Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 614 comments

CynAnne's avatar

Report | 01/31/2015 1:36 pm

CynAnne

cat_3nodding Many thanks for stopping by - lurvey-lurve your avi and page! cat_3nodding
Lil lily91's avatar

Report | 12/24/2014 4:33 pm

Lil lily91

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
yum_puddi I hope you get lots of presents and cookies, but no figgy pudding! (because honestly, figgy pudding isn't that good. sweatdrop ) yum_puddi
PS: Your profile... is AMAZING!!!
Twilite Suzuka's avatar

Report | 12/20/2014 10:42 am

Twilite Suzuka

thanks! I actually don't think she's on gaia anymore. Her name was natsukane, but last I saw her on gaia was like 3 years ago.
Neko's avatar

Report | 12/15/2014 3:08 pm

Neko

yum_puddi
Neko's avatar

Report | 12/15/2014 5:37 am

Neko

Nah, I'm active at night.
yum_puddi
Neko's avatar

Report | 12/15/2014 4:01 am

Neko

Congrats, hahaha!
Such patience.
yum_puddi
Jessy Melly's avatar

Report | 12/14/2014 10:47 pm

Jessy Melly

daaanng! But I didnt have internet for 2 months TT3TT im worse....
Lil lily91's avatar

Report | 12/14/2014 6:25 pm

Lil lily91

Sorry I was busy, going there now!
Neko's avatar

Report | 12/14/2014 5:47 pm

Neko

I haven't had much time to play, ; _ ;
I beat the game but I'm trying to get hero on everything first.
yum_puddi
Jessy Melly's avatar

Report | 12/14/2014 5:10 pm

Jessy Melly

oh laawl nuu my internet sthap working QnQ just got on now TT3TT
Lil lily91's avatar

Report | 12/14/2014 5:03 pm

Lil lily91

Heyo! I'm available now, if you still wanna go to Towns 2!
Lil lily91's avatar

Report | 12/14/2014 4:01 pm

Lil lily91

Yeah! Wish me luck in defeating my homework! *looks at mountain of homework and sighs* I'm gonna need it...
Lil lily91's avatar

Report | 12/14/2014 3:57 pm

Lil lily91

Sorry, but I have to finish my crap ton of homework. I'll go as fast as I can! I'll tell you when I'm done!
Lil lily91's avatar

Report | 12/14/2014 2:39 pm

Lil lily91

It's ok! It happens!
Guin - Aoiichi's avatar

Report | 12/12/2014 8:08 am

Guin - Aoiichi

@ your status : What happend with your photo bucket?
Felis Hircus's avatar

Report | 12/12/2014 4:44 am

Felis Hircus

It's very cute. Sounds like a song for a slice of life anime. surprised
Kiro_Shinigami's avatar

Report | 12/12/2014 12:56 am

Kiro_Shinigami

YAY a pho profile! She makes the best ones on gaia without competition!
Felis Hircus's avatar

Report | 12/11/2014 7:17 pm

Felis Hircus

This profile is awesome! eek
Felis Hircus's avatar

Report | 12/10/2014 5:20 am

Felis Hircus

You can send me your number and cc and I'll help you out. emotion_dowant
Felis Hircus's avatar

Report | 12/09/2014 6:28 pm

Felis Hircus

Should've changed it to Saree! 4laugh
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games