Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

BURRITOS!

View All Comments

lord shadow the warrior Report | 02/15/2012 3:12 am
lord shadow the warrior
''Cool Avi''
lxl - y0ur mhine Report | 10/23/2011 12:20 am
lxl - y0ur mhine
HAPPY BIRTHDAY!!!
I Am My Own Secret Report | 08/06/2011 7:31 pm
I Am My Own Secret
idk if you remeber me but i still love you
MrxSprinkles Report | 04/09/2011 8:14 am
MrxSprinkles
that's nice
MrxSprinkles Report | 04/08/2011 8:52 pm
MrxSprinkles
okay, how's it going?
MrxSprinkles Report | 04/08/2011 8:41 pm
MrxSprinkles
yeah, like how am i supposed to reply to that?
MrxSprinkles Report | 04/06/2011 10:02 pm
MrxSprinkles
alright. i'm heading to bed as well.
MrxSprinkles Report | 04/06/2011 9:53 pm
MrxSprinkles
yeah but you can still send me a comment, i'll get it eventually.
our time zones are totally different so it might take half a day to respond but at least you'll get a response..
MrxSprinkles Report | 04/06/2011 9:20 pm
MrxSprinkles
because you don't say anything to me and you don't reply quick..
MrxSprinkles Report | 04/06/2011 7:40 pm
MrxSprinkles
because i have nothing to say?
= w =
how am i supposed to respond to a comment with no content?
and how do i look sad?
o . e
 

XxHeart_Broken_ChildxX

XxHeart_Broken_ChildxX's avatar

Birthday: 10/23

MY FUNNY SIGGY DONT LIKE IT LAUGH AT IT XD

<embed src="http://www.toysforyourblog.com/games/bigred/bigred.swf" height="350" width="350"><embed>
<br><a href="http://www.toysforyourblog.com/games/bigred/">Put The Big Red Button on your site</a>

About

---------------------Guys-----------------------------------------------<3------
-------------Can be a lot like fish--------------------------because------
----------There's a lot of us out there,-----------------But----------------
--------Only the keepers are found deep-------down and-----------
-----Are willing to swim to higher depths up towards-----------
--------That hidden hook, possibly making a ----- wrong-----------
----------and bad decision. Yet they take----------------the bait--------
--------------_____ cast just the right------------------------- distance---
----------------------ILY _____--------------------------------------------<3---

i hope someone someday will fill those blanks. . .

READ THIS BEFO YOU GO ANY WEHRE ON MY PRO!!
heya my names eon well i am filipino proud of it im a gamer of anykind (ecept puzzle games i will wreck the thing im using the game on if i play one) i like ppl who are cool and sorta random like me bringin up random topics like cheese or cow (and while i said those 2 words i was thinkin wtf?) i like to make friends and i like cookies i have a whole stash of them around my house o- o (forget i said that!!!)oh and no touchy my cookies my mumz if you do touch one of them I WILL RIP YOUR HEAD OFF LIKE I DID TO THE HOBO WHO ATE MY COOKIE!!! >O
hmm wut else wut else hmm random fact about me is that MY HEART AINT IN MY CHEST FOR LONG COZ SOME ONE ALWAYS STEELIN IT!!!
and yeah i'll post soem random stuff in here again later soo oh look ova there

the day i was born: oct 23
..._...|..____________________, ,
....../ ..---___________----_____|] = = = = = D
...../_==o;;;;;;;;_______./
.....), ---.(_(__) /
....// (..) ), ----"
...//___//
..//___//
.//___// -BANG!!!-

READ THIS ITS AWESOME!!!!1
Jack and Jill went up the hill to fetch some marijuana.
Jack got high and dropped his fly and said "jill do you wanna..."
Jill said "yes" and dropped her dress and then they had some fun.
Silly Jill forgot her pills and now they have a son
mom calls the husband a 'baztard'
and then the dad calls the wife a "bytch"
and billy goes to his mom and says "mom what's a bytch and a baztard?"
and the mom says "well, a bytch is a lady and a baztard is a gentlemen"
and then later billy goes outside and listens to his neighbors, and hears "Put your dic in my puss3y!" So Billy goes to his mom and says "mom whats a dic and puss3y?"
His moms says "Well Billy, a dic is a hat and a puss3y is a coat"
and then later billy sees his dad shaving and cuts himself and says "shyt"
and billy said "Dad, whats shyt"
And then his dad says
"Well billy, shyt is a type of Shaving cream "
and then billy goes to see his mom cutting the turkey and his mom cuts her finger and says "fcck!"
and then billy says to his mom "Mom whats fcck?"
"Well billy fcck is a way of cutting the turkey"
and Then later the guests arrive and billy goes to them and says Hello bytches and baztards, may i take your dics and puss3ys,
my dad's upstairs wiping shyt off his face, and my mom is in the kitchen fckn the Turkey ANOTHER ONE AT ZE BOTTUM

A white man said, "Colored people are not allowed here." The black man turned around and stood up. He then said: "Listen sir....when I was born I was BLACK " "When I grew up I was BLACK, " "When I'm sick I'm BLACK, " "When I go in the sun I'm BLACK, " "When I'm cold I'm BLACK, " "When I die I'll be BLACK." "But you sir." "When you are born you're PINK". "When you grow up you're WHITE, " "When you're sick, you're GREEN, " "When you go in the sun you turn RED, " "When you're cold you turn BLUE, " "And when you die you turn PURPLE. "And you have the nerve to call me colored?" The black man then sat back down and the white man walked away.. Put this on your page if you HATE racism !!!! OK ALL DONE MORE OF THEM LATER XD

lol points!
 

:O STALKERS JUN JUN JUN XD

Forums

Posts per Day: 0.14

Total Posts: 245

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 

WHT ARE YOU DOING DOWN HERE IF U GOT HERE U AWESOME

my pride

xD something that made my day MAI SIGGY!!!! :D

xD before you aadd a comment look at this first xD

GO DOWN FOR A REWARD! HOPE YOU LIKE IT ^-^

mhmm you tell em diedrich *thumbs up* LMFAO!!!

FCKIN PUDDING BEOTCHES!!!!!!!!!!!

THE END OF ZE WORLD (well the story anyways)

lol i haveno idea whut this is but hey theres L in it thats nice. . . right?

OMGWTF!?!?

we go dancey dancey on rock penor :D

this is me taking you out of your misery ^^ enjoy

GO DOWN AS IN RLY DOWN TILL ZE BOTTUM!!!

yaay 2 pnnies!!. . .wtf??

for all those who hate sasuke i might sugest put this on yer siggy LOL

yaay head shot :D

0% happy
█ 5% innocent
██ 10 % loveable
███ 20% cute
████ 30% stupid xD
█████ 40% shy
██████ 50% huggable
███████ 60% weird =]
█████████ 70% evil
██████████ 80% random O_O
███████████ 90% smexxii x3
█████████████ 100% me
;D

95% of teens would cry if they saw Miley Cyrus standing on the edge of a skyscraper. Copy and Paste this if you are the 5% that would be screaming "JUMP b***h JUMP

KIRBY SAYS: hai! now say hai to meh little friend DIE!!!!!!!

LOL I DAER YOOH TO DRINK FROM THIS BOWL OF PUNCH!!!

YEAH YOU SHOW EM MARIO JACKSON!!!!

lol this is why you should never pick dare and truth too lol

my reaction to random friend requests XD

and yes my profile has to be this messed up if youre about to ask

LOL G-FORCE xD

http://plant-animal.org/blog/wp-content/spartapanda.gif

warning serious part of my pro. . . RUN FOR YER F****KING LIVES!!!!!!

HA I GOT MORE THAN ENOUGH POKEBALLS SO BRING EM ON!

http://i159.photobucket.com/albums/t147/RKsneaky/Mule Profile/cursorblip-1.gif