Xx_darkalexrider_xX

Xx_darkalexrider_xX's avatar

Last Login: 09/30/2010 10:25 am

Registered: 06/10/2010

Gender: Male

Birthday: 08/22

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

hey maybe u can copy my avi by getting all these expensive stuff

ABOUT ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Favorite Movies/Anime

Favorite TV Shows

Favorite Reads

Favorite Music/Bands

Hobbies/Interests

PLZ IF U HAVE ENOUGH GOLD AND KINDNESS CAN U BUY THESE STUFF FOR ME AND srry bout the caps

 

About meh

i live in las vegas nevada(boring)!

Journal

View Journal

1st time being called a noob:not fun

On my other acc whichi idk what the pass is lol...on to the story now where were i um...i had no choice of going on and making a new acc or not so i did and when i was at virtual hollywood what so ever i notice ppl calling me noob so i did some stu

meh cool and sometimes boring comments

View All Comments

Alanea18 Report | 06/22/2011 1:43 pm
Alanea18
If this one that i have equiped now is what you were asking about, its called Ancient Defender
x--kATSUMI Report | 09/22/2010 9:11 pm
x--kATSUMI
ღKatsumi Saysღ

♥▬ Scam. D: ill change my password ▬♥
/l、
(゚、 。 7
 ╷` ~ヽ
 じしl_, )ノ
Assassin Of Shadow Dx Report | 09/18/2010 1:39 pm
Assassin Of Shadow Dx
scam...
Xx_darkalexrider_xX Report | 09/17/2010 7:38 am
Xx_darkalexrider_xX
User Imageand here is my dream avi and its expensive
Xx_darkalexrider_xX Report | 09/05/2010 9:51 am
Xx_darkalexrider_xX
i wanna quit but i dont wanna quit...idk what i mean
-01_Aa- O_o Report | 09/04/2010 8:00 pm
-01_Aa- O_o
Cmon man its just a fcken item.
-01_Aa- O_o Report | 09/04/2010 7:07 pm
-01_Aa- O_o
... As I thought oh well. I need to quit this game full of so much nonsense.
-01_Aa- O_o Report | 09/04/2010 7:02 pm
-01_Aa- O_o
Hey look I'm sorry ok? Are you still mad at me?
IzayaAssassin Report | 09/04/2010 6:03 pm
IzayaAssassin
Huh?
VaNRR Report | 09/04/2010 5:37 pm
VaNRR
120k+ Im going to have 780k in toal i got 661k for now.

Signature

i want this!

 

people that stalk me are:

Forums

Posts per Day: 0.07

Total Posts: 113

Latest Posts

 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
MaximumGirl4
Kyperri
ii_Ay00_aNg3l_ii
baby raver1
ten668207
lil True Niqqa
polikaNika
dark angel soko
II OMEGA II
liu589
Your Angelica
sexycupid589
MsShortVagina
kelnisha
Gabby4568
Xx_darkalexrider_xX
JT DEVIL
JTDevil17
Signore Kiryo
Skittles Untouched
ghostlygravy
Ronnie_J13
the thing i am
dark_night_1980
Ayoo_Carl09
Cleareies
xX_doegeboy_Xx
Hayato Kimura
KatrinaJayden313
hansolinger1345
xl C a k e lx
Illusional Amor

im his sister

i want this helm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

and this cool shoes

ew poop

meh giffin family

meh drome family

something(a game) i do other than just gaia called grandchase now its on season 3:this is a fighting game