Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Only friends can add comments to this profile :P

Comments

Viewing 1 through 20 of 2473 comments

Carameline's avatar

Report | 11/09/2014 9:13 am

Carameline

Good evening 3nodding
Carameline's avatar

Report | 11/09/2014 3:35 am

Carameline

Hallo xp
Taylor swift 400th bf's avatar

Report | 11/06/2014 8:02 pm

Taylor swift 400th bf

It it will heal
Taylor swift 400th bf's avatar

Report | 11/06/2014 7:50 pm

Taylor swift 400th bf

shhh you not heart
Taylor swift 400th bf's avatar

Report | 11/06/2014 7:47 pm

Taylor swift 400th bf

LOL why didn't you just block them?
Taylor swift 400th bf's avatar

Report | 11/06/2014 7:43 pm

Taylor swift 400th bf

Oh why? and hope you feeling better <3
Taylor swift 400th bf's avatar

Report | 11/06/2014 7:38 pm

Taylor swift 400th bf

Awe are you okay? and add me back on skype :c
Taylor swift 400th bf's avatar

Report | 11/06/2014 7:35 pm

Taylor swift 400th bf

Hey heart
Acenintendo's avatar

Report | 11/04/2014 10:51 am

Acenintendo

whts wrong
Acenintendo's avatar

Report | 11/04/2014 10:31 am

Acenintendo

how r u biggrin
Acenintendo's avatar

Report | 11/03/2014 11:11 pm

Acenintendo

emotion_awesome emotion_brofist
Acenintendo's avatar

Report | 11/03/2014 10:50 pm

Acenintendo

heart emotion_bigheart emotion_hug
Acenintendo's avatar

Report | 11/03/2014 7:17 pm

Acenintendo

smile what i just said was true
if u want
Id like us to start txting
if. if u wanted too biggrin
Acenintendo's avatar

Report | 11/03/2014 7:12 pm

Acenintendo

haha u know if we dated itd be serious
afterall if we still dated after all this we might as well tie the knot haha
cuz srsly we both put up witha lot of each others s**t to still have feelings for each other
an u can say u dont tho i dont think u will cuz its obvious in how we talk tht nothings changed an thts wht i like about us
Acenintendo's avatar

Report | 11/03/2014 7:04 pm

Acenintendo

Lies! dont tell me uve never showed ur stuff to somebody!
ahah im having a eerily similar conversation with my other friend tho im kinda serious with u
im totally gnna see them someday
an u totally no this
but its not gnna be whorey cuz if tht ever did happen
id be dating u
cuz ur tht type of girl
Acenintendo's avatar

Report | 11/03/2014 6:59 pm

Acenintendo

psh for me ull be wink an u know tht haha
Acenintendo's avatar

Report | 11/03/2014 6:52 pm

Acenintendo

aw wish it did thtd be awesome
Acenintendo's avatar

Report | 11/03/2014 6:45 pm

Acenintendo

well u can show me as much of urself as ur comfortable with wink hah
Acenintendo's avatar

Report | 11/03/2014 6:42 pm

Acenintendo

Im always happy with u around biggrin
Acenintendo's avatar

Report | 11/03/2014 6:34 pm

Acenintendo

my face wants to make love with ur face right now haha
srsly tho thank u i didnt think u actually would. Im so special. haha i still wear the secret retreat. It was worth 7 mil at the time now its 29b an a crucial part of my avi <3 ur such a sweetheart to me
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games