Zwei Dc-ed's avatar


It's me

HOLY **** I come back here and gold's inflated like ****...I'm no longer gold rich here smilies/wahmbulance.gif

I will always be Zwei Dc-ed, the name that my old friends know me by, the proof that holds my faith in Dc-ed, and it shows that i am not running away from anything. This name is my identity until the end of my days here and I'm proud of it.

:::First of all, I've been in Gaia since 2008 but no longer a regular::
::Third, i normally don't feel like talking::
::Fourth, I make banners, signatures and graphics::
::Fifth, Drop a comment anytime, anyhow::
::Sixth, I hate work. Laziness is my worst enemy::

**If you're gonna add me please tell me why or who you are**
thank you.

▀ ▄▀ ▄▀ ▄AVI ART▄▀ ▄▀ ▄▀

My guild

Click to join:

View All Comments

Ronnie Dc-ed Report | 09/12/2015 7:29 am
Ronnie Dc-ed
Nath, its Ronnie! do you remember me haha its been a while mate
Attorney Green Report | 05/06/2015 1:15 am
Attorney Green
I like how a million gold is nothing now gonk
xhuu Report | 04/22/2015 5:50 am
well i dont remember anyone I know online
xhuu Report | 04/16/2015 7:35 pm
no i kinda left for awhile x___x
xhuu Report | 03/10/2015 2:48 am
ii only post on forums for art and that it x_____x
nothing to do in gaia
xhuu Report | 03/09/2015 3:25 am
yes i like to dress up once in a while xD
but usually buy art for my OCs c:
xhuu Report | 03/06/2015 6:15 am
ana is fine lol
and yeah its ridiculous xD
so hows life?

its an MMORPG
xhuu Report | 03/05/2015 6:10 am
nathan i missed u ; v;
and yes gaia is so ******** up now xD

Ps do u play dragon nest? o vob
xhuu Report | 01/29/2014 1:10 am
Its like a school but not entirely
school+college and a bit uni? idk xd
the cheapest car you get in here is like 1k LOL
im going to KL soon for art trip emotion_dowant
xhuu Report | 01/23/2014 3:13 pm
yeahh I should be working right now ughhhghgh
but mom told me to continue studying gonk
after this, i probably going to uk

im going to KL soon
for art trip emotion_dowant