Meh Amazing Playlistt

Store

Welcome! A few items here! Not all so rare. but i promise i will have more! smile

 

View Store

xskittlecookiex

xskittlecookiex's avatar

Birthday: 11/20

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

 

Media

About

Helllooo thereeeeee! My name might as well be Crystal. :3 I don't have much to say about myself really. Umm. I love Looney Toons. and Nick and Disney ChannelXD All those little kid shows:) Lets keep this short and sweet shall we? Im 14 turning 15 in November. Can't wait. Im pretty caring, and ill listen to any problem you have. and try to support and help as much as i can. i love animals<3 and i hate drama. so don't bring it here.. and thats about all you need to know about me. (: Message me if you want to know more:D


Comments

View All Comments

TalissaBear Report | 08/07/2011 2:06 pm
TalissaBear
IK! i miss you so much!!!!!! ♥ lool how are yuu
Werdfrerb Report | 05/22/2011 4:44 pm
Werdfrerb
User Image
TalissaBear Report | 05/22/2011 5:17 am
TalissaBear
im guud!! x HAHAHA I MISS YA LOADS 2!!!!! SUMMER BREAK IS COMING UP SO NO MORE SCHOOL SOON!! YEEYYY
WhereArtThouJuliet Report | 05/17/2011 1:17 am
WhereArtThouJuliet
YOU ARE SO FREAKING LAME <3 LOLOL WTF !
crystal637 Report | 05/15/2011 9:14 am
crystal637
12 min til wedding
Liezeli Report | 05/05/2011 8:23 pm
Liezeli
Going to do the easter hunt which started. Funny thing is... Easter's over rofl rofl rofl rofl
Liezeli Report | 05/05/2011 7:32 am
Liezeli
HI!!!!!!!!!! Dropping by to say hi to you! rofl rofl rofl
TalissaBear Report | 05/03/2011 9:33 am
TalissaBear
Awww!!! HAAHAHAA Tag ur it! Hide's somewhere where xskittles_cookiesx Cant find mE!! xp
Misss u x1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Hows Yur life?
jakuroi Report | 05/02/2011 10:49 pm
jakuroi
thanks for the comment on my works blaugh
TalissaBear Report | 05/02/2011 5:56 am
TalissaBear
I know!! Haha, Im good thanks. I saw her get married on TV too! Lol wasnt bothered to go all the way to Buckingham. When i could watch it on the telly. lOL. Miss You Again! Lol.

Signature

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.00

Total Posts: 1

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture