XoXo_Saya_Otonashi_Xoxo

XoXo_Saya_Otonashi_Xoxo's avatar

Gender: Female

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items
 

~ Enjoy some 8-Bit music, yaaaa? ~

About

Hello person who is viewing this smexy profile right now~ emotion_smilies/icon_C8.png
There isn't much about me actually, so yeah. Keep reading if you'd l[/quote]ike!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


=I'll just give you guys some things about me on what I like and dislike. Sounds good, right? smilies/icon_3nodding.gif


Likes:
- anime
- reading mangas
- Vocaloid
- Kpop
- Jpop
- FOOD smilies/icon_heart.gif
- nice and amazing people smilies/icon_whee.gif
- music
- jokes


Dislikes:
- disrespectful people
- imposers
- #swegfagswhotlklykedis



Welp, that is all you need to know so ask if you want to know more about me, mkay ?


Bye - bye ! emotion_smilies/icon_yatta.gif







Friends

Comments

View All Comments

The Goth Collector Report | 09/16/2014 9:29 am
The Goth Collector
I'm so low on gold now too. Hey if you're free this Thursday
night you can join me and some other people in this live event
I will be hosting in Towns 2. It will be in my house which is Pub
Omoro. Hehe it should be great. See more details here.~
The Goth Collector Report | 09/14/2014 10:08 pm
The Goth Collector
I think I'm kinda done with my avatar cosplay making.
I'm just kinda done with some stuff in a sense. I mean
I'm still the same, eh it's just kinda complicated. xd sweatdrop
The Goth Collector Report | 09/13/2014 12:00 pm
The Goth Collector
I mostly just did it because I have nothing else to do.
Is your current avatar a cosplay of something? It's cute. razz
The Goth Collector Report | 09/13/2014 12:13 am
The Goth Collector
Heh heh yeah and when such things pop out of no where, creepy old
butt me wonders about it.. like... 'was this your own random idea?' 'Was
this an attempt at recreating something?' And so on. sweatdrop
Heh heh sometimes the way peoples minds work fascinate me, lol
The Goth Collector Report | 09/12/2014 11:52 pm
The Goth Collector
Hehehe neever... neeever. xd
Augh haha I want more people to
make Blood+ avis but hardly anyone
does anymore. xd
I saw that someone made a new Saya
and saved it as 'Saya' to the tektek site and
I just loved it and added it to my Saya avis
journal entry... this was the one and I thought
it was so cute and unique. 3nodding
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
The rest saved to the 'Saya' ones are just
me own crap. sweatdrop heart
The Goth Collector Report | 09/12/2014 11:46 pm
The Goth Collector
Sure, you can look them up, I will PM you the details though. eek sweatdrop
The Goth Collector Report | 09/12/2014 11:37 pm
The Goth Collector
Aw, well I'm glad too then. I'm not happy, but I can get
by which is all that matters for the moment but.... things
will get better for the lot of us for sure... without that hope...
I'd be a gonner... Well I just try to look at the positives or
just simply take me mind offa whatever troubles me by
means of being kinda random and or messing with whatever
else I may fancy. I spent hours on tektek today recreating
a friends avatars to kill time. xd
The Goth Collector Report | 09/12/2014 11:21 pm
The Goth Collector
Stressin mad over some stuff as well. Drinking atm
and am fixated big time about lingering on this site
right now. Guess because I'm bored where I'm currently
at right now. sweatdrop
The Goth Collector Report | 09/12/2014 10:56 pm
The Goth Collector
Hello, how goes it? Nice profile background. razz
The Smiling Killer Report | 09/01/2014 9:02 pm
The Smiling Killer
Levi > all
 

~ My Lovely Visitors ~

The Goth Collector on 09/16/2014
Mr Noble Sheep on 09/15/2014
Yamantaka Ankou on 09/14/2014
AbsolutelyPriceless on 09/11/2014
Emileane on 09/10/2014
My Kitsune Spirit on 09/10/2014
BellMel on 09/09/2014
Demon NoMistake on 09/07/2014
Jask X on 09/07/2014
Kirito-sao18 on 09/06/2014
The Smiling Killer on 09/01/2014
Shinku-kun on 09/01/2014
Vrijat on 09/01/2014
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture

Le Noobish Drawings~

PONY TRAIN INVASION~ >:3