Friends

Viewing 12 of 34 friends

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

LovelyxMiss

Report | 12/30/2013 9:18 pm

LovelyxMiss

If you ever need help or anything just let me know! Maybe I'll swing by and join just for the fun of it.

x3
LovelyxMiss

Report | 12/26/2013 11:57 pm

LovelyxMiss

Now you know! > u <

I joined in January of 2004. Yeah! So many things have changed!

You can become that RP'errrr~ Just gotta dust yourself off a bit and get in there! *Whoosh!*
Inazuman Frash

Report | 12/23/2013 6:42 pm

Inazuman Frash

I miss you too ziko. So does Kai, lol we were playing on the new game samba RAN server for nostalgia a few days ago.
LovelyxMiss

Report | 12/22/2013 10:37 am

LovelyxMiss

Looks like we are on the same boat! I have been on gain for just as long! (This isn't my main account)
LovelyxMiss

Report | 12/22/2013 3:21 am

LovelyxMiss

Not gonna lie, we kinda do. Lol!
No! Don't say that you'll make me feel just as old!
But hey, if you ever go get back to it you'll be just as good. n.n
And then I realize you said it's been 2 years...and my mind gets blown once more. XD
LovelyxMiss

Report | 12/22/2013 2:39 am

LovelyxMiss

Ack! What a bummer! Guess you got that problem solved now, eh? X

Hahaha, yep! Just like everyone else experienced few new things both good and bad but all ending good if you ask me. C:
Lately I've been hooked on this RP. You should check it out if you have the chance! Link is in my signature~
LovelyxMiss

Report | 12/21/2013 8:16 pm

LovelyxMiss

Well! Welcome back, friend!
I have been doing well, thanks for askin'. n.n

Yourself? I'll assume life has kept you busy and away?
LovelyxMiss

Report | 12/21/2013 8:01 pm

LovelyxMiss

*pokes back*
:3
Nighttime Symphony

Report | 12/20/2013 9:23 pm

Nighttime Symphony

Well, I turned 21, and I'm a junior in college now! Can you believe it?
Nighttime Symphony

Report | 12/20/2013 9:06 pm

Nighttime Symphony

I'm doing well! i'm on winter break! Yay for having a working computer!

How have you been?