Media

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Wish List

Recent Visitors

 

XxX Random Rawrs XxX

XxX Random Rawrs XxX's avatar

Last Login: 04/28/2011 2:36 pm

Registered: 04/10/2009

Gender: Female

Birthday: 02/02

Comments

View All Comments

number 1 it Report | 10/12/2012 9:31 am
number 1 it


copy and paste this to ten people and then press F5 on your keyboard.you will win 10,000 gold each time you do it.
peanutandme Report | 03/18/2010 2:50 pm
peanutandme
LISTEN CLOSELY FOR HERE DOWN
--------------------------------------------
SPREAD THE WORD ABOUT GAIA ONLINE'S WEBSITE INSPECTOR!!! HERE IS ALL YOU HAVE TO DO...

COPY AND PASTE THIS TO AT LEAST THREE PROFILES. IF YOU GET THIS DONE WE WILL CHECK AND SEE IF YOU DID AND WILL GRANT YOU 500,000 GOLD! THIS IS NOT A JOKE! WE WILL NOT GRANT YOU 500,000 GOLD RIGHT AWAY BUT WE ASURE THAT YOU WILL RECEIVE IT SOON AFTER YOU HAVE GRANTED OUR WISH. THANK YOU AND THIS IS REAL!!!



I IS SRRY BUT I GOT TO DO THIS SO I CAN GET THE MONEY^^IM NOT GREEDY...I JUST NEED MONEY
Yours truly,
Gaia online
peanutandme Report | 03/10/2010 12:24 pm
peanutandme
ya but she took the EXPESIVE stuff like the black unheavenly thing, the unicorn thing, and MY butterfly wings (gothic), and my bad moon!!!! so i wasted like half of my money!!!!!!!!!! And Sophia got it!!!!!
peanutandme Report | 03/08/2010 6:24 pm
peanutandme
ohhh
peanutandme Report | 03/07/2010 10:39 am
peanutandme
ohhhh kk!!! lol ummm.....? idk wht i was going to say!! lol whn r u going to change ur clothes? lol random question!! lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol!!!! hahaha
peanutandme Report | 03/05/2010 3:37 pm
peanutandme
none of ur besswax!!!! lol idk if tht is how u spell tht!!!
peanutandme Report | 03/01/2010 3:47 pm
peanutandme
wow
Wulff-Kun Report | 02/28/2010 10:35 pm
Wulff-Kun
lol XD
Wulff-Kun Report | 02/28/2010 10:28 pm
Wulff-Kun
not really... this is my first time ever painting
Wulff-Kun Report | 02/28/2010 9:33 pm
Wulff-Kun
painting on a old time record about love stuff neutral

Signature

♥SeXy♥

 

About

Hey, my name is Christina n i'm 17 years old!!! I luvvv sports espescially baseball and gymnastics. Im really fun to be around so hang out wit me (in gaia hehe) I luvv all my friends no matter how annoying or weird they are haha if ya have ny questions just ask mehhhhh!!!


~FRIENDS~

Fake friends: Never ask for food.
True friends: Are the reasons you have no food.

Fake friends: Call your parents Mr/Mrs
True friends: Call your parents DAD/MOM

Fake friends: Bail you out of jail and tell you what you did was wrong.
True friends: Would sit next to you saying "Damn, we messed up, but that s**t was fun!"

Fake friends: Never seen you cry.
True friends: Cry with you

Fake friends: Borrow your stuff for a few days then give it back.
True friends: Keep your stuff so long they forget its yours.

Fake friends: Know a few things about you.
True friends: Could write a book about you with direct quotes from you.

Fake friends: Will leave you behind if that is what the crowd is doing.
True friends: Will kick the whole crowds butt that left you.

Fake friends: Would knock on your front door.
True friends: Walk right in and say "I'M HOME!"

Fake friends: Are for a while.
True friends: Are for life.

Fake friends: Will take your drink away when they think you've had enough.
True friends: Will look at you stumbling all over the place and say "b***h drink the rest of that you know we don't waste s**t."

Fake friends: Will talk s**t to the person who talks s**t about you.
True friends: Will knock the crap outta them

Fake friends: Will read this.
True friends: Will steal this, just like I did



FIRST ONE:
BOY: I love her more than the air i breath
GIRL: well im always here for you.
BOY: I know.
GIRL:What's wrong?
BOY: I like her so much.
GIRL: Talk to her.
BOY: I don't know. She wont even like me.
GIRL: Don't say that. You're amazing.
BOY:I just want her to know how I feel.
GIRL:Then tell her.
BOY: She wont like me.
GIRL: How do you know that?
BOY: I can just tell.
GIRL: Well just tell her.
BOY: What should I say?
GIRL: Tell her how much you like her.
BOY: I tell her that daily.
GIRL: What do you mean?
BOY: I'm always with her. I love her.
GIRL: I know how you feel. I have the same problem. But he'll never like me.
BOY: Wait. Who do you like?
GIRL: Oh some boy.
BOY:Oh... she won't like me either.
GIRL: She does.
BOY: How do you know?
GIRL: Because, who wouldn't like you?
BOY: You.
GIRL: You're wrong, I love you.
BOY: I love you too.
GIRL: So are you going to talk to her?
BOY: I just did.

