About


uhm



Comments can be found here.

ACCURATE PORTRAIT BY Ai-chaii.

Friends

Viewing 12 of 22 friends

Journal

My doodlez

Rawr


Comments

Viewing 10 of 20 comments.

chisairu

Report | 08/15/2016 3:35 pm

chisairu

meep
chisairu

Report | 05/12/2016 2:41 pm

chisairu

idek what noct core does??? i literally rmbr NOTHING
but 1.2k.........is it ez to grind $$$$

idk what yama has on her account but if u want feel free to take
poo from there
doubt she has anything goot tho rofl rofl

i dont like smol screens sir sad ((((((
IM SO LAZY TO DO BR ESP THE MOBILE SEARCHES........HURTS ME
ya she still does it :^0 idk how u ppl stay stronk

gj im glad u learned smth egghoe......
chisairu

Report | 05/06/2016 8:15 pm

chisairu

u still play ak das amazing
i tried to get back into it but..??? idk man.. i just cant
pimp me out and ill play again :B

i dont even have glasses in the first place sir
i just use the zoom thing to read stuff or w/e
but for games im like fuq'd..........gotta NYOOOM MY ARSE TO THE SCREEN

U STILL USE SB THATS AMAZING
wat happened 2 bing rewards??

its ok yesterday i went 2 some cinco de mayo event @ my school and like
i was expecting bomb food but it was literally a taco that was alrdy broken
and the meat wasnt even......meat it tasted so bad???????????/ emo emo
chisairu

Report | 05/04/2016 7:11 pm

chisairu

i see how luved i am emo emo

???????????????
why do u wear glasses 2 play games
my mum always yell @ my brother 4 wearing
them while grinding games

lf >>>>> job too hmu
i wanna b rich........but im so lazy......ya feel?
chisairu

Report | 05/01/2016 7:06 pm

chisairu

r e s t in p e a c e
TBH I ONLY LIKE SUMMER CUS I
waste my life doing nothing

but i have to take my permit test
and get glasses
and
cry

i cant get a job yet.. my mum is like
"NO U WAIT TIL I OPEN SHOP"
chisairu

Report | 05/01/2016 2:20 pm

chisairu

why r u jus a halo
s a m e

on the brightside it's almost summer
downside: am growing up
= more reponsibilites
= death
chisairu

Report | 05/01/2016 12:34 pm

chisairu

I-IS IT RLLY........i hardly use purple so i...took the chance to :^)))
ilu2 egghoe how u been
chisairu

Report | 05/01/2016 11:18 am

chisairu

i lov u egghoe
chisairu

Report | 03/23/2016 8:16 am

chisairu

HOLY POOPOO WHERE DID MY +20 SWORD GO IMC RYNG
chisairu

Report | 03/22/2016 10:25 am

chisairu

ive...been dling ak but ITS DLING SO SLOW IM SO IMPATIENT

Signature

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.





is this an art shop or jus a rlc ad
art by qtkou @ da

tumblr // rlc