|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 15, 2009 3:04 am
Oh wilde hello, ik zeggen Hallo, als het goed met u. surprised I didn't notice how odd this statement looks. lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 15, 2009 3:26 am
Met mij is alles goed, Met jou ook? cool
Je moet je nederlands wel wat verbeteren hoor. O; Als je wil dat ik het wil begrijpen. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 15, 2009 4:14 pm
Dianda Panda Met mij is alles goed, Met jou ook? cool Je moet je nederlands wel wat verbeteren hoor. O; Als je wil dat ik het wil begrijpen. xD Met me is also good, met you ok? I poet I netherlands well what vegetarian whore. Also I will that ick heat will bedridden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 15, 2009 9:23 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 16, 2009 4:42 am
Ashelina Jolie Dianda Panda Met mij is alles goed, Met jou ook? cool Je moet je nederlands wel wat verbeteren hoor. O; Als je wil dat ik het wil begrijpen. xD Met me is also good, met you ok? I poet I netherlands well what vegetarian whore. Also I will that ick heat will bedridden. lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 16, 2009 5:53 am
Dianda Panda Met mij is alles goed, Met jou ook? cool Je moet je nederlands wel wat verbeteren hoor. O; Als je wil dat ik het wil begrijpen. xD Och och och, zie je niet dat die jonge Babelfish gebruikt? Man, ik moet 's vaker nederlands praten in Gaia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 16, 2009 6:04 am
Lantyz Dianda Panda Met mij is alles goed, Met jou ook? cool Je moet je nederlands wel wat verbeteren hoor. O; Als je wil dat ik het wil begrijpen. xD Och och och, zie je niet dat die jonge Babelfish gebruikt? Man, ik moet 's vaker nederlands praten in Gaia. Oh, dat had ik wel door. cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 16, 2009 6:05 am
Dianda Panda Lantyz Dianda Panda Met mij is alles goed, Met jou ook? cool Je moet je nederlands wel wat verbeteren hoor. O; Als je wil dat ik het wil begrijpen. xD Och och och, zie je niet dat die jonge Babelfish gebruikt? Man, ik moet 's vaker nederlands praten in Gaia. Oh, dat had ik wel door. cool Dacht ik al.. 'kwal het alleen zeggen.. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 16, 2009 6:08 am
Lantyz Dianda Panda Lantyz Dianda Panda Met mij is alles goed, Met jou ook? cool Je moet je nederlands wel wat verbeteren hoor. O; Als je wil dat ik het wil begrijpen. xD Och och och, zie je niet dat die jonge Babelfish gebruikt? Man, ik moet 's vaker nederlands praten in Gaia. Oh, dat had ik wel door. cool Dacht ik al.. 'kwal het alleen zeggen.. xD Ik kan ook wel fries praten, dat kunnen ze niet vertalen. cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 16, 2009 6:09 am
Dianda Panda Lantyz Dianda Panda Lantyz Dianda Panda Met mij is alles goed, Met jou ook? cool Je moet je nederlands wel wat verbeteren hoor. O; Als je wil dat ik het wil begrijpen. xD Och och och, zie je niet dat die jonge Babelfish gebruikt? Man, ik moet 's vaker nederlands praten in Gaia. Oh, dat had ik wel door. cool Dacht ik al.. 'kwal het alleen zeggen.. xD Ik kan ook wel fries praten, dat kunnen ze niet vertalen. cool Ik kan geen fries helaas. :p Ik ben amsterdammer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 16, 2009 6:10 am
Lantyz Dianda Panda Lantyz Dianda Panda Lantyz Dianda Panda Met mij is alles goed, Met jou ook? cool Je moet je nederlands wel wat verbeteren hoor. O; Als je wil dat ik het wil begrijpen. xD Och och och, zie je niet dat die jonge Babelfish gebruikt? Man, ik moet 's vaker nederlands praten in Gaia. Oh, dat had ik wel door. cool Dacht ik al.. 'kwal het alleen zeggen.. xD Ik kan ook wel fries praten, dat kunnen ze niet vertalen. cool Ik kan geen fries helaas. :p Ik ben amsterdammer. HAH! pirate
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 16, 2009 6:11 am
Dianda Panda Lantyz Dianda Panda Lantyz Dianda Panda Oh, dat had ik wel door. cool Dacht ik al.. 'kwal het alleen zeggen.. xD Ik kan ook wel fries praten, dat kunnen ze niet vertalen. cool Ik kan geen fries helaas. :p Ik ben amsterdammer. HAH! pirate Waaaaaaat? D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 16, 2009 6:13 am
Lantyz Dianda Panda Lantyz Dianda Panda Lantyz Dianda Panda Oh, dat had ik wel door. cool Dacht ik al.. 'kwal het alleen zeggen.. xD Ik kan ook wel fries praten, dat kunnen ze niet vertalen. cool Ik kan geen fries helaas. :p Ik ben amsterdammer. HAH! pirate Waaaaaaat? D: Niks. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 16, 2009 6:15 am
Dianda Panda Lantyz Dianda Panda Lantyz Dianda Panda Ik kan ook wel fries praten, dat kunnen ze niet vertalen. cool Ik kan geen fries helaas. :p Ik ben amsterdammer. HAH! pirate Waaaaaaat? D: Niks. ninja Hmmmmmmm... twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 16, 2009 6:16 am
Lantyz Dianda Panda Lantyz Dianda Panda Lantyz Dianda Panda Ik kan ook wel fries praten, dat kunnen ze niet vertalen. cool Ik kan geen fries helaas. :p Ik ben amsterdammer. HAH! pirate Waaaaaaat? D: Niks. ninja Hmmmmmmm... twisted Hmh. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |