About





Hiya :3 here's alittle about me
.I have been on gaia for almost 5 years now
.Taken by my love BBDSTER (in rl too ♥)
.I love talking to people
. I love avi art which i am questing right now, If you are interested PM me
.I playing ZOMG
.I love Anime
with all my life
.I love dogs
.I will not take random friend request unless we have talked and gotten to know each other a bit emotion_smilies/icon_dowant.png
.I love getting gifts from friends
.On my free time when I'm not on Gaia I'm hanging out with my boy friend ;3 Hanging out with friends/family, gaming, drawing, or watching t.v lol x3
.I love making faces
.Some of the pictures have links :3 click them!
.I'm currently working on my dream avi

donations would be very nice ;3 and I will repay you somehow if you do donate to me
.If you have any questions feel free to PM I Don't bit
Hard!



My Love♥


Amazing art by:Mackzilla
We started dating on Jan 20th 2012 <3 I have never been more happy in my life now that I'm with him! He is the sweeties man I have ever knowen and lots more. We just started out as just really good friends but become more ;3 He will always be my one and only man! I Love you babe and always will <3

Dream avi!

My Quest

None



Avi art


Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Rassayana

Report | 03/02/2014 10:53 am

Rassayana

I wanted to say how much I like your avi, but then you had "Let it Go" as your song and I had to stop and sing along to it first. emotion_facepalm
Huelic

Report | 01/14/2014 5:20 pm

Huelic

shhhhhhhhh *whispers* let me brush your hair
lol you can hardly see mines on my avi though xD
Huelic

Report | 01/14/2014 5:08 pm

Huelic

omgosh that lush hair on that avi emotion_kirakira x3
Huelic

Report | 01/14/2014 4:49 pm

Huelic

xd hahaha. i gave on it though bloop~
Huelic

Report | 01/14/2014 4:41 pm

Huelic

fffffff XD i'm not too sure about that haha.
It's hard for me without me making it look girly and crap lol

Huelic

Report | 01/14/2014 4:25 pm

Huelic

awwww haha. maybe after a update they will bloop~
and same here actually haha, Except I was thinking of doing a male avi
we'll see how that goes though lol
Huelic

Report | 01/14/2014 4:08 pm

Huelic

haha. nahhhh I was just being silly xD
whatchu up to cutie?
Huelic

Report | 01/14/2014 3:13 pm

Huelic

nope nope haha. xD
it was the longest comment I have ever gotten though redface
Huelic

Report | 01/13/2014 12:54 pm

Huelic

OMFG! why didn't i think about that?? XD
omg lol i'm so silly jeezusss
i totally forgot about that option too .-.
thanks for reminding me ^^ and nah you weren't confusing haha.
Huelic

Report | 01/12/2014 6:33 pm

Huelic

lol it took me awhile and gave up for a bit and came back at it

Signature


Draw me with the Easter Bunny
Amazing art by: Ms Daffodil