodig is dat niet..
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 9:36 am

En het maakt de kans dat ze naar je luisteren denk ik, kleiner.

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

number_17

PostPosted: Tue Nov 28, 2006 9:54 am

kassiopeia
En het maakt de kans dat ze naar je luisteren denk ik, kleiner.
?
kitty naar mij?
waarschjnlijk niet nee..
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: 1 2 3 4 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items