Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 694 comments

K e k k y u's avatar

Report | 06/02/2016 8:57 pm

K e k k y u

heart heart heart
M e r r i c k's avatar

Report | 01/17/2015 9:29 pm

M e r r i c k

Hello! First time back on the site in about four years I think. Cool to see that you are still here. Hope things are well with you. -Jenn heart
K e k k y u's avatar

Report | 06/27/2014 3:32 pm

K e k k y u

http://www.gaiaonline.com/forum/university-school-roleplay/god-s-weaponary-acadamy-gwa-open-accepting/t.92852965_1/#8

Lemme just leave this here~
K e k k y u's avatar

Report | 06/27/2014 12:56 am

K e k k y u

Go to bed c:
K e k k y u's avatar

Report | 08/06/2013 7:56 pm

K e k k y u

*waves* herro c:
K e k k y u's avatar

Report | 07/31/2013 11:33 am

K e k k y u

BLARG!
beCREATIVEorDIE's avatar

Report | 10/17/2012 10:48 am

beCREATIVEorDIE

Hey Hatter! I hope you don't mind the history I threw in between our rpcs. If there's anything (or everything) you'd like me to change, just lemme know!
-o-Syringes-o-'s avatar

Report | 07/30/2012 2:40 am

-o-Syringes-o-

Aww, thanks! I love drawing, i am really hoping that when I apply to be a concept artist at Blizzard it works out.

Oh wow! So lucky, I wanna go to anime expo!! Godammit, if only I could go D: I bet its awesome. Id like to see your work sometime! Also, do you have a facebook by any chance? :3
-o-Syringes-o-'s avatar

Report | 06/21/2012 8:36 pm

-o-Syringes-o-

Btw, give me a prize, I started every sentence with 'Oh' LOL
-o-Syringes-o-'s avatar

Report | 06/21/2012 8:35 pm

-o-Syringes-o-

XD Oh of course! I will soon answer the world's greatest question! I Can feel it under my skin!

Oh no! I am glad youre turning your life around, from whatever it was that was bad. D: I'd hate to lose such an old friend. Life have its super stressful times, currently I have been stuck on pain pills... Ive been getting such bad migraines. But, nothing life ruining for me, luckily. @ n@

Oh! I am glad you did the film school I remember you were into that kind of thing so much! And are you still into horror films and all that stuff? I remember you loved that stuff too. haha!

Oh, also, I have become a total... World of Warcraft nerd, and Diable 3 nerd... Uhg. Im terrible.
Oh, yes! I have been drawing lots!! in fact I plan to rp eventually.. someday... again, and if I ever do, I plan to draw my own characters. haha. Ill link some shiz:
https://d.facdn.net/art/o0syringes0o/1339632579.o0syringes0o_demondesign.png
https://d.facdn.net/art/o0syringes0o/1325802477.o0syringes0o_lookaheadomg2.png
-o-Syringes-o-'s avatar

Report | 06/21/2012 12:59 pm

-o-Syringes-o-

LOL!! <3 I am so happy you replied.

Oh gosh, I have been doing great, I have a more active life than i used to, but... still trying to get into college, I am taking a philosophy class... and thats about it. XD

Oh, god, we've been gaia friends forever! I agree, where is our medals! How are yuh?! biggrin
-o-Syringes-o-'s avatar

Report | 06/17/2012 3:27 pm

-o-Syringes-o-

HEEEEEEY
DemonGurlE's avatar

Report | 02/20/2012 11:34 pm

DemonGurlE

cool avi
Bipolar Reality's avatar

Report | 02/03/2012 1:27 pm

Bipolar Reality

I posted , telling you cuz ur cool beans =D
Bipolar Reality's avatar

Report | 01/03/2012 9:07 pm

Bipolar Reality

Steam punk :O
Captain Merch's avatar

Report | 01/01/2012 12:41 am

Captain Merch

Hey man, how are you? blaugh
Sleep Isabella's avatar

Report | 12/23/2011 4:17 pm

Sleep Isabella

Happy birthday creepy hat man.
heart
candellakokoro's avatar

Report | 11/03/2011 2:44 pm

candellakokoro

thank you for buying gaia_kittenstar
please come again ^_^
-o-Syringes-o-'s avatar

Report | 09/11/2011 7:42 pm

-o-Syringes-o-

How dare you fap on my page!
dark_demon_foxy's avatar

Report | 08/11/2011 2:49 pm

dark_demon_foxy

Add hello_foxxy

that's my new account
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!