NEXT ONE:

A girl and a guy were speeding over 100mph on a motorcycle

Girl: Slow down im scared
Guy: No this is fun
Girl: No its not please its to scary
Guy: then tell me you love me
Girl: I love you slow down
Guy: Now give me a big hug
She gave him a big hug
Guy: Can you take off my helmet & put it on yourself its bothering me.

In the newspaper the next day a motorcycle had crashed into a building because of break failure. Two people were on it only one survived. The truth was that halfway down the road the guy realized that the breaks were broke he didn't want the girl to know. Instead he had her hug him and tell him he loved her one last time. Then he had her put his helmet on so that she would live even if it meant that he would die. If you would do the same for the person you love copy this in your profile

LAST ONE:


Girl: Do i ever cross your mind?
Guy: No
Girl: Do you like me?
Guy: Not really
Girl: Do you want me?
Guy: No
Girl: Would you cry if I left?
Guy: No
Girl: Would you live for me?
Guy: No
Girl: Would you do anything for me?
Guy: No
Girl: Choose - me or your life
Guy: My life
The girl runs away in shock & pain & the guy runs after her & says...
"The reason you never cross my mind is because you're always on my mind.
The reason why I don't like you is because I love you.
The reason I don't want you is because I need you.
The reason I wouldn't cry if you left is because I would die
The reason I wouldn't live for you is because I would die for you.
The reason why I'm not willing to do anything for you is because I would do everything for you.
The reason I chose my life is because you ARE my life."

GIRLS- If you think this is sweet, post it to ur page.
GUYS- If u are man enough and have balls to say this to a
chick, post it to ur page

 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
XxX Random Rawrs XxX
   darksk8ter_sasuke 13
Xx Sexy Secrets xX
gurl got swagga11
edwardR97
lilweezy321
bigtchavez19
XxX Random Rawrs XxX
XxX Random Rawrs XxX
XxTempted_GirlxX
All That Remains510
XxAyoo its KatiexX
sophial29
iLmntmstr
XxTempted_GirlxX
iii-DRIZZY-iii
iii-DRIZZY-iii

Chorus: Even if you don't like me, I bet you fall in love with my ride (my ride), my ride, Got girls wanna be wifey, Cause they fell in love with my ride (my ride), my ride... ehh. Verse 1: Okay I pull up to da club, on them scotty pippin's You say you got dubz, well I'm thirteen mo inches These chromed out wheels got yah'll haters out there squintin' When I hop in that club line, I aint lookin for no friendships Got Clyntell pipes, custom tint up on my windows My air vents sealed, so I never lose no indo Who's trailing me? my kin-folk, we weavin through the streets And the flows like the wind, how it be breezin through these beats. And my seats, got my name on it, Yeah I know you aint on this Sparkle custom paint on this On that droptop, frame on this The grill is exclusive, and the rides all impulsive The only one that's whippin' this is singer slash producer Say you wanna get drunk, I gotta bar up in my car, I never get bored wit foreign broads up in my car, So when it's nasty time I'm goin hard up in my car Touch down a hundred yards up in my car. Chorus2: Even if you don't like me, I bet you fall in love with my ride (my ride) my ride, Got girls wanna be wifey Cause they fell in love with my ride (my ride) my ride,... ehh Is it the chrome up on my wheels, or that base up in my trunk Chrome chrome up on my wheels, or that base up in my trunk Is it the chrome up on my wheels, or that base up in my trunk Base base up in my trunk, base- base up in my... Verse2: Now when I'm cruisin' in my whip, damn right I crank my cd Got three groupies on deck, and they all beggin to see these They saw the navigation system and all of my TV's Said they boyfriends whip was better, hell naw you must be Stevie You see me, these stunner shades got me seeing 3D Dope boys know, I'm pushin more crack then Petey Though my gas tank on E-Z, I'm buyin up Moeezy, Please believe me, u chillen wit a Star-r-r Hop in my Car-r, I hit the after party, What goes down between us, girl I wont tell nobody Either in my Lac, or in my Maszaradi Just wait till I pull into the lobby (lobby). Chorus3: So even if you don't like me, I bet you fall in love wit my ride (my ride) myride Got girls wanna be wifey, Cause they fellin love with my ride (my ride) my ride,... ehh Is it the chrome up on my wheels, or that base up in my trunk Chrome chrome up on my wheels, or that base up in my trunk Is it the chrome up on my wheels, or that base up in my trunk Base base up in my trunk, base- base up in my... Verse3: So if you wanna ride (ride), then baby we can go down town (go down town) Girl with that pretty face, (face) I might just let my windows down (my windows down) So all my homies can see just who I get to ride with (ride with)ride with And if you ever lonely then sweet baby girl hit my sidekick-ickk cause... Even if you don't like me, I bet you fall in love with my ride (my ride) my ride Got girls wanna be wifey, Cause they fell in love with my ride (my ride) my ride,... ehh Is it the chrome up on my wheel so or that base up in my trunk Chrome chrome up on my wheels or that base up in my trunk Is it the chrome up on my wheels or that base up in my trunk Base base up in my trunk, base-base base up in my...

this is my st.weiler named Marble

this is my bulldog named crackers

TAYLOR LAUTNER IS SUPER S3XXII I CANT EVEN EXPLAIN IT!!!!!!!!!!!