|
|
|
|
|
Gaya_von_Dutch Vice Captain
|
Posted: Mon Apr 25, 2011 3:57 pm
Lieve mensjes van ADPE, de guild is de laatste tijd niet zo levendig meer als het ooit was, dus uit initiatief van onze crew:
ADPE Paaseitjes jacht!
Voor dit evenement, hebben wij een mooie zin in elkaar geknutselt! Geinspireert op Pasen én Lente! En een beetje poësie?
De crew zal door de komende weken elke dag een eitje in hun post meenemen! Er zijn een totaal van 26 eitjes, en 4 woorden die moeten worden gevonden!
Voor nu, krijgen jullie enkel puntjes zoals bij galgje, maar zodra alle eitjes zijn gepost, krijgen jullie de lidwoorden en andere korte woorden erbij!
In het ...... ......... .... een ....... ei . (die laatste is een punt-punt; einde van de zin)
Prijzen: Elke woord: 4k x aantal letters Volledige Zin vóór alle eitjes (eerste 5): 75k Eerste Volledige Zin ná alle eitjes: 50k (Niet eerste) Volledige zin: 25k
(Alleen de eerste 5 correcte inzendingen krijgen de volledige prijs. Dit om fraude te voorkomen, maar ook omdat ook wij een limiet aan onze portomonee hebben!)
Elk woord dat je vind, pm je naar Gaya Von Dutch. Je prijs zal dan van iemand uit de crew komen.
Alle woorden én zinnen mogen worden ingezonden! (Gelieve woorden én zinnen apart te vermelden)
Je hebt tot de laatste minuut van Zondag 22 Mei de tijd om antwoorden in te sturen!
Let op: Je moet minstens 50 post hebben in deze guild!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2011 5:03 am
De eieren zij hier in deze topic te vinden toch? heart heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2011 8:52 am
Ah jammer zoveel post heb ik niet (en ga ik ook niet doen ook, dan lijk ik net iemand die alleen voor zo'n event even gaat posten blaugh ) maar leuk bedacht 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2011 9:27 am
Let op: Je moet minstens 50 post hebben in deze guild! best gay en je weet toch wel dat pasen al lang voor bij is en om dan nog in mei eieren te zoeken, dacht het niet he whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2011 10:00 am
intresting....
kan max 179K (=26*4k=104k voor letters/woorden+ 75K als je de zin heel snel raad.) verdienen.... dat is het wel waard twisted ....
let the games begin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2011 12:22 pm
Arc en cherry Let op: Je moet minstens 50 post hebben in deze guild! best gay en je weet toch wel dat pasen al lang voor bij is en om dan nog in mei eieren te zoeken, dacht het niet he whee Het is nét voorbij, om in 2 dagen zo'n heel evenement te doen is gigantisch kort. En vóór pasen hadden we er geen tijd voor vanwege de Elf fantasy Fair. En we doen juist die 50 post, omdat je die makkelijk kan behalen door de tijd dat de eitjes worden gepost. Als we het helemaal vrij zouden doen komt iedereen eventjes de zin verzamelen en rent weg met een pak geld dat wij ook maar moeten verdienen. @fuzzytales: De eieren zijn in alle grote topics te vinden. En sinds het tot nu toe nog akelig rustig is zijn die makkelijk bij te houden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2011 12:37 pm
DinjaDONUT Ah jammer zoveel post heb ik niet (en ga ik ook niet doen ook, dan lijk ik net iemand die alleen voor zo'n event even gaat posten blaugh ) maar leuk bedacht 3nodding Voor je het weet heb je 50 posts hoor =D Je hebt er met deze post ook namelijk al weer eentje bij smile Geen zorgen dus.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2011 12:41 pm
Zeker! En het kan wel een weekje kosten voor alle eitjes zijn gepost, en als je iets van 5 post per dag maakt (chatterbox, OMM, spelletjes en art center etc) ben je er ook zo!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2011 12:50 pm
Het is gewoon ook om te voorkomen dat mensen mules gaan aanmaken en dat met die mules de zinnen gaan insturen ^_^ en als dit een succes is, dan kunnen we altijd kijken of we nog eens iets random kunnen organiseren. We zijn helemaal niet aan feestdagen gebonden, dat is het mooie van de Guild!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2011 12:56 pm
br3akape intresting.... kan max 179K (=26*4k=104k voor letters/woorden+ 75K als je de zin heel snel raad.) verdienen.... dat is het wel waard twisted .... let the games begin Ganbatte! Het is denk ik inderdaad wel een leuke prijs om voor te werken. En alles wat je hoeft te doen, is gewoon de actieve topics bijhouden... en gezien het tempo in de guild is dat echt niet zo moeilijk wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2011 12:57 pm
DinjaDONUT Ah jammer zoveel post heb ik niet (en ga ik ook niet doen ook, dan lijk ik net iemand die alleen voor zo'n event even gaat posten blaugh ) maar leuk bedacht 3nodding DinjaDONUT, volgens de Guild Members List heb jij al 75 posts hoor XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2011 2:09 am
kittyocean DinjaDONUT Ah jammer zoveel post heb ik niet (en ga ik ook niet doen ook, dan lijk ik net iemand die alleen voor zo'n event even gaat posten blaugh ) maar leuk bedacht 3nodding DinjaDONUT, volgens de Guild Members List heb jij al 75 posts hoor XD Wow echt waar biggrin dat wist ik niet whee sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2011 11:41 am
Lang leve de memberslist wink Anders zouden wij ook niet kunnen bepalen wie meer dan 50 posts heeft!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2011 11:54 pm
kittyocean Lang leve de memberslist wink Anders zouden wij ook niet kunnen bepalen wie meer dan 50 posts heeft!  is dit een a, d of Alfa(α)?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 29, 2011 12:06 am
br3akape intresting.... kan max 179K (=26*4k=104k voor letters/woorden+ 75K als je de zin heel snel raad.) verdienen.... dat is het wel waard twisted .... let the games begin klopt niet... als er 26 eitjes zijn, kan je geen 75K meer halen, "Volledige Zin VÓÓR alle eitjes (eerste 5): 75k" dus je kan maar 175K halen rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |