Stalk Me~

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items
 

Secret Info.

Greetings, My name is Susie & I'm an Asian Teeny Bopper xD


Hahah I'm really 19 years old ~


I'm an American Born Chinese who loves Post
hardcore, Rock, some metal, Japanese & korean music.




I am a huge anime & manga nerd o3o



My favorite anime is Shingeki no Kyojin but i also read the manga. :3


I am happily taken by Lee ~



Write me ~

View All Comments

Scary Reita Report | 04/08/2015 8:10 pm
Scary Reita
Same here. They are gonna be one of the first bands I look for. xD
I was planning for FIR buuut I only get to go to one concert a year, every year. :/

omf hopefully!! He needs more hugs, I hope I see him walking by at Warped, that would be the greatest experience ever!!! whee whee whee whee

I just saw it!! Holly crap! I want that turtle!!! whee
He looks so cute as heck!! xDDDD
Scary Reita Report | 04/08/2015 6:26 pm
Scary Reita
omf thanks for telling me, I completely forgot. Dx

That reminds me, I decided to not go to FIRs upcoming tour. I chose warped tour over the FIR tour. :c
PTV man, can't miss 'em.
xBLUExWOLFx Report | 04/04/2015 11:34 pm
xBLUExWOLFx
Thanks hon! Yours is cute too.
Scary Reita Report | 04/04/2015 2:17 pm
Scary Reita
Finished! : D omg do it!! Aww, why's that lol?

-Tries to catch bunny but epically fails and falls face flat to the ground- ;u ;
Scary Reita Report | 04/04/2015 2:01 pm
Scary Reita
I have it on top of my avi head right now lol. xD

I'm almost finished with it cx

-takes picture of bunny-chan eating carrot-chan-

xDDD
Scary Reita Report | 04/04/2015 1:45 pm
Scary Reita
Yours is best though! x3
I was about to change my avi lol
-watches cute widdle bunny hoppin' away-
Scary Reita Report | 04/04/2015 1:10 pm
Scary Reita
BUNNNEEHHHHHHH!!!! :3 :3
-huggles-
Butterscotch Faerie Tales Report | 03/23/2015 5:19 pm
Butterscotch Faerie Tales
Haha not quite as busy anymore, or at least for today.
I'm at a friend's house and we're baking a rainbow cake.
Nom nom nom-- it'll be so yummy! emotion_omnomnom
That's good to hear! Well maybe not the stressful homework time.
At least you got it all done. ^ u^
I miss you too! emotion_kirakira
We definitely need to hang more often! c:
Nareleth Report | 03/05/2015 8:15 pm
Nareleth
Haaai! blaugh
Butterscotch Faerie Tales Report | 03/02/2015 1:06 pm
Butterscotch Faerie Tales
Hey! It's been forever since we last talked! 8D
Well I been doing good! Been pretty busy though.
How about you, how are you doing? ^u^
 

Creepers & Stalkers ~

 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
Ryomaru Yenizake
xMotionlesssInMusicx

Awww,this is Kathrine c:
my best best friend ^^

Thanks to my bestfriend for drawing us :3 Kathrine <333

Ahhhh, Tyler Senpai is awesome.Thank you for drawing me o3o