It's Me!

avatar

Last Login: 04/15/2014 1:43 pm

Registered: 01/12/2008

Gender: Female

Location: The Void

Birthday: 12/10/1993

Stalkers (;

I Wish Upon a Star...

 

Oh Hai Der !



: : :


Hai Dere! I'm Paige.


I'm one of those people which is really shy until you get to know them.
I giggle at everything, i just love to laugh i guess. ^ 3 ^ .
I wouldn't say i'm interesting but i do get kinda crazy at times...o.o"
I'm a somewhat sensitive person.
I was born on 10th Decemeber 1993.
Bisexual.
I live in Welsh Land (UK)
Gamer geek (pssst in love with skyrim!)
I like to read, write and draw (although I can't say I'm any good at any of them).
I also play keyboard and guitar.. still learning the ropes of the keyboard. (:
My most favorite anime series are "Sword Art Online", "Pokemon" and "Angel Beats" (although Angel Beats confuses me so I'm not sure.)
likes anything to do with rainbows, unicorns or sparkles !
I love Ducks and Kitties!! <33
I absolutely love Bullet for my Valentine, A Day to Remember, Avenged Sevenfold, Linkin Park, Fall Out Boy, Paramore, Devlin, Passenger, Ben Howard, Lorde, Bastille, John Newman, Jake Bugg & Eminem. (eeep so many)
...Just to add Nina Nesbitt & Ed Sheeran are beautiful! (best musicians evaaa!)

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.
: : :

 

La La La

Signature

Crush | Face | Tumblr

Comments

View All Comments

Skeptical Fck Report | 04/10/2014 3:44 pm
But you should stay for awhile.... :C
Da Bunninator Report | 04/07/2014 7:28 pm
Awuh thank you! And no, I totally agree. I got 1bil from selling some of my old stuff, but it's pretty much all gonna go to art.. But then again art now'a'days costs like 1mil-100mil. It's crazy! Crazy I tell you! Out of Gaia has been pretty boring, for me. Just work mainly. Congratulations on completing college! That is amazing!!! Job market sucks everywhere, but you'll find something, I'm sure of it! I've been driving since like 17 so CX Not so scary for me I guess. In time the car just becomes an extension of you, kinda. It's weird!
Salute Your Shorts Report | 04/07/2014 5:21 pm
Oh gosh whoah hey thank you!
Stelleia Report | 04/07/2014 3:39 pm
● ●●● ★

User Image

lol thank you C: ~


★ ●●● ●
Da Bunninator Report | 04/07/2014 2:51 pm
I've missed you too! It did get expensive, luckily I had a bit of left over gaia cash and splurged on some stuff to sell. It's crazy how much things are worth now, but I guess they cost just as much to buy the new things I want! cx Your new avvie sooo pretty!! What have you been up to outside of Gaia?
Da Bunninator Report | 04/07/2014 2:25 pm
Yus! But I am back-ish! I don't know what to do on Gaia anymore XD Just searching for arts ^^;
HOW ARE YOU?!?!
King Firien Report | 03/24/2014 3:48 pm
omg thank you redface

you're v awesome tooooo!
pearry Report | 03/20/2014 10:56 am
Oooh! asdsfgjhkggfflkklhg Ty ^///////^
Swipesy Cakewalk Report | 02/27/2014 7:30 am
Thanks very much!
Swipesy Cakewalk Report | 02/26/2014 4:27 pm
yup. no particular character, but definitely a dwarf smile
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
Sheemori Lilly
Livvy Marceline
onblankpages
ayatori-meow
sheSquirts
Enchanted Blue
xX_lil blitz_Xx
Ascesis

KWL PPL

KWL PPL

KWL PPL

Rawr?

<<< -- It's me! -- >>>