Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 560 comments

kongcasian19's avatar

Report | 09/11/2011 12:10 pm

kongcasian19

uh thank you
0-Ninos_Shadow-0   's avatar

Report | 10/16/2009 8:49 pm

0-Ninos_Shadow-0

copy this to 10 pros and u will get 10,000,000 it really works im rich
Punk Simulation's avatar

Report | 02/15/2009 9:41 pm

Punk Simulation

Ahaha, that's funny.

I believe he has a book out as well.

About the Gothic culture I believe...
Punk Simulation's avatar

Report | 02/15/2009 9:39 pm

Punk Simulation

Whoa....

He's cuban!?

I didn't know this.

xD



I add.

:]
Punk Simulation's avatar

Report | 02/14/2009 7:07 pm

Punk Simulation

I love Voltaire!!

~<3

Haha, we should!

Catch up.

; D
Punk Simulation's avatar

Report | 02/12/2009 9:36 pm

Punk Simulation

Haha, nice.

What kind of soft pop?
Punk Simulation's avatar

Report | 02/12/2009 1:05 pm

Punk Simulation

Same here grandpa.

Oh well.

-shrug-

I've been more into metal and Industrial/rave.
Punk Simulation's avatar

Report | 02/11/2009 6:26 pm

Punk Simulation

-clings onto you-

Yes I am.

But I haven't been giving it much attention lately.

:[
Punk Simulation's avatar

Report | 02/10/2009 7:27 pm

Punk Simulation

Nothing much, Grandpa.

I misses you!!



~<3
Punk Simulation's avatar

Report | 12/30/2008 12:44 am

Punk Simulation

Grandpa.

;3;
Seras_Chan's avatar

Report | 10/20/2008 10:05 am

Seras_Chan

Haha well I just told you Im married User Image but yeah I've been busy trying to adjust to the south, waaay different then the north! Also getting used to being a navy wife which really sucks >_< Its yucky having the one you love having to be at school away from you and the stupid military sees him more then me! Its been weird these last few months but I wouldnt leave Derek (his name) for anybody else ^-^ Hope things have been less hectic for you User Image
Seras_Chan's avatar

Report | 10/19/2008 11:28 am

Seras_Chan

Heya Mad-H you remember me, Seras? Last time we talked I was living up in Iowa well now Im all the way down in South Carolina >-< I also got married too! User Image My now husband got this crazy idea to join the navy to get some money for us (bad idea!) and his school is all the way down here so and I had the worst time while he was at basic in chicago so I saved up money and shortly after he got brought down here I got an apartment and moved 2000 miles away from my home state! The south is a very strange place and very hot >_< Well anyways enough of my rantings just thought I'd drop by and leave ya a comment ^_^ Talk to ya later mi amigo!
pjninja's avatar

Report | 06/18/2008 3:14 pm

pjninja

i am poor please help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RACHIE MAY BEAR's avatar

Report | 05/31/2008 8:28 pm

RACHIE MAY BEAR

I'm glad too. :]

Everytime I think about you it goes back to the time you threw away your hamburger from Burger king cause I told you liked Skinny dudes. haha

I miss our long random conversations on msn.

And.. no I don't talk to them anymore sadly. I got this message from Mark on day like along time ago saying he wasn't going to be online anymore.

How about you?

And yes, you should call me, it would be awesome!

Wait aww crap i got my cell turned off so you have to call my house. <3



( wow long comment xD )
RACHIE MAY BEAR's avatar

Report | 05/22/2008 10:47 pm

RACHIE MAY BEAR

TRINITY LIM! >D

I have not forgotten about you mister! haha

So you have gradated? thats frickin sweet yo! :'D

I miss you lots, you still need to call me! :c

Trin, you are still amazing. <3



haha <33
RACHIE MAY BEAR's avatar

Report | 02/12/2008 9:39 pm

RACHIE MAY BEAR

Trin! dude frickin A i have missed you boy!

I will send it in a message. <3
Kisa_Bunnie's avatar

Report | 01/14/2008 7:06 pm

Kisa_Bunnie

lol you should go there everyday!! XD
Kisa_Bunnie's avatar

Report | 01/10/2008 7:46 pm

Kisa_Bunnie

why were you not in co op yesterday? :0 and did your momma give you the comp back!? =D
RACHIE MAY BEAR's avatar

Report | 12/27/2007 7:01 pm

RACHIE MAY BEAR

omg trin!! *hugs tight*

I have missed you a lot.

yah, Mark told me you did... :/

I'm doing good, I'm glad you are.

I rly hope I get to actually talk to you sometime. miss ya bud.

love ya. <3



( you'll always be my rice eating buddy/wal-mart cart riding buddy ;D )
CaNdy COLORS's avatar

Report | 12/27/2007 11:36 am

CaNdy COLORS

It has been WAAAYY TOOO SUUUUPERRRRRR LOOOONG~! How have you been, meh dear?



I feel like I must apologize...the last time we were talking I feel as though I was being an absolute jerk. I don't remember what was going on or anything, but I have the feeling I was. Anyways, I just wanted to see what was up....miss you. TT_____TT
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games