Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 205 comments

momi milk tea's avatar

Report | 09/24/2010 3:19 am

momi milk tea

and where is it now? stare
momi milk tea's avatar

Report | 09/23/2010 2:56 am

momi milk tea

nevermind dear. what did u do w/ my enchanted book anyway huh?
momi milk tea's avatar

Report | 09/17/2010 3:00 am

momi milk tea

hey. how's my enchanted book? u already sell it? good girl. i hope u're not doing it to others. it's like u're a thief. a ******** thief. don't u know that ******** bitches go to hell? so go to hell freak. the enchanted book is yours. you already have money? good. thanks to me because of that item, you're not a noob anymore. but sad to say that you're a thief. report me? i don't care. i've tried to report you too, but nothing happens, so nothings gonna happen if you reported too. good luck. wink
Ileana Bliss's avatar

Report | 09/10/2010 3:50 pm

Ileana Bliss

Thank you for your purchase.
G-Jafe's avatar

Report | 08/26/2010 10:57 am

G-Jafe

do you donaTE and r u a hacker
Ceroton's avatar

Report | 08/21/2010 5:19 pm

Ceroton

ok, might stop soon too.
my mom is asking for comp ):
Ceroton's avatar

Report | 08/21/2010 4:42 pm

Ceroton

d8
Idk i wanna vend to make more gold for my dj's d8
but i've lost so many deals u.u
oh Iight's avatar

Report | 08/21/2010 3:06 pm

oh Iight

LOL i am 2k less that for your angelic manner dang it :/ can u lower it 2 thousand so i can buy it xD
the selfie's avatar

Report | 08/21/2010 10:42 am

the selfie

Yes. C:
Chiefs Sexy Mule's avatar

Report | 08/21/2010 10:39 am

Chiefs Sexy Mule

3.5m
T3h Oriental Queen's avatar

Report | 08/21/2010 10:07 am

T3h Oriental Queen

that's why I'm the best talk2hand
T3h Oriental Queen's avatar

Report | 08/21/2010 9:50 am

T3h Oriental Queen

I remember my first time vending
the selfie's avatar

Report | 08/21/2010 9:34 am

the selfie

:0 Really?xDD I haven't seen. :c Mmk.Thanks. C:
the selfie's avatar

Report | 08/21/2010 9:29 am

the selfie

Hi 8D I saw at your store that you have a banner for TVG.Can you send me on of the banners in PM?
Pizza Pregame's avatar

Report | 08/21/2010 8:49 am

Pizza Pregame

Thank you biggrin
You always buy my cheap items biggrin
Lady Patootie's avatar

Report | 08/20/2010 10:55 pm

Lady Patootie

hi~i am making an avi art..try to look in my profile. i accept things as a payment..i just want to hve many costumers pls
momi milk tea's avatar

Report | 08/20/2010 10:13 pm

momi milk tea

FOR HEAVEN'S SAKE WOULD YOU BRING IT BACK TO ME AND I'LL GIVE YOU BACK YOUR 14K? I NEED MONEY NOW YOU SEE? JUST LOOK AT MY AVI NOW. NAKED HUH?!! PLEASE GICE IT BACK TO ME. PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE crying
momi milk tea's avatar

Report | 08/20/2010 10:00 pm

momi milk tea

why? i'm telling u the truth. i typed it wrong. now pls give it back to me would you? i'll give u back ur 14k.
Ceroton's avatar

Report | 08/20/2010 9:45 pm

Ceroton

I got some stuff I might just not sell xD
Like the ei bundle xP
Ceroton's avatar

Report | 08/20/2010 9:43 pm

Ceroton

just 5.5m
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!