Recent Visitors

 

Comments

View All Comments

Angelic Milfeulle Report | 06/02/2014 5:35 am
Angelic Milfeulle
Lol....JIAYOU YA! I'm having tests in poly now. Screwed today's one. tomorrow 2 paper, with 7HOURS BREAK IN BETWEEN! Siao sia they all idk how they plan until liddat
Angelic Milfeulle Report | 06/02/2014 2:23 am
Angelic Milfeulle
哈哈哈,你很好笑咧。我又没有说 cannot. U anyhow say lah
Angelic Milfeulle Report | 05/31/2014 6:58 pm
Angelic Milfeulle
haha, focus 还上 gaia? LOL sweatdrop
Angelic Milfeulle Report | 05/31/2014 8:43 am
Angelic Milfeulle
HAHA. how's your studies?
Angelic Milfeulle Report | 05/31/2014 6:26 am
Angelic Milfeulle
YANNY!! HOW R U!? oh did I tell u i'm in sp?
Guez Whu Report | 05/18/2014 4:23 am
Guez Whu
ᘐᘎᗴᔓᔓ૪ ᔕᗩ૪ᔕ:
✰ Ahh, I see c:
Tell me, okay?
Guez Whu Report | 05/18/2014 3:27 am
Guez Whu
ᘐᘎᗴᔓᔓ૪ ᔕᗩ૪ᔕ:
✰ So understanding ;u;

Oh, btw, are you still playing now?
Guez Whu Report | 05/18/2014 3:24 am
Guez Whu
ᘐᘎᗴᔓᔓ૪ ᔕᗩ૪ᔕ:
✰ But I left you guys! gonk
Guez Whu Report | 05/18/2014 3:08 am
Guez Whu
ᘐᘎᗴᔓᔓ૪ ᔕᗩ૪ᔕ:
✰ Dear heavens. I'm sooo sorry orz
Guez Whu Report | 05/18/2014 3:00 am
Guez Whu
ᘐᘎᗴᔓᔓ૪ ᔕᗩ૪ᔕ:
✰ zOMG WON'T LOAD gonk
 

xXSpectralReaperXx's avatar

Last Login: 07/11/2014 8:49 am

Birthday: 08/25

Signature

A Proud Gold Hunter of zOMG!

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.

The Gold Hunters of zOMG!
New Clan of 2012
Click here to join us!

 
Guez Whu
xXLonickXx
iEmo_Okitty
Miyumii-Chan
Solcetice
0 0 HEART 0 0
dyonnika
Starnyt
Angelic Milfeulle
Dustmop
Azure Neko Kitty 41

The greatest donor.

Much thankful. XD

Much friends, such help.